Οδηγώντας

Το Tracer 700 απέδειξε για άλλη μια φορά τον πολύπλευρο χαρακτήρα του. Μπορεί να σε πηγαινοφέρνει με άνεση και σβελτάδα από το ένα σημείο της πόλης στο άλλο, με το χαμηλό κέντρο βάρους, τη φιλικότητα και την ευελιξία να είναι σύμμαχοί σου σε κάθε μετακίνηση. Μπορεί το τιμόνι να είναι πλέον πιο φαρδύ, αλλά δεν αποτελεί πρόβλημα ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ενώ το μεγάλο του κόψιμο βοηθάει τα μέγιστα στους ελιγμούς. Ο μαλακός συμπλέκτης και το θετικό κιβώτιο κάνουν απολαυστικές και ξεκούραστες τις αλλαγές ταχυτήτων και το συνεχόμενο σταμάτα – ξεκίνα μέσα στο μποτιλιάρισμα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Το φυσικό του περιβάλλον όμως βρίσκεται εκτός πόλης και εκεί το απολαμβάνεις πραγματικά. Στον αυτοκινητόδρομο μπορείς να κινείσαι άνετα με ταχύτητες κοντά στα 140 χιλιόμετρα χωρίς να νιώθεις κραδασμούς από τον κινητήρα, αν και οι πιο ψηλοί αναβάτες ίσως χρειαστούν μια μεγαλύτερη ζελατίνα για καλύτερη κάλυψη από τον αέρα. Η άνετη σέλα δεν δημιουργεί προβλήματα στην πολύωρη οδήγηση και θα χρειαστεί να σταματήσεις μόνο για ανεφοδιασμό μετά τα 300+ χιλιόμετρα. Όταν η εθνική τελειώσει ανακαλύπτεις τη σπορ πλευρά του Tracer. Ο τρόπος που στρίβει υπακούοντας τις εντολές σου, εμπνέει εμπιστοσύνη και σε προδιαθέτει για παιχνίδι διαρκείας και η δύναμη του κινητήρα σε συνδυασμό με το πιο “κοντό” γρανάζωμα προσφέρει δυνατές εξόδους από τις στροφές. Οι προσπεράσεις γίνονται αστραπιαία καθώς το Tracer χρειάζεται μόλις 4,5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από τα 60 έως τα 120 χιλιόμετρα την ώρα με 4η σχέση στο κιβώτιο. Οι εργοστασιακές ρυθμίσεις των αναρτήσεων είναι ιδανικές για τον χαρακτήρα του μοντέλου και προσφέρουν σαφή πληροφόρηση, ενώ σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο, σε γεμίζουν σιγουριά. Η λειτουργία τους είναι όσο σπορ πρέπει και σου επιτρέπουν να κρατάς υψηλή μέση ταχύτητα χωρίς να θυσιάζεται η άνεση. Τα ελαστικά της Michelin ζεσταίνονται γρήγορα και έχουν υψηλά περιθώρια πρόσφυσης ακόμα και στο βρεγμένο.
Πολύ ικανοποιητική είναι και η απόδοση των φρένων με την προοδευτικότητα να συμβάλει στο ακριβές φρενάρισμα στην είσοδο της στροφής. To V-Box έδειξε ότι για την ακινητοποίηση από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα χρειάζονται 41,5 μέτρα που είναι μια πολύ καλή επίδοση. Θα θέλαμε το ABS να ήταν λιγότερο παρεμβατικό κυρίως στον πίσω τροχό. Στη διάρκεια του ταξιδιού σου μπορεί να χρειαστεί να πατήσεις χώμα και φυσικά μιλάμε για απλή διάσχιση ενός πατημένου κομματιού και όχι enduro καταστάσεις. Το Tracer 700 τα καταφέρνει όπως κάθε street μοτοσυκλέτα με ασφάλτινα ελαστικά, απλά δεν έχεις το άγχος μήπως “βρει” κάτω.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

  • toc

    Σε λιγο καιρό voge & bennelli που ανεβάσουν κυβικά θα γίνει σφαγή στην κατηγορία γιατί εκτός από αυτά που και καλά προσφέρουν οι Ιάπωνες οι άλλοι έχουν και περιφερειακά φρένα κτλπ από το πάνω ράφι πλέον !!

      2
  • Portgas

    Εντάξει, απλα γελάω με σχόλια που προτείνουν να πέσουν 1000 ευρω για ενα άλλο μηχανάκι που βγαζει 27 άλογα λιγότερα και και 25 Nm μικρότερη ροπή. Χώρια το τι άλλο θα πουν το οποίο δεν στέκει. Το μηχάνημα τα σπάει και αξίζει τα λεφτά του. Το εχω οδηγήσει και έχω τρελαθεί. Οδηγήστε το και θα καταλάβετε. Θα είναι το επόμενο εργαλείο μου.

      5
  • gg69

    Ακριβό (8800) για αυτά που προσφέρει. Το (επίσης ακριβό) cb500x είναι πιο τίμια επιλογή αλλά ούτε κι αυτό δε προσφέρει κάτι ξεχωριστό εκτός από το ότι είναι ένα τίμιο-αξιόπιστο όχημα. Αλλά και 7500 δεν είναι λίγα επίσης! Η επιλογή μου cbx αλλιώς... στρώμα!

      8
  • Dimitris

    Πραγματικά θα συμφωνήσω με τις κριτικές των συναδέλφων μοτοσυκλετιστών. Η τιμή αστεία για αυτά που προσφέρει. Το οδήγησα κ έμεινα άφωνος με το ποσό μέτριο είναι. Για ταξίδι δεν κάνει με τίποτα, δεν προστατεύει καθόλου από τον αέρα, τα φρένα του είναι κάτω του μετρίου, οι χώροι επίσης, η σέλα του αστεία, οι αναρτήσεις του να μην αναφερθώ καν. Μηχανάκι που πουλάει μόνο επειδή γράφει yamaha επάνω. Αν το είχε βγαλει καμία κινεζική εταιρεία δεν θα πουλούσε ούτε με 5000€ να το δίνανε. Γενικά παρατηρώ πως οι Ιάπωνες έχουν μείνει μόνο στην αξιοπιστία των μοτερ(τώρα όμως που εχουν βελτιωθεί όλες οι εταιρείες αυτό δεν είναι πλεονέκτημα πλέον). Πιστεύω πως θα γίνει ένα μεγάλο άνοιγμα σε αυτή την κατηγορία με το νέο Aprilia Tuareg με το μοτερ του rs 660 με 100hp κ ας κοστίζει πιο ακριβά. Εκεί πλέον αλλάζουν τα πράγματα. Θα παίρνεις έτοιμη μοτοσυκλέτα με φουλ ηλεκτρονικά από rsv, φρένα brembo, αναρτήσεις κλάσεις ανώτερες από των ιαπωνικών κ θέλω να πιστεύω πως θα αναγκάσει κ τις άλλες εταιρείες να προσπαθήσουν περισσότερο. Μόνο το vstrom είναι ένα καλό all rounder αλλά πιστεύω πως κ αυτό θέλει αλλαγές πλέον. Τα ιαπωνικά φοράνε μοτερ 15 ετών κ βάλε κ η τιμή τους είναι πολύ υψηλή. Μηχανάκια χωρίς εξέλιξη τόσα χρόνια θα έπρεπε να τα δίνουν με 2 χιλιάρικα κάτω.

      22
  • Jim

    Μια πατατια ειναι, οπως και ο προκατοχος του.. το οδηγησα. Εχω το μοντελο του '19. Ευτυχως εφτιαξαν λιγο τις αναρτησεις, γιατι στο δικο μου (2019) ειναι για κλωτσιες. Α, επισης κριμα που "mid touring" μηχανακι δεν εχει φερινγκ που να καλυπτει, ακυρωνει την υποτιθεμενη touring φιλοσοφια. Το νεο φερινγκ ειναι ακομη πιο μικρο απο το παλιο. Η ζελατινα ειναι για κλαματα, σα σερβιετα.. Τρως αερα παντου, απο τους ωμους και πανω, με λιγα χιλιομετρα, ακομη και στην πιο ψηλη θεση της. Χρειαζεσαι μια μεγαλη Aftermarket, απο την πρωτη μερα κιολας. Φρενα.. αισιως μετρια η αισθηση, μονοκαβαλος. Με δικαβαλο, εγω και η συζυγος, βλεπεις κατευθειαν τις αδυναμιες τους. Tο ABS, υπερβολικα παρεμβατικο..μην ακουτε τι λενε, κλωτσαει κατευθειαν, εκτος αν οδηγας με 40 χλμ/ω. Η σελα στο καινουριο Tracer ειναι ανεπαισθητα καλυτερη απο το προηγουμενο, στο οποιο ηταν αισχρη.. Αγορασα την υποτιθεμενη "comfort" της Γιαμαχα, για να διαπιστωσω οτι ειναι σχεδον τα ιδια χαλια με την απλη.. Πεταξα τα λεφτα μου. Τι να πω.. Ειναι ενα μηχανακι με πολυ αμφιλεγομενη αισθητικη (το νεο look ειναι αισχρο, κατ εμε), χωρις Traction Control, Ride by Wire/Χαρτες, χωρις εγχρωμη TFT, χωρις USD μπροστινο, συμπλεκτη ολισθησης/slip assist κτλ. Aυτα που ζηταω δεν ειναι αγωνιστικες τεχνολογιες.. Ειναι πραγματα που θεωωρουνται mainstream στο 2020-2021. Tα δινουν οι περισσοτερες εταιρειες στα μεσαια μοντελα τους πλεον. Αξιζει λοιπον τα λεφτα, για ενα ξερο μοτερ (το μονο κορυφαιο πραγμα πανω του), πλαισιο και 2 ροδες? Οχι, δεν τα αξιζει.. Υπαρχει εναλλακτικη? Μονο το Vstrom 650, με τα δικα του στραβα και αυτο (ελλειψη ηλεκτρονικων βοηθηματων κτλ), αλλα σαφως καταληλοτεερο για τουρισμο μεσαιου κυβισμου (τουλαχιστον εκπληρωνει αυτα που υποσχεται) η το Versys 650, με πολυ ποιοτικοτερες αναρτησεις, καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα, αλλα να χανει στα σημεια (κινητηρας / παρωχημενη αισθητικη / ελλειψη ηλεκτρονικων) Αυτο που διακρινω ειναι οτι πλεον, αυτη η μεσαια (650cc - 700cc) κατηγορια εχει μεινει μονο με 3-4 μοντελα, και ειναι ειλικρινα η κατηγορια που τα κανει ολα και συμφερει (απο πολλες αποψεις..) Δεν δειχνουν ιδιαιτερο ενδιαφερον οι εταιρειες, στην αναπτυξη της, δυστυχως.

      44
  • Pericles St

    ασχημη εξατμιση και τελικό , τουλάχιστον αυτό της φωτογραφίας, καλή μηχανή αλλά δεν πουλάει.. γιατι? ... γιατί δεν βλέπεται!

      7
  • ΓιαννηςΜ

    Το 180/55 πίσω λάστιχο είναι υπερβολικό για μοτό 72 ίππων,δυσκολεύει τους ελιγμούς χωρίς επί της ουσίας να προσφέρει και παραπάνω σε πρόσφυση.Ενα 160 Άρι θα ήταν ιδανικό,εκτός ίσως της εμφάνισης.

      13