Οι προκαθορισμένες ρυθμίσεις του πιρουνιού ταιριάζουν γάντι στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Το μπροστινό φρένο έχει την απαραίτητη δύναμη αλλά υπολείπεται σε αρχικό δάγκωμα, κάτι που βοηθά όταν βρίσκεσαι στο χώμα.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα

    Το 790 Advneture έπρεπε να ευέλικτο και ελαφρύ (το βάρος του δεν ξεπερνά τα 189 κιλά στεγνό), αλλά παράλληλα σταθερό τόσο στο δρόμο όσο και στο χώμα. Για να επιτευχθεί αυτός ο δύσκολος συνδυασμός, η ΚΤΜ  χρησιμοποίησε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με τον κινητήρα να είναι ενεργό τμήμα του, αφήνοντας το παραδοσιακό χωροδικτύωμα για το υποπλαίσιο, αφού έχει να σηκώσει το βάρος του συνεπιβάτη αλλά και των αποσκευών όπως πλαϊνές βαλίτσες κ.α. ¶λλωστε οι πολλές-βαριές αποσκευές συναντώνται συχνά στους λάτρεις των μεγάλων εξορμήσεων. Η γεωμετρία της βασικής έκδοσης διαφέρει ελαφρώς σε σχέση με το R, καθώς το τελευταίο διαθέτει λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο για επιπλέον σταθερότητα στο χώμα. Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν σταμπιλιζατέρ, όμως οι αναρτήσεις με τις οποίες εξοπλίζει η WP την κάθε έκδοση διαφέρουν. Η βασική φέρει ανεστραμμένο πιρούνι Apex 43χιλ χωρίς ρυθμίσεις και μονό αμορτισέρ της ίδιας σειράς με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και έδραση χωρίς μοχλικό, ενώ η διαδρομή είναι κοινή στα 200χιλ, τόσο για την εμπρός όσο και για την πίσω ανάρτηση. Η έκδοση R διαθέτει τις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Xplor με μεγαλύτερη διαδρομή 240χιλ.

    Οι ακτινωτοί τροχοί του 790 Adventure τονίζουν τον χωμάτινο χαρακτήρα του καθώς συναντάμε ζάντες 21 ιντσών  μπροστά και 18 ιντσών πίσω με τα ελαστικά μεικτής χρήσης Avon Trailrider. Τον τομέα της πέδησης αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 320χιλ με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της J.Juan μπροστά και ένας δίσκος 260χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ η μονάδα cornering ABS 9.1 MP της Bosch φροντίζει για το ασφαλές φρενάρισμα σε κάθε τερέν καθώς έχει δυνατότητα παρέμβασης μόνο στον εμπρός τροχό (λειτουργία Off-Road) ή πλήρους απενεργοποίησης αν ο αναβάτης το επιθυμεί.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ