LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Retro μοτοσυκλέτες Α κατηγορίας με λιγότερα από 10.000 ευρώ

Διαβάστηκε από 8.561 αναγνώστες (08/10/2025)
Retro μοτοσυκλέτες Α κατηγορίας με λιγότερα από 10.000 ευρώ

Σχεδιασμός που παραπέμπει στο παρελθόν – εξοπλισμένες με μοντέρνες τεχνολογίες.
Τιμές που ξεκινούν από 6.795 ευρώ -το πιο προσιτό είναι το QJMOTOR SRV 600V.
ABS, TFT, riding modes στους στάνταρ εξοπλισμούς.
Και για ταξίδι αλλά και για κάθε μέρα.

mototriti Team

Σχεδιασμός που παραπέμπει στο παρελθόν – εξοπλισμένες με μοντέρνες τεχνολογίες.

Οι μοτοσυκλέτες, ανέκαθεν, πέραν από την μετακίνηση του αναβάτη από το ένα σημείο στο άλλο, αντικατοπτρίζουν και το lifestyle που ακολουθεί – ιδίως την σήμερον ημέρα που οι εταιρείες προσφέρουν πληθώρα μοντέλων σε όλες τις κατηγορίες και όλοι μπορούν να βρουν κάτι που τους ταιριάζει τόσο οδηγικά όσο και εμφανισιακά. Οι ρετρό μοτοσυκλέτες αποτελούν σημείο αναφοράς στη μοτοσυκλετιστική κοινότητα (και όχι μόνο), με έναν από τους βασικότερους να είναι η προβολή τους μέσα από ταινίες / video clip και γενικά την pop κουλτούρα. Εμείς για τις ανάγκες του άρθρου, συλλέξαμε ρετρό Α κατηγορίας που κοστίζουν λιγότερο από 10.000 ευρώ,  παράλληλα όμως εξοπλίζονται με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες και συστήματα ασφαλείας, όπως ABS, traction control – μέχρι και riding modes.
 

Μάρκα Τιμή Κυβικά Αρ. Κυλίνδρων Τύπος Ψύξης Ισχύς Hp Ροπή Nm 
QJMOTOR SRV 600V 6795   4 ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ 69 53
HYOSUNG SPEED CRUISER CV650 7599 647 2 ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ 72 60
BENELLI LEONCINO 800 8790 754 2 ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ 76,2 67
KAWASAKI VULCAN 650 S 9245 649 2 ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ 61 62,4
MOTO GUZZI V7 STONE 9890 853 2 AΕΡΟΨΥΚΤΟΣ 67 8
BRIXTON CROMWELL 1200  9995 1222 2 ΥΔΡΟΨΥΚΤΟΣ 83 108

Τιμές που ξεκινούν από 6.795 ευρώ -το πιο προσιτό είναι το QJMOTOR SRV 600V.

Το πιο προσιτό της λίστας είναι το QJMOTOR SRV 600Vμε τιμή στα 6.795 ευρώ. Εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο V4 κινητήρα, αποδίδει περίπου 69 ίππους και 53 Nm ροπής, ενώ εμφανισιακά είναι τύπου cruiser αλλά πιο φουτουριστικό και μοντέρνο. Ακολουθεί το HYOSUNG Speed Cruiser CV650, επίσης cruiser σχεδιαστικά και κόστος 7.599 ευρώ, το οποίο φέρει κινητήρα 647 κ.εκ. V-TWIN που αποδίδει 72 ίππους. Στα 8.790 ευρώ, βλέπουμε το δικύλινδρο Benelli Leoncino 800 και ισχύ 76,2 ίππων. Λίγο πιο πάνω τιμολογιακά βρίσκεται το Kawasaki Vulcan 650S, στα 9.245 ευρώ, με τον παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα και απόδοση 62 περίπου αλόγων. Στις εναπομείναντες δύο θέσεις βρίσκονται τα Moto Guzzi V7 Stone και Brixton Cromwell 1200, με τις τιμές τους να διαμορφώνονται στα 9.890 και 9.995 ευρώ αντίστοιχα. Το V7 Stone «παίρνει» ζωή από τον εγκάρσιο V-TWIN κινητήρα, ενώ το Cromwell 1200 διαθέτει τον μεγαλύτερο κινητήρα σε κυβικά εκατοστά (1222 συγκεκριμένα) και αποδίδει 83 ίππους.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ABS, TFT, riding modes στους στάνταρ εξοπλισμούς.

Όπως προαναφέραμε, τα μοντέλα που συλλέξαμε είναι ρετρό μόνο στην εμφάνιση, καθώς φέρουν τεχνολογίες και συστήματα που θα διευκολύνουν τη ζωή και την καθημερινότητα του αναβάτη. Ενδεικτικά, στον εξοπλισμό των μοντέλων βλέπουμε να περιλαμβάνονται από upside down πιρούνια εμπρός, δικάναλα ABS, traction control (και με δυνατότητα απενεργοποίησης), TFT / LCD οθόνες που πληροφορούν τον αναβάτη με όλες τις χρήσιμες ενδείξεις, USB θύρες φόρτισης, μέχρι και διαφορετικά riding modes για να προσαρμόζεις τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στα γούστα σου. Για να δεις αναλυτικά τον στάνταρ εξοπλισμό κάθε μοντέλου, κάνε κλικ στο πινακάκι.
 

Και για ταξίδι αλλά και για κάθε μέρα.

Στις μοτοσυκλέτες αυτές δεν θα δεις κατανάλωση πάνω από 5 – 5.5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, άρα μπορούν εύκολα να χρησιμοποιηθούν και ως commuters για τις καθημερινές σου μετακινήσεις, πέρα από ταξίδια και κοντινές εξορμήσεις. Ένα από τα βασικά τους πλεονεκτήματα είναι η ήπια και γραμμική απόκριση του γκαζιού. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η μέγιστη ροπή και ισχύς αποδίδονται σε σχετικά χαμηλές στροφές, χωρίς απότομες εκρήξεις δύναμης, προσφέρουν μια πολύ πιο ελεγχόμενη και φιλική εμπειρία οδήγησης. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους νέους ή άπειρους αναβάτες, καθώς συγχωρούν ευκολότερα λάθη και έλλειψη εμπειρίας στη διαχείριση της ισχύος. Εσύ ποια θα επέλεγες και γιατί;  
 

AUTOAGORA
AUTOAGORA