H QJMOTOR SRT 600SX παίρνει «ζωή» από έναν δικύλινδρο υδρόψυκτο τετράχρονο κινητήρα 554 κυβικών εκατοστών, με στρόφαλο 270 μοιρών, ο οποίος αποδίδει 48 ίππους (το μέγιστο επιτρεπόμενο για την κατηγορία Α2) στις 6.500 σ.α.λ. και 53 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ.
H QJMOTOR SRT 600SX παίρνει «ζωή» από έναν δικύλινδρο υδρόψυκτο τετράχρονο κινητήρα 554 κυβικών εκατοστών, με στρόφαλο 270 μοιρών, ο οποίος αποδίδει 48 ίππους (το μέγιστο επιτρεπόμενο για την κατηγορία Α2) στις 6.500 σ.α.λ. και 53 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Η απόδοση του είναι γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα, με την ροπή να έρχεται από χαμηλά και δίνοντας σου την αίσθηση ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα μεγαλύτερου κυβισμού. Από άποψη επιδόσεων, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η SRT 600SX θα χρειαστεί μόλις 2 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 50 χιλιόμετρα ανά ώρα που είναι και οι ταχύτητες που θα κινηθείς μέσα στη πόλη. Τα 100 χλμ. / ώρα τα πετυχαίνει σε 6,4 δευτερόλεπτα, ενώ οι ρεπρίζ της από τα 60 χλμ. / ώρα στα 120 χλμ. / ώρα καταγράφηκαν σε 7,3 δευτερόλεπτα. Οι τιμές αυτές είναι πολύ καλές για την κατηγορία – αντίστοιχα στο τομέα της κατανάλωσης, μέσα στη πόλη είδαμε 5,2 λίτρα, τιμή που σε συνθήκες ταξιδιού θα μειωθεί στα 4,45 λίτρα / 100 χιλιόμετρα.