LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Ανεση – Εργονομία

Διαβάστηκε από 7.978 αναγνώστες (11/11/2025)
Εργονομικά, η SRT 600SX θυμίζει το 550S, τον προκάτοχο της, έχοντας όμως δεχτεί σημαντικές αλλαγές.
6 Φωτογραφίες »

Εργονομικά, η SRT 600SX θυμίζει το 550S, τον προκάτοχο της, έχοντας όμως δεχτεί σημαντικές αλλαγές.

Εργονομικά, η SRT 600SX θυμίζει το 550S, τον προκάτοχο της, έχοντας όμως δεχτεί σημαντικές αλλαγές. Το ύψος της σέλας έχει αυξηθεί από τα 830 χιλιοστά, στα 845, στοιχείο που δεν πρέπει να προβληματίσει τους αναβάτες χαμηλότερων αναστημάτων, καθώς η σέλα σε βοηθάει να κάθεσαι «μέσα» στη μοτοσυκλέτα και το εμπρός μέρος είναι λεπτεπίλεπτο - πράγμα που επιτρέπει να πατάς κάτω καλά και με τα δύο πόδια. Αντίστοιχα, τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα έτσι ώστε να έχεις φυσικές γωνίες και να μπορείς να οδηγείς χωρίς να νιώθεις καταπόνηση και κούραση. Η μπάρα του τιμονιού, από την άλλη είναι τοποθετημένη λίγο ψηλότερα από ότι θα θέλαμε, καθώς σε πολύωρη χρήση μπορεί να κουράσει. Στα του εξοπλισμού, η QJMOTOR είναι παραπάνω από γενναιόδωρη θα τολμήσουμε να πούμε, καθώς παρέχει τα πάντα πλουσιοπάροχα, σε όλα τα μοντέλα της και σε όλες τις κατηγορίες, ανεξαρτήτου κυβισμού. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται, θερμαινόμενη σέλα και θερμαινόμενα grip, τα οποία μπορείς να ενεργοποιήσεις εύκολα μέσω δύο κουμπιών στο αριστερό μέρος του τιμονιού. ΚατΆ επέκταση, η θύρα USB και η πρίζα 12V επιτρέπουν την φόρτιση των ηλεκτρικών συσκευών σου, καθώς οδηγείς, ενώ η έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών σε κρατάει ενήμερο με όλες τις απαραίτητες και χρήσιμες ενδείξεις – μεταξύ αυτών και TPMS για να βλέπεις την θερμοκρασία και τον αέρα στα ελαστικά σου σε πραγματικό χρόνο.


Το ύψος της σέλας έχει αυξηθεί από τα 830 χιλιοστά, στα 845, στοιχείο που δεν πρέπει να προβληματίσει τους αναβάτες χαμηλότερων αναστημάτων, καθώς η σέλα σε βοηθάει να κάθεσαι «μέσα» στη μοτοσυκλέτα και το εμπρός μέρος είναι λεπτεπίλεπτο - πράγμα που επιτρέπει να πατάς κάτω καλά και με τα δύο πόδια.

Το ύψος της σέλας έχει αυξηθεί από τα 830 χιλιοστά, στα 845, στοιχείο που δεν πρέπει να προβληματίσει τους αναβάτες χαμηλότερων αναστημάτων, καθώς η σέλα σε βοηθάει να κάθεσαι «μέσα» στη μοτοσυκλέτα και το εμπρός μέρος είναι λεπτεπίλεπτο - πράγμα που επιτρέπει να πατάς κάτω καλά και με τα δύο πόδια.

Σελίδα 1QJMOTOR SRT 600SX - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Kινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA