QJMOTOR SRK 921: Έρχεται Ελλάδα με 128 άλογα και τιμή 9.950 ευρώ

QJMOTOR SRK 921
Τετρακύλινδρος κινητήρας 921cc με 128 ίππους και Quickshifter.
Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi και monoshock με μοχλικό.
Φρένα Brembo, Cornering ABS και Traction Control.
TFT οθόνη ,θερμαινόμενα γκριπ - σέλα και κάμερα καταγραφής.
Τετρακύλινδρος κινητήρας 921cc με 128 ίππους και Quickshifter

Η QJMOTOR ετοιμάζεται να ρίξει στην ευρωπαϊκή σκηνή μια από τις πιο εντυπωσιακές naked των τελευταίων ετών. Η SRK 921, που αναμένεται στην Ελλάδα τον Μάρτιο του 2026 με τιμή 9.950 ευρώ. Xτίστηκε γύρω από μια φιλοσοφία RAW performance: ωμή δύναμη, άμεση απόκριση, καθαρή μηχανολογική έκφραση. Στην καρδιά της βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 921cc με απόδοση 128 ίππους στις 10.000 rpm και 93 Nm στις 8.000 rpm, νούμερα που την τοποθετούν σε σπορ επίπεδο μέσα στη naked κατηγορία. Το Ride-by-Wire μεταφράζει κάθε εντολή του καρπού σε γραμμική, ξαφνική επιτάχυνση, ενώ ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης διατηρεί σταθερότητα στα κατεβάσματα. Το Quickshifter (up/down) επιτρέπει αλλαγές χωρίς συμπλέκτη σε οποιονδήποτε ρυθμό. Σε ταξίδι, το Cruise Control θα προσφέρει σταθερότητα και ξεκούραση, δείχνοντας πως η SRK 921 δεν περιορίζεται μόνο στην αμιγώς sport πλευρά της.

Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi και monoshock με μοχλικό
Ο σκελετός της SRK 921 βασίζεται σε ένα στιβαρό υπόπλαίσιο αλουμινίου και σε ένα εντυπωσιακό μονομπράτσο ψαλίδι, επιλογή που συνδυάζει ακαμψία και καθαρή αισθητική. Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi (προφόρτιση, συμπίεση, επαναφορά) συνεργάζεται με πίσω Monoshock επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο, με μοχλικό και εξωτερικό δοχείο αζώτου, δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να φέρει τη μοτοσυκλέτα στο δικό του στυλ οδήγησης.
Η γεωμετρία παραμετροποιείται ακόμη περισσότερο μέσω της ρύθμισης ύψους ουράς: χαμηλά για σταθερότητα σε γρήγορες ευθείες, ψηλά για πιο κοφτερές αλλαγές κατεύθυνσης στα στροφιλίκια.

Το σταμπιλιζατέρ τιμονιού Marzocchi προσφέρει μια ασπίδα απέναντι σε ταλαντώσεις υψηλής ταχύτητας, ενώ το μεγάλο διπλό σύστημα ψύξης (υγρού & λαδιού) εξασφαλίζει σταθερή θερμοκρασία ακόμα και σε συνεχόμενη αποφόρτιση του τετρακύλινδρου. Με μεταξόνιο 1425 mm, ύψος σέλας 835 mm και απόσταση από το έδαφος 140 mm, η SRK 921 τοποθετείται ως naked με ξεκάθαρα sport προσανατολισμό, αλλά χωρίς να θυσιάζει την καθημερινή εργονομία.
Φρένα Brembo, Cornering ABS και Traction Control
Σε μοτοσυκλέτα τέτοιας ισχύος, η πέδηση παίζει καθοριστικό ρόλο. Η SRK 921 χρησιμοποιεί διπλούς δίσκους 320 mm μπροστά, σε συνδυασμό με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Ø30 και ακτινική τρόμπα Brembo. Πίσω, ένας δίσκος 260 mm με διπίστονη δαγκάνα φροντίζει για σταθερό φρενάρισμα. Το Cornering ABS ενισχύει τον έλεγχο με βάση την κλίση της μοτοσυκλέτας, ενώ το TCS μπορεί να απενεργοποιηθεί άμεσα μέσω ειδικού διακόπτη στο δεξί χειριστήριο — επιλογή που απευθύνεται στους αναβάτες που θέλουν μεγαλύτερη ελευθερία στη σπορ οδήγηση. Τα ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV (120/70-ZR17 μπροστά & 190/50-ZR17 πίσω) υποστηρίζουν πλήρως τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, με προσανατολισμό στη γρήγορη θέρμανση, προβλέψιμη συμπεριφορά και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Καθρέπτες bar-end, προστατευτικά μανέτας και αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη που «κρύβονται» στο σχέδιο της ουράς δείχνουν πως η QJ έχει δώσει προσοχή και στη λεπτομέρεια, χωρίς να αλλοιώνει το σπορ DNA του μοντέλου.
TFT οθόνη ,θερμαινόμενα γκριπ - σέλα και κάμερα καταγραφής
Η SRK 921 διατηρεί τον χαρακτήρα της όχι μόνο μέσω επιδόσεων, αλλά και μέσω της παρουσίας της στον δρόμο. Το εμπρός φωτιστικό σώμα θυμίζει μάτια αρπακτικού με DRL φώτα. Στο πίσω μέρος, το φωτιστικό σε σχήμα «U» δίνει ένα τρισδιάστατο εφέ.

Η τεχνολογία ολοκληρώνεται με μια έγχρωμη TFT οθόνη υψηλής ευκρίνειας με Bluetooth και Wi-Fi σύνδεση, πλήρη προβολή δεδομένων και ενδείξεις για θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα. Το σύστημα TPMS μετρά πίεση και θερμοκρασία εμπρός/πίσω ενώ η Dash Cam λειτουργεί ως καταγραφικό πορείας. Η διαιρούμενη σέλα ακολουθεί τη γεωμετρία της ουράς, έχει αντιολισθητική υφή και θερμαινόμενη λειτουργία για χρήση τον χειμώνα. Το ρεζερβουάρ 15,5 λίτρων διαθέτει εργονομικές εγκοπές για σταθερό κράτημα και ελευθερία κίνησης. Η SRK 921 συνδυάζει τέσσερα στοιχεία — ισχύ, πλαίσιο, ηλεκτρονικά και σχεδίαση — σε ένα σύνολο που στοχεύει απευθείας στον αναβάτη που θέλει sport naked με premium συμπεριφορά, αλλά σε τιμή που μένει κάτω από το ψυχολογικό όριο των 10.000 ευρώ.

