Η μοναδική «μην με λες πια GS» του οίκου Ironwood.

Η μοναδική «μην με λες πια GS» του οίκου Ironwood.

Η μοναδική «μην με λες πια GS» του οίκου Ironwood.

Η μοναδική «μην με λες πια GS» του οίκου Ironwood.

Η μοναδική «μην με λες πια GS» του οίκου Ironwood.

Η μοναδική «μην με λες πια GS» του οίκου Ironwood.

Πιστεύετε ότι αυτό υπήρξε ένα BMW R1250GS;

Μια μετατροπή σε έκταση που φαίνεται αδιανόητη: Αυτή η μοτοσυκλέτα ΔΕΝ είναι πια μια R1250GS, αλλά ένα μοναδικό δημιούργημα. Απολαύστε…

Στην σημερινή εποχή, οι περισσότερες «μοντέρνες» μοτοσυκλέτες δεν προσφέρονται για customizing, για πολλούς λόγους. Πέρα από το ότι είναι συνήθως κατασκευασμένες σε πολύ συγκεκριμένες «φόρμες», είναι πολύ πολύπλοκες σε επίπεδο τακτοποίησης, χωροταξίας και ηλεκτρονικών. Δοκιμάστε να δείτε τι γίνεται κάτω από τα «ρούχα» μίας BMW R1250GS, για παράδειγμα: Καλώδια επί καλωδίων, αισθητήρες, εξαρτήματα και άλλα… καλώδια, επιμελώς κρυμμένα από τον κατασκευαστή. Αν όμως είσαι τρελούτσικος και έχεις άπειρη όρεξη για custom αυτοσχεδιασμό, όπως ο Ολλανδικός οίκος Ironwood, τότε το αποτέλεσμα μπορεί να εκπλήξει!

Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε ήταν κάποτε, μία BMW R1250 GS. Η παραγγελία για την μοτοσυκλέτα ήρθε από την ίδια την BMW Ολλανδίας, στον επικεφαλή του οίκου Arjan van den Boom, ενώ στο «παιχνίδι» μπήκε και η ωρολογοποιία TW Steel. Στόχος του custom μοντέλου, που πήρε την ονομασία «Dominator», είναι ο εορτασμός της «δεκαετίας κυριαρχίας» της BMW στην αγορά.

Η μορφή της νέας μοτοσυκλέτας σχεδιάστηκε από τον van den Boom στο χέρι, με τα διάφορα απαιτούμενα τμήματα να κατασκευάζονται έπειτα από την «The Custom Factory» του Marcel van der Stelt, φίλου και συνεργάτη του van den Boom. Το ρεζερβουάρ είναι ολοκαίνουργιο και τοποθέτησε την αντλία βενζίνης σε άλλη θέση, ενώ στην κορυφή του φιλοξενεί την χαρακτηριστική οθόνη ενδείξεων της BMW, σε συνδυασμό με ένα custom ρολόι της TW Steel.

Οι εξατμίσεις του Dominator είναι χειροποίητες, ενώ τα φίλτρα αέρα της κατασκευής προέρχονται από την διεθνώς γνωστή, ελληνική εταιρεία DNA και φέρουν custom σχέδιο. Η ανάρτηση Telelever παρέμεινε εμπρός, ωστόσο απέκτησε carbon καλάμια, με την μοτοσυκλέτα να φέρει δύο αμορτισέρ TFX εμπρός και πίσω. Οι τροχοί των 17 ιντσών είναι από ανθρακόνημα της Rotobox, ενώ τα φρένα προέρχονται από την Brembo. Στην θέση οδήγησης, η πάνω τιμονόπλακα και τα κλιπ-ον είναι custom, ενώ τα χειριστήρια είναι της Magura.

Η μοτοσυκλέτα βάφτηκε από την Royal Kustom Works, ενώ το δέρμα στην σέλα, το ρεζερβουάρ και τα γκριπ του μοντέλου τοποθετήθηκε από τον Jeroen Bouwmeester  της Silvermachine. Μιλάμε δηλαδή για μια μοτοσυκλέτα για την οποία συνεργάστηκαν 5 οίκοι! Απολαύστε…
 

  • Bmw 1200 gs lc

    Για ψάξτε και λίγο για το πίσω φρένο στα BMW που έχουν όλα πρόβλημα και δεν παίρνει την ευθύνη κανένας

     
  • Lebrun

    10 χρόνια κυριαρχίας OK ναι. Και το γιορτάζουν με ένα μηχανάκι που έχει ταυτότητα ktm? Μπροστινο φανάρι 1290super Duke, κορμοστασιά 1290 super Duke, χρωματισμοί ktm... Γενικά 1290 custom θυμίζει το project ή αλλιώς 1290 απτα lidl.

      2