Triumph Tiger XCx 800

    Κατανάλωση: 5,1 λ./100 χλμ.
     
    Το Tiger 800 ήταν ήδη μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα, αλλά πλέον περνά σε άλλο επίπεδο, αφού βελτιώθηκε σε βάθος και μάλιστα σε καίριους τομείς, όπως οι αναρτήσεις, τα φρένα και ο κινητήρας, ενώ απέκτησε και μια πανέμορφη TFT οθόνη. Η έκδοση XCx είναι πλήρως εξοπλισμένη και απευθύνεται σε όσους θέλουν μια επιβλητική μοτοσυκλέτα με χορταστικό όγκο και εκτός δρόμου δυνατότητες. Η εμφάνισή της αποπνέει έντονη δυναμικότητα χάρη στα επανασχεδιασμένα πλαϊνά καλύμματα του ρεζερβουάρ και τα πλαστικά προστατευτικά του ψυγείου, τα οποία έχουν αποκτήσει έντονες και επιθετικές ακμές. Η σέλα είναι επανασχεδιασμένη και έχει νέο, πιο πλούσιο αφρώδες, ενώ το ύψος της ρυθμίζεται σε δυο θέσεις, 840 ή 860 χιλιοστά. ¶νετα θα νιώσει και ο συνεπιβάτης, καθώς το κομμάτι που του αναλογεί είναι γενναίο, ενώ οι μεγάλες και σωστά τοποθετημένες χειρολαβές φροντίζουν για τη στήριξή του. O κινητήρας των 800 κυβικών του Tiger αποδίδει 95 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 8 κιλά ροπής στις 8.050 σ.α.λ., νούμερα που χαρίζουν άκρως ικανοποιητικές επιδόσεις και επιταχύνσεις. Η έκδοση XCx διαθέτει 5 riding modes (Road, Rain, Sport, Off-Road και Off-Road Pro) τα οποία διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκαζιού, την παρέμβαση του traction control και του ABS, ενώ ο αναβάτης μπορεί και από μόνος του να επέμβει και να παραμετροποιήσει τα επιμέρους συστήματα σε κάθε mode. Στον ανοιχτό δρόμο, το Tiger νιώθει σαν στο σπίτι του. Η στιβαρή του αίσθηση εμπνέει εμπιστοσύνη και παραμένει σταθερό ανεξάρτητα από την ένδειξη του ταχυμέτρου, ενώ η καλή προστασία από τον αέρα συμβάλει στην άνεση του αναβάτη. Στο χώμα τα καταφέρνει περίφημα. Οι αναρτήσεις φιλτράρουν αποτελεσματικά ενώ τα προγράμματα Off-Road και Off-Road Pro, ρυθμίζουν (ή απενεργοποιούν εντελώς στη δεύτερη περίπτωση) τα ηλεκτρονικά ανάλογα με τις ορέξεις και τις ικανότητες του αναβάτη.
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.