O Huacong Lu (αριστερά) με τον Stuart Garner.

Norton: Σε κινεζικά χέρια ο κινητήρας «961»

Η πώληση, πριν την κατάρρευση της Norton, μιας πλατφόρμας κινητήρα σε κινεζική εταιρεία ανακοινώθηκε προ ολίγων ημερών. Δείτε περισσότερα.

Η υπόθεση της κατάρρευσης της Norton δεν έχει «κλείσει» ακόμα, αφού ο Stuart Garner αναζητείται, δεν έχει παρουσιαστεί σε ακρόαση που έγινε τον Φεβρουάριο και φέρεται να χρωστάει σχεδόν 21 εκατομμύρια λίρες… παντού! Τα τελευταία 24ωρα, φανερώθηκε και μια ακόμα, από τις τελευταίες συναλλαγές της Norton: Η πώληση μιας πλατφόρμας κινητήρα σε κινεζική εταιρεία.
 
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία Jinlang και ο επικεφαλής της, Huacong Wu, ήρθαν σε επαφή με τον Stuart Garner μέσα στο 2019 και η συμφωνία ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο. Η τελευταία αφορούσε την πλατφόρμα 961, η οποία πωλήθηκε εξολοκλήρου στην Jinlang, συμπεριλαμβανομένων και όλων των απαραίτητων εργαλείων και μηχανών, που χρειάζονται για την παραγωγή του.
 
Το deal μεταξύ Norton και Jinlang φανερώθηκε τα τελευταία 24ωρα, καθώς η έρευνα συνεχίζεται γύρω από την Norton και μελετώνται όλες οι συναλλαγές της. Οι επαφές των ερευνητών με την Jinlang βέβαια επιβεβαιώνουν ότι η συναλλαγή ολοκληρώθηκε στο ακέραιο πριν καταρρεύσει η Norton. Από εκεί και πέρα, η Jinlang δήλωσε ότι θα ετοιμάσει νέο μοντέλο με τον κινητήρα 961, το οποίο θα διαθέσει παγκοσμίως στο μέλλον. Η εταιρεία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κατασκευαστές scooter στα 125 κυβικά παγκοσμίως, με το 30% της παραγωγής της να φτάνει στην ανατολική Ευρώπη.