Νέο Triumph Rocket III TFC

Κυβισμός 2,5 λίτρων, πάνω από 170 ίπποι και 750 μόλις κομμάτια για όλο τον κόσμο. Αυτή είναι η νέα Triumph Rocket III TFC! Δείτε περισσότερα.

Ήταν κάτι που πάνω κάτω το ξέραμε, τώρα έγινε και πραγματικότητα: H Triumph παρουσίασε την νέα Rocket III, όπως ακριβώς γνωρίζαμε ότι θα γίνει: Σε μια περιορισμένης παραγωγής πρώτη έκδοση. Αυτή είναι λοιπόν η Rocket III TFC, που παρουσιάστηκε παγκοσμίως και αποτελεί ούτε λίγο ούτε πολύ… την ισχυρότερη Triumph που φτιάχτηκε ποτέ.

Η μοτοσυκλέτα θα κατασκευαστεί μόνο σε 750 κομμάτια για όλο τον κόσμο και μέσα από τις «απαραίτητες υπερβολές» του δελτίου που συνοδεύει μια τέτοια μοτοσυκλέτα, μαθαίνουμε διάφορα… όπως το ότι η μοτοσυκλέτα παράγει «πάνω από 170 ίππους και 22 kgm ροπής» ενώ διαθέτει «το υψηλότερο επίπεδο τεχνολογίας και εξοπλισμού της κατηγορίας». ΟΚ, για να δούμε λοιπόν.

Η μοτοσυκλέτα είναι σχεδιασμένη από λευκό χαρτί καθώς το μόνο που την συνδέει με το παλιότερο Rocket III, είναι η ονομασία και η διάταξη του τρικύλινδρου κινητήρα. Ο τελευταίος, έχει πλέον κυβισμό 2.458 κ.εκ. και φέρει βαλβίδες τιτανίου. Η ροπή των 22 kgm που η Triumph δηλώνει, ανακοινώνεται ως η υψηλότερη τιμή ροπής σε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα παραγωγής, παγκοσμίως. Τον έλεγχο της ισχύος αναλαμβάνει μία ECU που φέρει 4 riding modes (Road, Rain, Sport και μια παραμετροποιήσιμη από τον αναβάτη), σύστημα traction control και Quickshifter.

Τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνουν επίσης Cornering ABS, σύστημα ένδειξης πίεσης ελαστικών και σύστημα Hill Hold για ευκολότερη εκκίνηση σε ανηφορικούς δρόμους. Τα πάντα ελέγχονται μέσα από μια οθόνη TFT που λειτουργεί ως πίνακας ενδείξεων. Στην οθόνη μπορούν να απεικονιστούν πληροφορίες πλοήγησης, πληροφορίες τηλεφώνου και μουσικής, αλλά και δυνατότητες ελέγχου κάμερας GoPro.

Το πλαίσιο της νέας μοτοσυκλέτας είναι εντελώς νέο, φτιαγμένο από αλουμίνιο, όπως επίσης και το ψαλίδι. Εκτεταμένη είναι η «δίαιτα» στην οποία υπεβλήθη το μοντέλο, καθώς δηλώνεται ότι είναι 40 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο Rocket III, χωρίς όμως να αναφέρεται ακριβής αριθμός (ακόμα). Στα φρένα, το μοντέλο χρησιμοποιεί τις δαγκάνες Stylema της Brembo εμπρός, ενώ τις αναρτήσεις παρέχει η Showa. Μιλάμε, για ένα ανεστραμμένο πιρούνι 47 χιλιοστών εμπρός, ρυθμιζόμενο, και ένα πλήρως ρυθμίσιμο αμορτισέρ πίσω.

Το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο σε ένα μοναδικό για την περίσταση χρώμα, με το μαύρο να κυριαρχεί, μαζί με λεπτομέρειες σε χρυσό, carbon και μεταλλικές επιγραφές. Οι ζάντες είναι νέες για την περίσταση, ενώ ο πίσω τροχός θα φέρει ελαστικό πλάτους 240 χιλιοστών. Ακόμη δεν έχουμε μάθει πληροφορίες για τιμή κλπ., τέτοιας φύσης. Είμαστε βέβαιοι πάντως ότι σίγουρα, η μοναδικότητα του μοντέλου θα έρθει με το τίμημά της, ειδικά αν είστε ανυπόμονοι να αποκτήσετε αυτή την πρώτη έκδοση, πριν έρθει και… η Rocket III παραγωγής, που αναμένεται ως μοντέλο 2020.