LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 9.350 αναγνώστες (22/10/2025)
. Η απόδοσή του είναι απολύτως γραμμική, με σταθερή δύναμη σε όλο το φάσμα, χωρίς ξεσπάσματα ή νευρικότητα.
2 Φωτογραφίες »

. Η απόδοσή του είναι απολύτως γραμμική, με σταθερή δύναμη σε όλο το φάσμα, χωρίς ξεσπάσματα ή νευρικότητα.

Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, ο κινητήρας του Island 200 αποδεικνύεται πολιτισμένος και ήρεμος, με λειτουργία που εμπνέει εμπιστοσύνη. Δεν εμφανίζει ενοχλητικούς κραδασμούς, κάτι που γίνεται αμέσως αισθητό και δίνει μια πιο «premium» αίσθηση από αυτή που περιμένεις σε scooter της κατηγορίας. Η απόδοσή του είναι απολύτως γραμμική, με σταθερή δύναμη σε όλο το φάσμα, χωρίς ξεσπάσματα ή νευρικότητα. Στις μετρήσεις μας, το scooter πέτυχε 0-50 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, 0-80 χλμ./ώρα σε 12,2 δευτερόλεπτα και 40-80 χλμ./ώρα σε 9 δευτερόλεπτα, δείχνοντας πως έχει ό,τι χρειάζεται για την κίνηση της πόλης, αλλά και ότι μπορεί να σταθεί επαρκώς σε λίγο πιο απαιτητικές διαδρομές. Η μέση κατανάλωση των 3 λίτρων/100 χλμ. ήρθε να επιβεβαιώσει τον οικονομικό του χαρακτήρα, ενώ με το ρεζερβουάρ των 9 λίτρων ο αναβάτης μπορεί να κάνει αρκετά χιλιόμετρα μέχρι να ξανά γεμίσει.


Στις μετρήσεις μας, το scooter πέτυχε 0-50 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, 0-80 χλμ./ώρα σε 12,2 δευτερόλεπτα και 40-80 χλμ./ώρα σε 9 δευτερόλεπτα, δείχνοντας πως έχει ό,τι χρειάζεται για την κίνηση της πόλης, αλλά και ότι μπορεί να σταθεί επαρκώς σε λίγο πιο απαιτητικές διαδρομές.

Στις μετρήσεις μας, το scooter πέτυχε 0-50 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, 0-80 χλμ./ώρα σε 12,2 δευτερόλεπτα και 40-80 χλμ./ώρα σε 9 δευτερόλεπτα, δείχνοντας πως έχει ό,τι χρειάζεται για την κίνηση της πόλης, αλλά και ότι μπορεί να σταθεί επαρκώς σε λίγο πιο απαιτητικές διαδρομές.

Μέσα στην κίνηση, το Island 200 κερδίζει αμέσως πόντους χάρη στην εξαιρετική ευελιξία του. Το τιμόνι διαθέτει μεγάλη γωνία στροφής και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των 137 κιλών κάνει το scooter να κινείται με χαρακτηριστική άνεση ανάμεσα στα αυτοκίνητα διευκολύνοντας τις μανούβρες.Στην άνεση σημαντικό ρόλο παίζουνκαι οι αναρτήσεις, που αποδεικνύονται ικανές να φιλτράρουν τις περισσότερες κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Οι λακκούβες και τα σαμαράκια δεν περνούν έντονα στον αναβάτη, με αποτέλεσμα μια πιο ξεκούραστη και ευχάριστη εμπειρία στην καθημερινή χρήση. Αυτό είναι στοιχείο που κάνει το Island ιδανικό όχι μόνο για μικρές αποστάσεις, αλλά και για μεγαλύτερες διαδρομές μέσα στη μέρα, χωρίς να κουράζει.Στην ταχύτητα, το scooter παραμένει σταθερό έως τα 85 χλμ./ώρα, καλύπτοντας με άνεση τις ανάγκες για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις. Πέρα από αυτό το όριο, εμφανίζεται μια ελαφριά αστάθεια, φυσιολογική για τα δεδομένα των μικρών τροχών και της αεροδυναμικής, χωρίς όμως να γίνεται ανησυχητική.Η συμπεριφορά στα φρένα και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι επίσης θετική. Το Traction Control παρεμβαίνει διακριτικά αλλά αποτελεσματικά, όποτε χρειάζεται , ενώ το ABS λειτουργεί με δύο διαφορετικούς χαρακτήρες: στο μπροστινό φρένο χρειάζεται πιο δυνατό πάτημα για να ενεργοποιηθεί, σε αντίθεση με το πίσω που «μπαίνει» πιο εύκολα, προσφέροντας ισορροπημένη αίσθηση στον αναβάτη. Στη μέτρηση ακινητοποίησης κάνει τα 80 χλμ./ώρα σε 0 στην απόσταση των 30 μέτρων. Συνολικά, στο δρόμο το Island 200 αποδεικνύεταιένα scooter που βάζει σε προτεραιότητα την πρακτικότητα, την ευκολία και την ασφάλεια, στοιχεία που κάνουν την καθημερινότητα πιο απλή και ευχάριστη.

Σελίδα 1LETBE Island 200 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY