Το Island 200 κινείται από έναν μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα 160 κ.εκ., υγρόψυκτο, με ηλεκτρονικό ψεκασμό Bosch. Αποδίδει 16 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 14,7 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., τιμές που επαρκούν για άνετη κίνηση στο αστικό περιβάλλον και ήρεμες μετακινήσεις σε πιο ανοιχτές διαδρομές.
Το Island 200 κινείται από έναν μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα 160 κ.εκ., υγρόψυκτο, με ηλεκτρονικό ψεκασμό Bosch. Αποδίδει 16 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 14,7 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., τιμές που επαρκούν για άνετη κίνηση στο αστικό περιβάλλον και ήρεμες μετακινήσεις σε πιο ανοιχτές διαδρομές. Η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου CVT με ιμάντα, όπως συνηθίζεται στην κατηγορία.
Η παρουσία start-stop ενισχύει την οικονομία καυσίμου στην πόλη, ενώ το silentstart προσφέρει αθόρυβη εκκίνηση. Στις μετρήσεις μας, η κατανάλωση διαμορφώθηκε στα 3 λίτρα/100 χλμ., τιμή που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 9 λίτρων εξασφαλίζει ικανοποιητική αυτονομία(300 χλμ) για τις καθημερινές μετακινήσεις.
Η παρουσία start-stop ενισχύει την οικονομία καυσίμου στην πόλη, ενώ το silentstart προσφέρει αθόρυβη εκκίνηση. Στις μετρήσεις μας, η κατανάλωση διαμορφώθηκε στα 3 λίτρα/100 χλμ., τιμή που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 9 λίτρων εξασφαλίζει ικανοποιητική αυτονομία(300 χλμ) για τις καθημερινές μετακινήσεις. Ο χαρακτήρας του κινητήρα εστιάζει περισσότερο στη χρηστικότητα και στην οικονομία παρά στις επιδόσεις, στοιχείο που ταιριάζει στον ρόλο του ως commuter scooter.