GPX POPz: Με αποσπώμενη πίσω σέλα

GPX POPz: Με αποσπώμενη πίσω σέλα

Με μοντέρνα, άκρως ελκυστική εμφάνιση εμφάνιση, χαμηλή κατανάλωση και έξυπνες λύσεις που εκτοξεύουν την πρακτικότητα, το GPX POPz φέρνει τα παπιά ξανά στη μόδα.

Μοντέρνο και κλασικό ταυτόχρονα

Η εμφάνιση του GPX POPz δεν θα περάσει απαρατήρητη από τους λάτρεις των κλασικών παπιών καθώς η περιβολή του συνδυάζει το χθες με το σήμερα, όντας ρετρό και σύγχρονη. Το τιμόνι τύπου «γλάρος» έχει ενσωματωμένα LED φλας, ενώ ίδιας τεχνολογίας είναι το εμπρός φωτιστικό σώμα. Τα στρογγυλεμένα φτερά και οι χρωμιομένες λεπτομέρειες παραπέμπουν σε άλλες εποχές, ενώ αλουμινένιες ζάντες με το βουρτσισμένο φινίρισμα δίνουν μια νότα πολυτέλειας.   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εμπρός σχάρα και σέλα συνεπιβάτη που αφαιρείται

Ένας ακόμα τομέας που κάνει το GPX POPz να ξεχωρίζει είναι η πρακτικότητα, καθώς οι λύσεις που υιοθετεί είναι πρωτοποριακές και το φέρνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό. Στο εμπρός φτερό έχει τοποθετηθεί σχάρα που κάνει ιδιαίτερα εύκολο το δέσιμο και τη μεταφορά αντικειμένων. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως η σέλα του συνεπιβάτη αφαιρείται εύκολα μετατρέποντας το παπί σε μονόσελο, ενώ μπορεί να τοποθετηθεί σχάρα για στήριξη κεντρικής βαλίτσας ή κουτιού μεταφοράς, που εκτοξεύει της δυνατότητες του παπιού και το μετατρέπει σε πραγματικό εργαλείο.

Καίει 2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα

Ο κινητήρας του GPX POPz είναι αερόψυκτος, μονοκύλινδρος 125 κ. εκ. που συνεργάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων, πληρώντας τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, ενώ το ρεζερβουάρ των 4 λίτρων σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση των 2 λτ./100 χλμ., αποδίδουν μία αυτονομία περίπου 200 χιλιομέτρων. Χάρη στον κυβισμό του, ο κινητήρας καθιστά το GPX POPz κατάλληλο και για οδήγηση με δίπλωμα αυτοκινήτου, χωρίς να έχεις δίπλωμα δικύκλου και αν πληροίς τις νέες προϋποθέσεις.

 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »