EICMA 2025 – SWM Super SIX6: «Thumper» με κινητήρα 644κ.εκ. από τα παλιά και Euro 5+

Η SWM έρχεται με το Super SIX6 να μας θυμήσει παλιότερες εποχές όπου τα μονοκύλινδρα μεγάλου κυβισμού ήταν στο επίκεντρο του μοτοσυκλετιστικού κόσμου
Μονοκύλινδρος κινητήρας 644κ.εκ με 39.4 άλογα και Euro 5+ προδιαγραφές
Οθόνη τύπου TFT και Full Led φωτιστικά σώματα
Συμβατικό πιρούνι με διάμετρο 43χιλ. και ABS της BOSCH
Ρεζερβουάρ στα 11L και βάρος στα 180 kg
Μονοκύλινδρος κινητήρας 644κ.εκ με 39.4 άλογα και Euro 5+ προδιαγραφές
Η SWM έρχεται με το Super SIX6 να μας θυμήσει παλιότερες εποχές όπου τα μονοκύλινδρα μεγάλου κυβισμού ήταν στο επίκεντρο του μοτοσυκλετιστικού κόσμου. Η διαφορά είναι ότι για το 2025, το Super SIX6, «φοράει» έναν αερόψυκτο κινητήρα που είναι πλήρως συμμορφωμένος με τις Euro 5+ προδιαγραφές. Σύμφωνα με τα στοιχεία της SWM, έχουμε 644κ.εκ με συνολική ιπποδύναμη 39.4 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 50Nm στις 4.500 σ.α.λ., ενώ η τροφοδοσία πραγματοποιείται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.
Οθόνη τύπου TFT και Full Led φωτιστικά σώματα
Εκεί που το Super SIX6 διαφοροποιείται πλήρως σε σχέση με τα παλιότερα μοντέλα που μας θυμίζει, είναι ο τομέας των ηλεκτρονικών. Αρχικά , παρατηρούμε μια TFT οθόνη στο κέντρο του τιμονιού, σε στρογγυλό σχήμα βέβαια, για να ταιριάζει με το ξεκάθαρο στυλ της μοτοσυκλέτας, ενώ όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED.

Συμβατικό πιρούνι με διάμετρο 43χιλ. και ABS της BOSCH
Σε περίπτωση που κάποιος χρειάζεται παραπάνω στοιχεία για τον off-road προσανατολισμό του Super SIX6 –αν και η ίδια η SWM το κατατάσσει στην κατηγορία Scrambler- αρκεί να ρίξει μια ματιά στους τροχούς με διαστάσεις 21 ίντσες μπροστά και 18 ίντσες πίσω, όπως και στο ύψος της σέλας, το οποίο βρίσκεται στα 890mm από το έδαφος, κάτι που σημαίνει ότι αναβάτες κάτω από το 1.80cm ίσως δυσκολευτούν να πατήσουν και τα δυο πόδια στο έδαφος. Όσον αφορά τις αναρτήσεις, μπροστά η μοτοσυκλέτα διαθέτει ένα ρυθμιζόμενο συμβατικό πιρούνι με διάμετρο στα 43χιλ, ενώ στο πίσω μέρος έχουμε ένα κεντρικό αμορτισέρ τύπου “Soft Dump”. Οι δίσκοι των φρένων με διαστάσεις 320mm μπροστά και 240mm πίσω, είναι εξοπλισμένοι με διπίστονη και μονοπίστονη δαγκάνα αντίστοιχα, καθώς επίσης και με το σύστημα ABS της BOSCH που απενεργοποιείται.
Ρεζερβουάρ στα 11L και βάρος στα 180 kg
Η οδήγηση θα διαρκέσει όσο και το καύσιμο στο ρεζερβουάρ 11L με το οποίο είναι εφοδιασμένο το Super SIX6 , με την SWM να μετράει την κατανάλωση περίπου στα 4.5L/100χλμ. και την τελική του ταχύτητα στα 150χλμ/ω. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας χωρίς τα υγρά, είναι στα 180kg. 


