LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Ducati Multistada V4: Με ραντάρ και σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων

Ducati Multistada V4: Με ραντάρ και σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων

Διαβάστηκε από 8.996 αναγνώστες (12/9/2022)

Ιδανική για πόλη, ταξίδια, χωμάτινες και σπορ διαδρομές, η πολυτάλαντη Multistrada είναι η πιο προηγμένη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της με τεχνολογία ραντάρ ανίχνευσης κίνησης και σύστημα χαμηλώματος της ανάρτησης.

mototriti Team

Η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο με σύστημα ραντάρ


Η Multistrada V4 κατακτά την παγκόσμια πρωτιά της μοτοσυκλέτας με σύστημα ανίχνευσης με ραντάρ εμπρός και πίσω, που επιτρέπει τη λειτουργία του Adaptive Cruise Control (ACC) και του Blind Spot Detection (BSD), σε συνεργασία με την Bosch. Το Cruise control, με εύρος λειτουργία από 30 έως 160 χλμ./ώρα, διατηρεί την ταχύτητα που έχεις επιλέξει, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας απαλά ανάλογα με τις πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν μέσω της ανίχνευσης του ραντάρ.


Παράλληλα η λειτουργία τυφλού σημείου χρησιμοποιεί το οπίσθιο ραντάρ για την παρακολούθηση οχημάτων που πλησιάζουν από πίσω, και φωτίζει μια λυχνία LED στον αριστερό ή δεξιό καθρέφτη ως προειδοποίηση. Προφανώς, αυτά είναι συστήματα που αναβαθμίζουν σημαντικά το επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας που ο αναβάτης της Multistrada V4 απολαμβάνει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Κορυφαίο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων


Το επίπεδο ηλεκτρονικών στη νέα Multistrada V4 είναι κορυφαίο: Cornering ABS, αισθητήρα IMU της Bosch, σύστημα Traction Control (DTC), περιορισμό σούζας DWC, χαρτογραφήσεις ισχύος  και μια οθόνη TFT για την απεικόνιση ενδείξεων. Η έκδοση S προσθέτει στα παραπάνω: Ηλεκτρονική ανάρτηση DSS – Ducati Skyhook Suspension, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, μεγαλύτερη οθόνη 6,5 ιντσών, Quickshifter και Cruise control, αλλά και σύστημα συγκράτησης του οχήματος στις ανωφέρειες – Vehicle Hold Control.


Η Ducati αναφέρει στοχευμένες αλλαγές στα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσυκλέτας, με σκοπό να βελτιωθεί η διασύνδεση ανθρώπου-μηχανής (HMI) και η λειτουργία του συστήματος Ducati Connect. Ακόμα, οι εκδόσεις S και S Sport φέρουν σύστημα σύνδεσης της μοτοσυκλέτας με Smartphone: Το Ducati Connect, με το οποίο ο αναβάτης μπορεί να χειριστεί το κινητό του τηλέφωνο μέσω Bluetooth και Wi-Fi και να προβάλλει πλοήγηση απευθείας στην οθόνη της Multistrada V4 και φυσικά να χειριστεί μουσική και κλήσεις. 

170 άλογα και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000 χιλιόμετρα


Ο κινητήρας της Multistrada V4  είναι μικρότερος σε διαστάσεις αλλά και ελαφρύτερος κατά 1,2 κιλά -ζυγίζει 66,7 κιλά- από αυτόν του απερχόμενου μοντέλου – ενώ η μεγαλύτερη αλλαγή έχει γίνει στα σωθικά του: Δεν χρησιμοποιείται δεσμοδρομικό σύστημα, αλλά συμβατικές βαλβίδες με ελατήριο. Ο βασικός λόγος πίσω από αυτή την κίνηση είναι η σημαντική επιμήκυνση των διαστημάτων μεταξύ των εργασιών συντήρησης, αφού στη Multistrada V4 η αλλαγή λαδιού προγραμματίζεται κάθε 15.000 χλμ. ενώ απαιτείται έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000(!) χλμ., που αποτελεί ρεκόρ για μοτοσυκλέτα παραγωγής. Ο V4 Granturismo έχει χωρητικότητα 1.158 κ.εκ. και αποδίδει 170 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 12,75 kg-m. στις 8.750 σ.α.λ.. Οι δύο πίσω κύλινδροι παραμένουν απενεργοποιημένοι στο ρελαντί, ώστε να περιορίζεται η συσσώρευση θερμότητας, ενώ υπάρχουν μικρά φτερά και στις δύο πλευρές του κινητήρα για εκτροπή της θερμότητας από τα πόδια του αναβάτη.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »