Ducati Monster και DesertX με νέο κινητήρα V2 το 2026

Ducati V2 890cc

Ducati V2 890cc

Ο νέος V2 κινητήρας της Ducati επεκτείνεται σε περισσότερα μοντέλα
Αλλαγές στους κωδικούς VIN αποκαλύπτουν το Monster V2 και το DesertX V2
Νέος κινητήρας V2 με 120 ίππους, χαμηλότερο βάρος και προσαρμοσμένες εκδόσεις
Αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις το φθινόπωρο για τη νέα γενιά Ducati

DUCATI: Νέα Multistrada V4 S...Οδήγησε με απόλυτη ελευθερία χωρίς περιορισμούς

Ο νέος V2 κινητήρας της Ducati επεκτείνεται σε περισσότερα μοντέλα

Η Ducati επιβεβαιώνει την επέκταση του νέου κινητήρα V2 890cc σε περισσότερα μοντέλα της γκάμας της. Αφού έκανε το ντεμπούτο του στα Panigale V2, Streetfighter V2 και Multistrada V2, ο ελαφρύτερος V-Twin κινητήρας της εταιρείας, με βάρος μόλις 120 κιλά, φαίνεται να είναι έτοιμος να εξοπλίσει και τα Monster και DesertX. Οι πληροφορίες επιβεβαιώνονται μέσω εγγράφων της Εθνικής Υπηρεσίας Κυκλοφορίας και Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ (NHTSA), που αποκαλύπτουν αλλαγές στους κωδικούς VIN για το 2026. Η στρατηγική της Ducati δείχνει σαφώς ότι επιδιώκει ομοιογένεια στην πλατφόρμα των V2 μοντέλων, μειώνοντας ταυτόχρονα το βάρος και βελτιώνοντας την απόδοση στα νέα της μοντέλα.
 

Αλλαγές στους κωδικούς VIN αποκαλύπτουν το Monster V2 και το DesertX V2

Ο αποκωδικοποιητής VIN για το 2026 δείχνει σαφείς αλλαγές στους κωδικούς που σχετίζονται με τα Monster και DesertX, υποδεικνύοντας την έλευση των νέων εκδόσεων V2. Το Monster και το Monster+ εμφανίζονται πλέον με νέο κωδικό κινητήρα "U", ενώ το DesertX διατηρεί τον γνωστό κωδικό "N", συνοδευόμενο από αναφορά σε νέα μετάδοση προσαρμοσμένη για off-road χρήση. Οι αλλαγές στους κωδικούς υποδηλώνουν ότι η Ducati εργάζεται για να εντάξει τον V2 κινητήρα 890cc και στα δύο αυτά μοντέλα, προσαρμόζοντας τα μηχανικά μέρη στις διαφορετικές οδηγικές απαιτήσεις κάθε κατηγορίας. Παράλληλα, η αφαίρεση παλαιότερων κωδικών από τον αποκωδικοποιητή δείχνει ότι η Ducati κάνει χώρο για νέες γενιές μοντέλων, φέρνοντας φρέσκο αέρα στη γκάμα της.
 

Νέος κινητήρας V2 με 120 ίππους, χαμηλότερο βάρος και προσαρμοσμένες εκδόσεις

Ο νέος V2 κινητήρας της Ducati προσφέρει 120 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και 68,8 lb-ft ροπής στις 8.250 σ.α.λ. στις Panigale V2 και Streetfighter V2, ενώ η Multistrada V2 αποδίδει 115,6 ίππους με μειωμένες σχέσεις μετάδοσης για καλύτερη απόδοση στις χαμηλές σχέσεις. Η Ducati τονίζει ότι ο νέος V2 είναι ο ελαφρύτερος V-Twin κινητήρας που έχει κατασκευάσει ποτέ, φτάνοντας τα 120 κιλά, γεγονός που συμβάλλει στη βελτιωμένη ευελιξία και απόκριση της μοτοσυκλέτας. Αν και δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα οι τελικές προδιαγραφές για τα Monster V2 και DesertX V2, είναι σίγουρο ότι ο κινητήρας θα προσαρμοστεί με ξεχωριστές σχέσεις μετάδοσης για κάθε μοντέλο, ώστε να καλύπτει τόσο τις ασφάλτινες επιδόσεις του Monster όσο και τις εκτός δρόμου απαιτήσεις του DesertX. Η χρήση του ίδιου κινητήρα σε περισσότερα μοντέλα επιτρέπει στη Ducati να μειώσει τα κόστη παραγωγής και να διατηρήσει υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας.
 

Αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις το φθινόπωρο για τη νέα γενιά Ducati

Η επίσημη παρουσίαση των νέων Ducati Monster V2 και Ducati DesertX V2 αναμένεται πιθανότατα το φθινόπωρο του 2025, με την κυκλοφορία να τοποθετείται στο μοντέλο 2026. Η στρατηγική αυτή επιτρέπει στη Ducati να εδραιώσει τη θέση της στην αγορά με ανανεωμένα μοντέλα που μοιράζονται κοινή τεχνολογική βάση, διατηρώντας ταυτόχρονα τις ιδιαιτερότητες κάθε κατηγορίας. Παράλληλα, φήμες αναφέρουν ότι η Ducati ετοιμάζει και μια νέα Panigale V4 R, μαζί με άλλες ανανεώσεις στη γκάμα της, υποσχόμενη ένα ισχυρό 2026 για την εταιρεία. Η ενσωμάτωση του V2 κινητήρα σε περισσότερες σειρές δείχνει τη δέσμευση της Ducati για βελτιωμένη απόδοση, μειωμένο βάρος και σύγχρονη τεχνολογία σε όλα τα μοντέλα της.
 

PROION
AUTOAGORA