Προβάλλει με την πρώτη ευκαιρία τα σπορ του γονίδια όταν η διαδρομή είναι στριφτερή.

Προβάλλει με την πρώτη ευκαιρία τα σπορ του γονίδια όταν η διαδρομή είναι στριφτερή.

Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Προβάλλει με την πρώτη ευκαιρία τα σπορ του γονίδια όταν η διαδρομή είναι στριφτερή.
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Ήχος: Απορείς πως πέρασε τις προδιαγραφές!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Θέτοντας σε λειτουργία τον κινητήρα, γρήγορα καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με ένα τερατάκι, αφού τα διπλά τελικά των εξατμίσεων δεν είναι μόνο όμορφα αλλά και φωνακλάδικα με ήχο που θυμίζει after market και σε κάνει να απορείς πώς συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές euro 5. Αυτό το πράγμα έχει ψυχή! Το καταλαβαίνεις αμέσως και φυσικά σου φτιάχνει τη διάθεση πριν καν αρχίσει να κυλά τις ρόδες του.  
Με σύμμαχο τις μικρές του διαστάσεις, το Monster γίνεται παιχνίδι στο αστικό περιβάλλον όπου κινείται με χάρη μικρότερης μοτοσυκλέτας ακόμη και όταν όλοι γύρω του είναι μποτιλιαρισμένοι. Σε αντίθεση με τις προηγούμενες γενιές το τιμόνι κόβει εντυπωσιακά (7ο περισσότερο) συμβάλλοντας σε οποιαδήποτε μανούβρα σκεφτείς, ενώ παράλληλα εκτιμάς τον ελαφρύ συμπλέκτη, το χαμηλό ύψος της σέλας και το μικρό βάρος που το κάνουν ευκολοδήγητο για κάθε αναβάτη.


Επιδόσεις: Πλούσια ροπή και τελική ταχύτητα πάνω από 230

Ο δικύλινδρος V κινητήρας είναι φιλικός και παρότι δυσανασχετεί με ένα ελαφρύ σκορτσάρισμα κάτω από τις 2.500 σ.α.λ, δεν σε προβληματίζει, αφού από εκεί και πάνω είναι πάντα έτοιμος να ανταποκριθεί στις ορέξεις σου, είτε βολτάρεις χαλαρά στην πόλη, είτε τον ¨στίβεις¨ μέχρι την τελική των 230+ χλμ/ώρα. Με πλούσια αποθέματα ροπής στο μεσαίο φάσμα στροφών, διάρκεια μέχρι τα κόκκινα και άμεση απόκριση, ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Η ιταλική φίρμα όπως σε κάθε της μοντέλο έχει δώσει μεγάλος βάρος και στα ηλεκτρονικά βοηθήματα τα οποία λειτουργούν εξαιρετικά, κάνοντας ασφαλέστερη τη διασκέδαση στους δρόμους της Ελλάδας, χωρίς να σε περιορίζουν χωρίς λόγο. Αν θέλεις φυσικά τα απενεργοποιείς πλήρως απολαμβάνοντας τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας είτε στους δύο είτε στον έναν τροχό…


Συμπεριφορά: Βάζει τα γυαλιά σε superbikes στο δρόμο

Το νέο Monster αρέσκεται φυσικά σε γρήγορους ρυθμούς προβάλλοντας με την πρώτη ευκαιρία τα γονίδιά του όταν η διαδρομή είναι στριφτερή ή ακόμη και στην πίστα, καθώς η αφαίρεση των 18 κιλών έκανε τη μοτοσυκλέτα ακόμα πιο ευέλικτη και δεκτική στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης. Το εργοστασιακό σετάρισμα των αναρτήσεων έχει σπορ προσανατολισμό χωρίς να γίνεται κουραστικό, ενώ η στιβαρότητα του συνόλου εμπνέει εμπιστοσύνη και σωστή πληροφόρηση στις εισόδους και στην κορυφή των στροφών ανεξαρτήτως κλίσης. Μην εκπλαγείς καθόλου αν δεις ένα Monster να βάζει τα γυαλιά σε σύγχρονες supersport, τα γονίδια από Panigale είναι υπεύθυνα… Η  ροπή του δικύλινδρου κινητήρα είναι πάντα διαθέσιμη στο δεξί γκριπ για δυνατές εξόδους που είναι πάντα απολαυστικές, ακόμα και όταν ελαφραίνει το μπροστινό μέρος εμφανίζοντας μια μικρή νευρικότητα. Τα Pirelli Diablo Rosso III αποτελούν σωστή επιλογή επιτελώντας κάθε στιγμή το έργο τους όπως και τα ισχυρά φρένα της Brembo που έχουν σωστή αίσθηση, δυνατό δάγκωμα αλλά και ένα ABS που λειτουργεί εξαιρετικά σε όλες τις συνθήκες ολοκληρώνοντας έτσι το καλύτερο ¨μικρό¨ Monster που έχει φτιαχτεί.
 

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!