Ο σπορ προσανατολισμός του νέου Monster δεν κρύβεται, όμως η θέση οδήγησης δεν πρόκειται να προβληματίσει κανέναν. Είναι αρκετά επιθετική, με το τιμόνι να βρίσκεται πλέον πιο κοντά στον κορμό του αναβάτη κατά 70χιλ και με τα μαρσπιέ να τοποθετούνται πιο πίσω κατά 35χιλ αλλά παράλληλα και 10χιλ χαμηλότερα από την προηγούμενη γενιά, ώστε να μην γίνονται κουραστικά στην καθημερινότητα. Η στενή σιλουέτα της μοτοσυκλέτας επιτρέπει να πατήσεις με ευκολία τα πόδια σου στο έδαφος, κάτι στο οποίο συμβάλλει βέβαια και το ύψος της σέλας στα 820χιλ (υπάρχει ως αξεσουάρ και χαμηλότερη στα 800χιλ ή στα 775χιλ με το ειδικό κιτ για την ανάρτηση). Η τελευταία είναι ευρύχωρη με αρκετό αφρώδες που δεν θα σε προβληματίσει (από κάτω της υπάρχει θύρα USB), ενώ παρά τις μικρές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας ο συνεπιβάτης θα σε ακολουθήσει χωρίς παράπονα ακόμα και χωρίς χειρολαβές μιας και αυτές δεν υπάρχουν. Αν είσαι μοναχικός αναβάτης μάλλον θα επιλέξεις το μονόσελο που δίνει πιο σπορ νότα στην εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
Οθόνη TFT στον πίνακα οργάνων, σύνδεση και με κινητό τηλέφωνο
Ο πίνακας οργάνων πλέον δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα μεγαλύτερα μοντέλα αφού αποτελείται από μια έγχρωμη TFT οθόνη 4,3 ιντσών με όμορφα γραφικά αλά Panigale και πολλές χρήσιμες πληροφορίες. Η περιήγηση στο μενού γίνεται αρκετά εύκολα από τους ποιοτικούς διακόπτες στην αριστερή πλευρά του τιμονιού ενώ, συμβαδίζοντας με τις τάσεις της εποχής, υπάρχει προαιρετικά η δυνατότητα για σύνδεση με smartphone μέσω του συστήματος Ducati Multimedia System.