Η σωστή εργονομία και οι χώροι που προσφέρει θα σου επιτρέψουν να βολευτείς ακόμα και αν το ύψος σου ξεπερνά το 1,80, ενώ αν περνάς πολύ χρόνο κάθε μέρα πάνω στο scooter, οι κεκλιμένες πλατφόρμες είναι πολύ χρήσιμες, αφού μπορείς να αλλάξεις θέση στα πόδια σου όταν πιαστείς. Πατώντας το κουμπί της μίζας, ο κινητήρας ζωντανεύει αθόρυβα, καθώς αυτή απουσιάζει χάρη στο τελευταίας τεχνολογίας σύστημα start – stop. Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση και σε συνδυασμό με την καλορυθμισμένη μετάδοση χαρίζουν πολύ καλές επιδόσεις. Τα πρώτα 50 χλμ. / ώρα από στάση έρχονται σε 5,55 δευτερόλεπτα, ενώ εντυπωσιακές είναι οι ρεπρίζ με το 40 – 80 να ολοκληρώνεται σε 7,55 δευτερόλεπτα. Οι μαζεμένες διαστάσεις, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και η σωστή κατανομή του βάρους είναι τα στοιχεία που σε βοηθούν να ελίσσεσαι σβέλτα και εύκολα ανάμεσα στα αυτοκίνητα χαρίζοντάς στο ADX την απαραίτητη ευελιξία.
Στον ανοιχτό δρόμο το κοντέρ θα δείξει μέχρι 110 χλμ. / ώρα με το scooter να παραμένει σταθερό και να εμπνέει εμπιστοσύνη παρά τους μικρούς τροχούς, ενώ κραδασμοί δεν εμφανίζονται ακόμη όταν ο κινητήρας δουλεύει στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου. Το ADX 125 είναι σχεδιασμένο ώστε να αντιμετωπίζει πιο αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες των δρόμων της πόλης και σε αυτό συμβάλει η ρύθμιση των αναρτήσεων, οι οποίες καταφέρνουν να αποσβαίνουν τις περισσότερες ανωμαλίες, χωρίς το έντονο κοπάνημα που εμφανίζουν κάποια scooter, προσφέροντας ταυτόχρονα καλή πληροφόρηση και ποιότητα κύλισης. Η πολύ καλή συνολική εικόνα προχωρά και στον τομέα των φρένων που έχουν ικανοποιητικό αρχικό δάγκωμα, ωραία αίσθηση και προοδευτικότητα, ενώ τα 31,8 μέτρα που απαιτούνται για την ακινητοποίηση από τα 80 χλμ. / ώρα είναι μια καλή επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας.