LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

400άρια adventure/crossover scooter με το καλύτερο φρενάρισμα

Διαβάστηκε από 5.426 αναγνώστες (21/11/2025)
400άρια adventure/crossover scooter με το καλύτερο φρενάρισμα

Με φρένα – άγκυρα το SYM ADXTG 400, χρειάζεται 41,6 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ./ώ.
Μόλις 8 δ. θέλει το BMW C 400X για να πιάσει τα 100χλμ./ώ.
Με την χαμηλότερη κατανάλωση το KYMCO DT X360 – «καίει» μόλις 3,8 λ./100χλμ.
Πλούσιοι standard εξοπλισμοί και μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι.

mototriti Team

Με φρένα – άγκυρα το SYM ADXTG 400, χρειάζεται 41,6 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ./ώ.

Τα adventure scooters συνδυάζουν πολλαπλές χρήσεις και ιδιαίτερη αισθητική, απευθυνόμενα σε ένα ευρύ φάσμα αναβατών. Προσφέρουν οικονομία στην κατανάλωση, άνεση στην καθημερινή μετακίνηση χάρη στους πρακτικούς χώρους αποθήκευσης και ευκολία χειρισμού, ενώ με τα ελαστικά μικτής χρήσης και τις αυξημένες διαδρομές των αναρτήσεων ενθαρρύνουν και την κίνηση εκτός δρόμου. Στη συγκεκριμένη λίστα ξεχωρίσαμε τα καλύτερα μεσαίου κυβισμού μοντέλα ως προς το φρενάρισμα. Πρώτο κατατάσσεται το SYM ADXTG 400, το οποίο σύμφωνα με τις μετρήσεις μας χρειάστηκε μόλις 41,6 μέτρα για ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα. Ακολουθεί το Zontes G 368 με 43,5 μέτρα, το Peugeot XP 400 GT με 43,8 μέτρα, το KYMCO DT 360X με 45,2 μέτρα και τέλος το BMW C400 X που σταμάτησε στα 46,4 μέτρα και Honda ADV 350 που χρειάστηκε 46,6. Όλα τα μοντέλα διαθέτουν σύστημα ABS, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το G 368 και το XP 400 GT είναι τα δύο της λίστας που εξοπλίζονται με μπροστινό τροχό 17 ιντσών, προσφέροντας μεγαλύτερη σταθερότητα σε ανώμαλες επιφάνειες.
 

Μάρκα Τιμή 0 - 100 Km/h (sec.) 100 - 0 Km/h (Μέτρα) Κατανάλωση Αυτονομία
SYM ADXTG 400   8,7 41,6 4,8 270
ZONTES G368   9,7 43,5 4,2 416
PEUGEOT XP 400 GT   11 43,8 4,4 306
KYMCO DT X360   10,3 45,2 3,8 328
BMW C400 X   8 46,4 4,6 278
HONDA ADV 350   10,8 46,6 4,3 272

Μόλις 8 δ. θέλει το BMW C 400X για να πιάσει τα 100χλμ./ώ.

H επιτάχυνση και η ικανότητα προσπέρασης παίζει σημαντικό ρόλο είτε αφορά τις καθημερινές μετακινήσεις εντός του αστικού δικτύου είτε όταν κινείσαι σε αυτοκινητόδρομο. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, την χαμηλότερη τιμή στο 0-100 χιλιόμετρα ανά ώρα πέτυχε το μοντέλο της BMW καθώς χρειάστηκε 8 δευτερόλεπτα. Λίγο πιο πίσω βρίσκεται το SYM, με 8,7 δ. και στα 9,7 δ. βλέπουμε το Zontes. Τα υπόλοιπα χρειάστηκαν περισσότερο από 10 δευτερόλεπτα και συγκεκριμένα: 10,3 δευτερόλεπτα το KYMCO, 10,8 δ. το Honda και 11 δ. το Peugeot. Οι διαφορές είναι μικρές και σε πραγματικές συνθήκες, δεν θα νιώσεις πως κάποιο από τα scooter υστερεί. Αξίζει να αναφερθεί πως μπορούν να οδηγηθούν και με δίπλωμα κατηγορίας Α2, δίνοντας την ευκαιρία και σε νεότερους οδηγούς να αποκτήσουν ένα scooter που μπορεί να εκπληρώσει κάθε τους ανάγκη.  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με την χαμηλότερη κατανάλωση το KYMCO DT X360 – «καίει» μόλις 3,8 λ./100χλμ.

Αφού εξετάσαμε το φρενάρισμα και την ιπποδύναμη, σειρά έχει ένας εξίσου καθοριστικός παράγοντας για τους υποψήφιους αγοραστές: η κατανάλωση. Για πολλούς, το scooter αποτελεί είτε το βασικό μέσο μετακίνησης είτε έναν τρόπο να αποφορτίσουν τη μοτοσυκλέτα τους από την καθημερινή κίνηση, επομένως η οικονομία καυσίμου παίζει σημαντικό ρόλο.
Και τα έξι μοντέλα που αναφέραμε κινήθηκαν κάτω από τα 5 λίτρα/100 χλμ. στις μετρήσεις μας. Την καλύτερη επίδοση πέτυχε το KYMCO, καταναλώνοντας μόλις 3,8 λ/100 χλμ., γεγονός που του χαρίζει αυτονομία 328 χιλιομέτρων.: Στην επόμενη θέση βρίσκεται το Zontes με 4,2 λ./100χλμ., το οποίο πετυχαίνει και την μεγαλύτερη αυτονομία (417 χλμ.). To Honda έκαψε λίγο περισσότερο, 4,3 λ./100χλμ. και η αυτονομία του ξεπερνάει τα 250χλμ. Ακολουθεί το Peugeot XP 400 GT με κατανάλωση 4,4 λ/100 χλμ. και αυτονομία που αγγίζει τα 310 χιλιόμετρα. Στη συνέχεια έρχεται το BMW C400 X, το οποίο καίει 4,6 λ/100 χλμ. και προσφέρει περίπου 278 χιλιόμετρα αυτονομίας. Τέλος, το SYM καταγράφει 4,8 λ/100 km, απαιτώντας ανεφοδιασμό γύρω στα 270 χιλιόμετρα.
 

Πλούσιοι standard εξοπλισμοί και μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι.

Περνώντας στον εξοπλισμό, όλα τα μοντέλα διαθέτουν σύστημα ABS που φροντίζει για τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια στο φρενάρισμα. Από εκεί και πέρα, αρκετά από αυτά προσφέρουν επιπλέον τεχνολογίες όπως keyless σύστημα για άμεση εκκίνηση, TFT οθόνες υψηλής ευκρίνειας για καθαρή απεικόνιση όλων των ενδείξεων και θύρες USB για φόρτιση συσκευών κατά τη διαδρομή. Για πλήρη εικόνα του βασικού εξοπλισμού κάθε scooter, μπορείς να συμβουλευτείς το σχετικό πινακάκι. Όσον αφορά τους αποθηκευτικούς χώρους, όλα διαθέτουν χώρο κάτω από τη σέλα, ικανό να χωρέσει ένα ή δύο κράνη μαζί με μικροαντικείμενα όπως αδιάβροχα και γάντια, ενώ σε ορισμένα μοντέλα ο χώρος αυτός φωτίζεται, διευκολύνοντας την πρόσβαση ακόμα και τη νύχτα. Εσύ ποιο από αυτά θα διάλεγες — και για ποιο λόγο;