Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει εξελιχθεί με την προσθήκη ατσάλινων τμημάτων στην περιοχή του πιρουνιού, για μεγαλύτερη ακαμψία και σταθερότητα. Νέα και μεγαλύτερης αντοχής είναι τα πίσω αμορτισέρ της Kayaba, με τη ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου, ενώ μπροστά συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 40 χιλιοστών. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από πλευστό δίσκο 320 με 4-πίστονη δαγκάνα Brembo μπροστά και 2-πίστονη δαγκάνα με πλευστό δίσκο 260 χιλιοστών πίσω, με δικάναλο ABS. Ο πίσω τροχός των 17 ιντσών είναι φαρδύτερος φιλοξενώντας ελαστικό διάστασης 150/70, με τον μπροστά των 18 ιντσών να διατηρεί την scrambler διάσταση 100/90 του. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά