Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
  • Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
  • Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
  • Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
  • Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
  • Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
  • Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
  • Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας

- Οικογένεια Dink εδώ και 25 χρόνια.
- Αερόψυκτος κινητήρας χαμηλού κόστους συντήρησης.
- Με αστρονομική κατανάλωση των 2,9λ/100χλμ.
- Αποθηκευτικός χώρος για 1 Full face & σύστημα CBS.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Οικογένεια Dink εδώ και 25 χρόνια

Ένα από τα πρώτα μοντέλα της Kymco που ήρθαν στην Ελλάδα πριν 25 χρόνια είναι το μοντέλο Dink, το οποίο έρχεται σήμερα με φρέσκο αέρα ενός Compact GT Scooter συνόλου έχοντας πάρει το όνομα Dink-R 125i. Στην εταιρεία εκΆ Ταϊβάν μεριάς ανέκαθεν τους άρεσε να σχεδιάζουν δίτροχα σύνολα με κοφτερές γραμμές, για αυτό τον λόγο δεν θα μπορούσε να λείπει και το Urban Crossover στοιχείο από πάνω του, διακρίνοντας το επιβλητικό ρύγχος κάτω από τα LED φωτιστικά σώματα. Ο ψηλός ανεμοθώρακας συμβάλει πρακτικά και αποτελεσματικά απέναντι στα στοιχεία της φύσης. Διαθέτει δύο εκδόσεις των 125κ.εκ και μία των 150κ.εκ όπου η δεύτερη δημιουργήθηκε μόνο και μόνο για το Ιταλικό κοινό για να μπορούν να μετακινηθούν σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Επίσης, διατίθεται  με επίπεδο πάτωμα ή με τούνελ ανάμεσα στα πόδια και στην ελληνική αντιπροσωπεία, για την ώρα, θα βρούμε την έκδοση των 125κ.εκ με το τούνελ.

Αερόψυκτος κινητήρας χαμηλού κόστους συντήρησης

Η διάθεση στο φουλ καθώς ο 4-βάλβιδος, G5 Eco, μονοκύλινδρος , αερόψυκτος κινητήρας των 125κ.εκ αποδίδει 11,2 ίππους στις 8.500 στροφές ανά λεπτό και με ροπή 10,6Nm στις 6.500 στροφές ανά λεπτό. Η χαρτογράφηση του είναι έτσι δομημένη για την επίτευξη του στόχου, της μειωμένης κατανάλωσης. Επίσης φέρει ενισχυμένα λάστιχα στις βάσεις του κινητήρα για την μείωση των κραδασμών κατά το άνοιγμα του γκαζιού.  Δεν θα αφήσει κανέναν παραπονούμενο, καθώς η έκδοση των 125κ.εκ μπορεί να οδηγηθεί από κατόχους Α1 και των 150κ.εκ από χρήστες της Α2 κατηγορίας. Η τελική του ταχύτητα σύμφωνα με την εταιρεία ανέρχεται στα 95χλμ/ώρα για το 125 και στα 100 χιλιόμετρα την ώρα για το 150.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με αστρονομική κατανάλωση των 2,9λ/100χλμ

Ένα GT Scooter όπως στο Dink χρειάζεται ένα πλαίσιο να αγκαλιάζει το υπόλοιπο σύνολο, για αυτό και είναι εξοπλισμένο με ένα ατσάλινο σωληνωτό περιμετρικής διατομής περνώντας οι μεταλλικές «πλάτες» κάτω από αυτό. Το ρεζερβουάρ των 6,2 λίτρων θα προσφέρει μία αυτονομία των 220 χιλιομέτρων όπως προκύπτει από την ανακοινώσιμη τιμή κατανάλωσης της εταιρείας, των 2,9λτ/100χλμ. Η διήθηση ανάμεσα από τα οχήματα θα γίνεται με ευκολία καθώς το βάρος του ανέρχεται στα 132 κιλά χωρίς υγρά και με πλήρες υγρά στα 140 κιλά, καθώς η απόσταση από το έδαφος που το χωρίζει με την σέλα είναι στα 795 χιλιοστά. Η LCD οθόνη χωρισμένη σε τρία τμήματα εκπέμπει μία μπλε απόχρωση οπίσθιου φωτισμού απεικονίζοντας ψηφιακά όλες τις απαραίτητες ενδείξεις. Επιπρόσθετα είναι εξοπλισμένο με μία θύρα USB ώστε να μην ξεμείνουμε από μπαταρία σε καμία από τις ηλεκτρονικές συσκευές και το σύστημα ψυχαγωγίας-πλοήγησης, Kymco Noodoe. Στην έκδοση των 150κ.εκ θα συναντήσουμε η ενεργοποίηση του Dink να γίνεται μέσω λειτουργίας Keyless και το άνοιγμα της σέλας χωρίς διακόπτη.

Αποθηκευτικός χώρος για 1 Full face & σύστημα CBS

Το Kymco Dink-R 125i βάζει γερά θεμέλια στον τομέα των φρένων, με μία διπίστονη δαγκάνα στον μπροστινό δίσκο των 240 χιλιοστών φέροντας σχήμα μαργαρίτας και μία μονοπίστονη στον πίσω δίσκο των 220 χιλιοστών σε κυματιστό σχήμα με μεγάλα κενά για καλύτερη αποβολή θερμότητας. Οι κακοτεχνίες που συναντάμε στο οδόστρωμα θα φιλτραριστούν από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο πίσω αμορτισέρ, συνοδευόμενα από τους 13 ιντσών  τροχούς με διάσταση 120/70 μπροστά και 130/70 πίσω. Στο καλό αποτέλεσμα κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος για την έκδοση του 125κ.εκ συμβάλει το σύστημα της συνδυασμένης πέδησης CBS κατανέμοντας τα ανάλογα ποσοστά πίεσης, που όταν πατάμε το πίσω φρένο επεμβαίνει και το εμπρός με λιγότερο ποσοστό και το αντίστροφο, ενώ η έκδοση του 150 είναι εξοπλισμένη με δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS. Μείζον σημασίας είναι οι αποθηκευτικοί χώροι, όπου εδώ συναντάμε κάτω από την σέλα, έναν κουβά 40 λίτρων ικανό για την αποθήκευση ενός Full face κράνους και διάφορων μικροαντικειμένων. Οι λειτουργικές ανέσεις που προσφέρει δεν σταματάνε εδώ, καθώς υπάρχει ένα ντουλαπάκι στο τούνελ ανάμεσα από τα πόδια.

Η τιμή του είναι στα 3.245,00 ευρώ.