Κινητήρας
Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Ο εγκάρσιος V2 με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών αερόψυκτος κινητήρας, είναι πλέον μεγαλύτερος σε κυβισμό-853cc-και είναι βασισμένος σε αυτόν του V85 TT. Διατηρεί τη συμπίεση στο 10,5:1, αλλά αναπνέει μέσα από μια πεταλούδα γκαζιού 38 mm. Πλέον αποδίδει 65 ίππους στις 6.700 στροφές με μέγιστη ροπή 7,4 kg-m στις 4.900 στροφές, νούμερα που σηματοδοτούν μια αύξηση κατά 25% και 22% αντίστοιχα, σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα. Σημαντικό στοιχείο ότι το 80% της μέγιστης ροπής του νέου μοτέρ, είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.000 στροφές. Το V7 φέρει Traction Control (MGTC) με δυνατότητα απενεργοποίησης, ενώ μπορεί να αποκτηθεί σε έκδοση μειωμένης ισχύος για κατόχους διπλώματος A2. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων και η μετάδοση γίνεται μέσω άξονα. Η αλλαγή του κινητήρα φέρνει και αισθητικές αλλαγές, με τους αγωγούς της εξάτμισης να έχουν διαφορετική τοποθέτηση, ενώ μεγαλύτερα είναι και τα τμήματα του συστήματος τελικής μετάδοσης. Το V7 Special Edition διαθέτει επίσης ένα σύστημα εξάτμισης Arrow υψηλής απόδοσης, το οποίο αυξάνει την ιπποδύναμη του δικύλινδρου κινητήρα των 850 κυβικών από τους 65 στους 66,5 ίππους, ενώ βελτίωση έχουμε και στη ροπή, η οποία από τα 7,4 kg-m, αγγίζει τα 7,65 kg-m. Η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 5,1 λ./100χλμ. με την αυτονομία να αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 21 λίτρων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Moto Guzzi V7 Special Edition - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά