Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Η Benelli TRK 702 είναι μία μοτοσικλέτα, που θα αποτελέσει μέρος των καθημερινών υποχρεώσεων, αλλά και των μακρινών εξορμήσεων σου. Το μοναδικό πράγμα που θα χρειαστεί, είναι να έχεις γεμάτο το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων και να ξεχάσεις τι πάει να πει βενζινάδικο, μιας και η αυτονομία που προσφέρει μπορεί να ξεπεράσει τα 400 χιλιόμετρα. Η λειτουργία του ψεκασμού αποδίδει γεμάτα σε όλο το φάσμα των στροφών, αφήνοντας πάνω σου να ορίσεις τη διαδρομή του γκριπόγκαζου. Καθώς η εβδομάδα των υποχρεώσεων τελειώνει, αποφασίζεις μια καλή Κυριακή, να εκδράμεις στα όμορφα τοπία της χώρας μας. Ξεκινώντας λοιπόν, να διανύεις χιλιόμετρα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, βλέποντας στην TFT οθόνη τις στροφές να έχουν αγγίξει τις 4.700 σ.α.λ και το ταχύμετρο να δείχνει κοντά στα 130χλμ/ώρα. Ταξιδεύεις άνετα με στιβαρή κύλιση από 120-160 χλμ/ώρα και με επαρκή διάθεση δύναμης για άνετες προσπεράσεις, μιας και τα κόκκινα αρχίζεις να τα βλέπεις στις 9.000 στροφές ανά λεπτό. Ένα πράγμα που είναι μικρής σημασίας, συνηθίζεται γρήγορα και δεν αποτελεί πρόβλημα κατά την οδήγηση, είναι ότι έχει γενικά έναν μικρό συντονισμό, όπου στην περιοχή των 4.000-7.000 σ.α.λ γίνεται αντιληπτός. Η ουσία είναι ότι δεν σε ταλαιπωρεί, με μουδιάσματα ή μυρμηγκιάσματα και αν προβείς σε καίρια σημεία, εξαλείφεται τελείως.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »




Καθώς βρισκόμαστε στην Εθνική οδό (για να μην ξεχνιόμαστε), μας τρώει το χέρι να περιστρέψουμε το δεξί γκρίπ, βλέποντας το ταχύμετρο να σκαρφαλώνει και να σταματάει στα 218 χιλιόμετρα που ανέρχεται η τελική του ταχύτητα. Η έξοδος για τα επαρχιακά κομμάτια πλησιάζει και η αυξημένη ροή των οχημάτων μας αναγκάζει να κόβουμε αρκετά. Έτσι λοιπόν, αποφασίζουμε να δούμε τη ρεπρίζ από τα 60χλμ/ώρα στα 120, που πραγματοποιείται σε 5,43 δευτερόλεπτα και από τα 60 στα 160χλμ/ώρα που έρχονται σε 13,2 δευτερόλεπτα. Με αυτά και με τα άλλα φτάσαμε να κινούμαστε στα ορεινά κομμάτια, με τη διαδρομή να γίνεται ευχάριστη μιας και ο δικύλινδρος κινητήρας τραβάει από χαμηλά και σε όλο το εύρος των στροφών. Η μεγάλη διαδρομή της γκαζιέρας, θα προσφέρει τα μέγιστα, όταν ανέβουν οι ρυθμοί, μιας και νοιώθεις ότι μπαίνει γρήγορα στην κόκκινη περιοχή. Οι εναλλαγές κλίσης έρχονται με απόλυτη ηρεμία, χωρίς ταλαντώσεις στο πίσω μέρος της TRK και χωρίς κοσκινίσματα στο τιμόνι. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα δούμε σε 4,95 δευτερόλεπτα και τα φρένα πανικού από τα 100-0 χλμ/ώρα σε 45,24 μέτρα.             
 

Σελίδα 1Benelli TRK 702 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.