Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Η εμφάνιση της νέας TRK 702 ήρθε για να αποτελέσει μία προσιτή λύση, στα μεσαία κυβικά και ειδικά στην κατηγορία των 700κ.εκ.. Αναζητώντας μια μοτοσικλέτα με καθημερινές πτυχές εργονομικών ανέσεων, η σέλα που είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα, έχει πλούσια τα «ελέη» της με αρκετά αφρώδες υλικό. Η κομψή ραφή του γκρι χρώματος, που την περιβάλλει, τονίζει το λογότυπο της Benelli που φέρει στο εμπρός μέρος η σέλα του συνεπιβάτη. Ως γνήσια commuter, θα κινηθεί μέσα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους ως άλλοτε «παπί», μιας και το τιμόνι μεταβλητής διατομής προσφέρει πολύ καλή λαβή. Οι ανεξάρτητες πλαϊνές χειρολαβές, που είναι τοποθετημένες στο πίσω μέρος της Benelli, βοηθάνε στη σωστή στήριξη του συνεπιβάτη, ενώ απολαμβάνει το κάθε χιλιόμετρο καθήμενος στο πλούσιο αφρώδες υλικό της σέλας. Η υψομετρική διαφορά που έχει από το κάθισμα του οδηγού, του αποπνέει αρχοντικά συναισθήματα, αφού κάθεται πάνω στον «βασιλιά» του ζωικού βασιλείου. Έχοντας μπλέξει μέσα στην κίνηση και με το ανεβοκατέβασμα των ποδιών να είναι συνεχόμενο, η απόσταση που χωρίζει τη σέλα με το οδόστρωμα είναι στα 790 χιλιοστά, το οποίο την καθιστά χαμηλή για ένα μεγάλο μέρος αναβατών. Μελανό σημείο στο τομέα της ανεμοκάλυψης, είναι η μικρή ζελατίνα σε ύψος που δε δένει με το μούτρο της, αφήνοντας μεγάλα κενά από κάτω της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »




Φέροντας αυτούσιο σύνολο με την «Χ», χωμάτινου προσανατολισμού έκδοση, οι μεγάλες λαστιχένιες προσθήκες που είναι τοποθετημένες πάνω στα φαρδιά οδοντωτά πατάκια, αφαιρούνται με τη χρήση εργαλείου. Βέβαια η «Χ» έχει ακτινωτούς τροχούς, των 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. Ενώ το μπροστινό αναστραμμένο πιρούνι μένει ίδιο, η διαδρομή του πίσω αμορτισέρ αυξάνεται στα 50 χιλιοστά (173 στον τροχό). Οι εργονομικές ανέσεις που διαθέτει η 702, την καθιστούν μια προσιτή μοτοσικλέτα με σύγχρονα καλούδια, αλλά πιστή στα απολύτως απαραίτητα από πλευράς ηλεκτρονικών συστημάτων, εξοπλισμένη με μια έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών. Οι πληροφορίες που μας προσφέρει είναι ταχύμετρο, στροφόμετρο, ρολόι, 2 μερικούς χιλιομετρητές, φωτομετρητή περιβάλλοντος, ειδοποιήσεις-απαντήσεις  κλήσεων-μηνυμάτων και με τη λήψη της εφαρμογής στο Smartphone, συνδεόμενοι με Wi-Fi, γίνεται Phone Mirroring στην οθόνη μετατρέποντας τη σε πλοηγό. Επίσης, οι διακόπτες των χειριστηρίων είναι φωτιζόμενοι και η διπλή θύρα USB+Type C, που φέρει, βρίσκεται σε άκρως πρακτική θέση, δίπλα στα όργανα. Το πακέτο των ανέσεων μπορεί να συμπληρωθεί, με θερμαινόμενα γκρίπ και σέλα οδηγού αντίστοιχα, με έξτρα κόστος.
 

Σελίδα 1Benelli TRK 702 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.