net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Yamaha Crypton 110
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 51847 αναγνώστες
Μικρός αλλά αποτελεσματικός
To Crypton 110 θα βασιστεί στη ροπή του κινητήρα του για να κινηθεί σβέλτα στην πόλη.
Ο κινητήρας του νέου Crypton είναι τετράχρονος και μονοκύλινδρος, με χωρητικότητα 110 κ.εκ. Η ψύξη επιτυγχάνεται με αέρα και η τροφοδοσία με καρμπιρατέρ. Η έγκριση Euro 3 είναι αυτονόητη, ενώ στην εξάτμιση υπάρχει καταλύτης. Οι επιδόσεις του βρίσκονται χαμηλότερα από αυτές των ανταγωνιστών, καθώς το Crypton 110 υπολείπεται σε κυβικά. Αναλυτικότερα, η ισχύς του αγγίζει τους 6,8 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και η ροπή του τα 0,8 kgm στις 5.500 σ.α.λ. Αν και στα χαρτιά είναι υποδεέστερο του ανταγωνισμού (άλλωστε, πολλοί από τους ανταγωνιστές του έχουν έως και 25 κ.εκ. παραπάνω), το Crypton 110 διαθέτει την ισχύ που χρειάζεται. Επιπλέον, βασίζεται πολύ στον τρόπο που βγαίνει η ροπή του στο δρόμο και την εκμεταλλεύεται για άμεσες επιταχύνσεις ή και εκκινήσεις με δευτέρα (ακόμη και τρίτη) στο κιβώτιο. Όσον αφορά στο τελευταίο, είναι σαφές, αλλά αρκετά σκληρό στη χρήση, ιδιαίτερα στο κατέβασμα. Πάντως, διατηρώ μια επιφύλαξη, καθώς πιθανολογώ ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το παπί της δοκιμής ήταν άστρωτο και θεωρώ ότι η εικόνα του κιβωτίου θα βελτιωθεί.
Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος και αερόψυκτος.
Η εξάτμιση διαθέτει καταλύτη, ώστε να πληρούνται οι προδιαγραφές Euro 3.

 
 Back to basics* (* Επιστροφή στα βασικά)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
¶νεση
Κινητήρας
Φρένα / Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ