Τα 3 φθηνότερα 400άρια Scooter της αγοράς

Τα 3 φθηνότερα 400άρια Scooter της αγοράς

- Κοστίζουν μέχρι 7.000 ευρώ.
- Το πιο προσιτό σε τιμή είναι το SYM Maxsym 400.
- Την χαμηλότερη κατανάλωση πέτυχε το Piaggio Beverly 400.
- Την καλύτερη επιτάχυνση και τα καλύτερα φρένα έχει το Kymco Xciting VS 400.

SYM: VF125 10ps με λιγότερο από 2λίτρα τα 100km

SYM: WILD 160 Τεχνολογία αιχμής

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

Τιμή αγοράς μέχρι 7.000 ευρώ

Τα Scooter των 400cc ξεφεύγουν σίγουρα από τον συνηθισμένο ρόλο τον οποίο είχα παραδοσιακά τα Scooter, δηλαδή να είναι οχήματα πόλης και καθημερινότητας. Όχι ότι δεν μπορούν να το κάνουν αυτό, όμως πλέον - μετά τα Maxi Scooter - και τα 400άρια ανεβάζουν συνεχώς τις δυνατότητές τους στο κομμάτι του εξοπλισμού και των ανέσεων και έτσι πλέον πέρα από καθημερινά οχήματα, μπορούν άνετα να σε συνοδεύσουν και σε μικρές ή και μεγάλες (ανάλογα τον αναβάτη και τις απαιτήσεις του), εξορμήσεις εκτός του αστικού ιστού. 
Αρκετοί κατασκευαστές έχουν βγάλει τις προτάσεις τους στη συγκεκριμένη κατηγορία και εμείς επιλέξαμε για το συγκεκριμένο άρθρο τα 3 πιο οικονομικά Scooter 400cc όσον αφορά την τιμή αγοράς τους. 

Μάρκα Μοντέλο Τιμή Ισχύς Hp / Στροφές Ροπή Nm / Στροφές 0 - 100 Km/h (sec.) 100 - 0 Km/h (Μέτρα) Μέση Κατανάλωση
SYM MAXSYM 400 ABS / TCS   34 39,5 8,8 41,4 4,5
PIAGGIO BEVERLY 400 HPE   35,3 37,7 9,8 43 4,1
KYMCO XCITING VS 400 ABS TCS   34 37,5 7,92 39,9 5

Το πιο προσιτό σε τιμή είναι το SYM Maxsym 400

To πιο οικονομικό Scooter στα 400cc έρχεται από την SYM και πρόκειται για το SYM Maxsym 400, το οποίο έχει τιμή αγοράς τα 5.945 ευρώ
Στην καρδιά του βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας με τέσσερις βαλβίδες, ο οποίος αποδίδει 34 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 39,5 Nm ροπής στις 5.250 σ.α.λ. H επανασχεδίαση του φίλτρου αέρα έκανε τον κινητήρα πιο ζωηρό στις χαμηλές στροφές, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 153 χλμ./ώρα, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν ότι χρειάζεται 8,8" για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα.
Η κατανάλωσή του, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, φτάνει τα 4,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, κάτι που σημαίνει ότι σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο των 13 λίτρων, το Maxsym 400 έχει μια αυτονομία που πλησιάζει τα 300 χιλιόμετρα. 
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, το οποίο έχει διαδρομή 120mm και δύο ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ στο πίσω μέρος. Το σταμάτημα του Maxsym 400 αναλαμβάνουν 2 δίσκοι 275mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος 275mm πίσω, ενώ το ABS συνεργάζεται με το σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS) για καλύτερα αποτελέσματα. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι το Maxsym 400 χρειάζεται 41,1 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα. 
Στο κομμάτι του εξοπλισμού, ασφαλείας και ανέσεων συναντάμε Traction Control, LCD οθόνη, LED φωτιστικά σώματα, Keyless σύστημα εκκίνησης, Emergency Braking Lights και ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις με το χέρι ζελατίνα. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα αγγίζει τα 56 λίτρα και μπορεί να φιλοξενήσει δύο Full Face κράνη και μικροαντικείμενα, ενώ επιπλέον αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν στα ντουλαπάκια της ποδιάς (βάθους 30cm), όπου "φωλιάζει" και μια θύρα USB

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Την χαμηλότερη κατανάλωση πέτυχε το Piaggio Beverly 400

Η Piaggio έχει χαράξει χρόνια ιστορία στον τομέα των Scooter και η σειρά Beverly είναι άξιος εκπρόσωπος της φήμης της εταιρείας. Ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα Scooter παγκοσμίως, ακόμα και σε κόσμο που δεν έχει καμία εικόνα από δίτροχα οχήματα, το Beverly βγαίνει σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, στα 300 και 400cc. Η τελευταία αυτή αποτελεί το δεύτερο οικονομικότερο Scooter 400cc, καθώς διατίθεται στα 6.119 ευρώ, στην απλή του έκδοση. 
Ο HPE (High Performance Engine) κινητήρας που του δίνει ζωή είναι μονοκύλινδρος τετραβάλβιδος και αποδίδει 35,3 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 37,7 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ., ανεβάζοντας έτσι την ιπποδύναμη κατά 17% και την ροπή κατά 30% σε σχέση με τον προκάτοχό του. Στις μετρήσεις μας, το Piaggio Beverly 400 είχε μια μέση κατανάλωση 4,1 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, πετυχαίνοντας έτσι να πάρει τον τίτλο του πιο οικονομικού Scooter όσον αφορά την κατανάλωση από τα 3 που συγκρίνονται εδώ. 
Στις αναρτήσεις βρίσκουμε τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο υδραυλικά αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ (αμφότερα από την Showa), ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένα δισκόφρενο 300mm μπροστά και ένα δισκόφρενο 240mm πίσω, με ABS
Στο κομμάτι του εξοπλισμού βρίσκουμε Traction Control (το οποίο η Piaggio ονομάζει ASR), λειτουργία Bike Finder (για να βρίσκεις το Scooter σε γεμάτους χώρους ενεργοποιώντας τα φλας και την κόρνα), LCD οθόνη, LED φωτιστικά σώματα, Keyless σύστημα εκκίνησης και σύστημα συνδεσιμότητας Bluetooth. 

Την καλύτερη επιτάχυνση και τα καλύτερα φρένα έχει το Kymco Xciting VS 400

Η πρόταση της Kymco στην κατηγορία ακούει στο όνομα Xciting VS 400, ένα GT Scooter που στοχεύει στις επιδόσεις και έχει πλούσιο εξοπλισμό, με τιμή αγοράς 6.990 ευρώ
Ο κινητήρας που το τροφοδοτεί είναι μονοκύλιδνρος, υγρόψυκτος κινητήρας και αποδίδει 34 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 37,5 Nm ροπής στις 5.750 σ.α.λ., με τις μετρήσεις μας να το βάζουν σητν κορυφή των συγκρινόμενων στο άρθρο Scooter, καθώς χρειάζεται 7,92" για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα. Και πάλι σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η κατανάλωσή του φτάνει τα 5 λίτρα ανά 100 χλμ. κάτι που σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο των 12,5 λίτρων βγάζει μια αυτονομία της τάξεως των 250 χιλιομέτρων. 
Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνοι και διπλά αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα 280mm τύπου μαργαρίτα και ακτινικές δαγκάνες και ένα μονό δισκόφρενο πίσω με το σύστημα ABS 9.1 της Bosch. Οι μετρήσεις μας έφεραν και σε αυτή την κατηγορία το  Xciting VS 400 στην κορυφή, καθώς χρειάζονται 39.9 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα.
Το Kymco Xciting VS 400 έχει πλούσιο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει Traction Control, full LED φωτιστικά σώματα, Keyless σύστημα εκκίνησης, χειρόφρενο στην αριστερή μανέτα και ρυθμιζόμενη ζελατίνα. 
Ο χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα Full Face κράνος, ενώ έξτρα αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν στα ντουλαπάκια της ποδιάς, τα οποία κλειδώνουν ηλεκτρομαγνητικά με το κλείδωμα του τιμονιού και το αριστερό ντουλαπάκι φιλοξενεί μια θύρα USB. Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, με οθόνη TFT και δυνατότητα συνδεσιμότητας.