To Crypton 110 θα βολέψει αναβάτες κάθε αναστήματος.
Όπως είναι φυσικό, από ένα παπί δεν περιμένεις να εντυπωσιαστείς σε ό,τι αφορά τον τομέα της άνεσης. Για αυτό δεν θα εκπλαγείς όταν ανέβεις στη σέλα του Crypton 110.
Τα επίπεδα άνεσης βρίσκονται ακριβώς στο μέσο όρο της κατηγορίας. Η σέλα είναι στενή και ίσως κουράσει, ενώ τα μαρσπιέ είναι ακριβώς εκεί που θα τα αναζητήσουν μηχανικά τα πόδια. Το τιμόνι μπορεί να γυρίσει χωρίς να βρει στα γόνατα (τουλάχιστον έτσι συνέβη σε εμένα που οριακά ξεπερνώ το 1,90 μ. -αν είστε ψηλότεροι και έχετε πρόβλημα, ειδοποιήστε με). Όσον αφορά στην προστασία από τον αέρα, τέτοιο θέμα δεν τίθεται στις ταχύτητες που κινείται το Crypton 110.
Τέλος, η πρακτικότητά του θα δικαιωθεί και από το μικρό χώρο κάτω από τη σέλα, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει χαρτιά, κλειδαριά, γάντια και αρκετά προσωπικά αντικείμενα.
Η σέλα είναι στενή και θα κουράσει μετά από κάποια χιλιόμετρα.
To νέο Crypton διαθέτει και χώρο κάτω από τη σέλα, ο οποίος θα χωρέσει κάποια μικροπράγματα.