LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό

Διαβάστηκε από 5.123 αναγνώστες (05/12/2025)
Αυτό το 200άρι scooter έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση ανάμεσα στα top 5

Αυτό το 200άρι scooter έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση ανάμεσα στα top 5

Χαμηλότερη κατανάλωση έχει το Honda SH 150 με 2l/100.
Ισχυρότερο «δάγκωμα» στα φρένα για το 80-0χλμ/ω από το Medley στα 27m.
Τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη έχει το Medley 200 στους 17.7 ίππους.
Πιο προσιτό το New Tweet με τιμή στα 2.700 ευρώ.

mototriti Team

Χαμηλότερη κατανάλωση έχει το Honda SH 150 με 2l/100.

Μάρκα Τιμή Ισχύς Hp / Στροφές  τροχός εμπρός 80 - 0 Km/h (Μέτρα) Μέση Κατανάλωση
HONDA SH 150 ABS
4.150
16,9 16 32,4 2
PIAGGIO MEDLEY 150  3.450 16,8 16 29,5 2,6
PEUGEOT NEW TWEET 200  2.700 12,2 16 31,6 2,8
PIAGGIO MEDLEY 200  3.600 17,7 16 27 3,1
SYM SYMPHONY ST 200  2.795 12,5 16 28,2 3,1

Σε μια κατηγορία δικύκλων που επιλέγεται κυρίως για το χαμηλό κόστος αγοράς και συντήρησης, η κατανάλωση αποτελεί ένα από τα βασικά  χαρακτηριστικά που συγκρίνει ένας αναβάτης ανάμεσα στις πολλές επιλογές που διαθέτει. Σε αυτό το συγκριτικό επιλέγουμε μικρά σκούτερ από 150 έως 200 κυβικά, στην προσπάθεια να εστιάσουμε στους αναβάτες που επιζητούν ελαφρώς υψηλότερες επιταχύνσεις από αυτές που προσφέρει η κατηγορία των 125κ.εκ..Επιπλέον χαρακτηριστικά είναι ο  μπροστινός τροχός 16 ιντσών, καθώς και το βασικότερο -  οι χαμηλότερες μετρήσεις σε κατανάλωση. Πρώτο στην κατάταξη έρχεται το SH 150 της Honda με 2l/100χλμ. Ακολουθεί το Medley 150 με κατανάλωση 2.6l/100χλμ και αμέσως μετά το Peugeot New Tweet 200 με 2.8l. Παρόμοια μέτρηση στα 3.1l/100 σημειώνουν Symphony ST 200 και Medley 200.

Ισχυρότερο «δάγκωμα» στα φρένα για το 80-0χλμ/ω από το Medley στα 27m.

Στη μετακίνηση εντός της  πόλης τα απότομα φρεναρίσματα είναι κάτι παραπάνω από καθημερινό  φαινόμενο. Η απόδοση των φρένων είναι ζήτημα κορυφαίας σημασίας τόσο για τους κατασκευαστές όσο και για στους αναβάτες και ευτυχώς έχουμε την τύχη να βλέπουμε συνεχώς ,ακόμα και δίκυκλα μικρότερων κατηγοριών, να εξοπλίζονται με συστήματα πέδησης που παλιότερα θα συναντούσαμε μόνο σε μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες, Στις μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν για το συγκεκριμένο ζήτημα, την πρώτη θέση παίρνει το Medley 200 με ακινητοποίηση σε μόλις 27m. Πολύ κοντά του σταματάει το Symphony ST στα 28.2m και λίγο μετά το Medley 150 στα 29.5m. Τέλος, με μικρή διαφορά μεταξύ τους έρχονται Peugeot New Tweet στα 31.6m και Honda SH 150 στα 32,4m.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη έχει το Medley 200 στους 17.7 ίππους.

Μιας και εξετάζουμε βασικά χαρακτηριστικά, η ιπποδύναμη φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει από το συγκριτικό. Πόσο μάλλον από τη στιγμή που μελετάμε και την κατανάλωση, καθώς αυτά τα δυο πάνε χεράκι-χεράκι. Όπως είναι αναμενόμενο για την κατηγορία, τα νούμερα δεν «ξεφεύγουν», αλλά όπως αναφέραμε παραπάνω, αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο επιλέγεται από τους καταναλωτές. Η δυνατότερη ιπποδύναμη που ανακοινώνεται ,σύμφωνα με τα στοιχεία των κατασκευαστών, ανήκει στο Medley 200 με 17.7 ίππους. Με εξαιρετικά μικρή διαφορά στη μεταξύ τους μέτρηση, ακολουθούν Honda SH με 16.9 και Medley 150 με 16.8 ίππους. Στη συνέχεια βρίσκουμε το Symphony ST με 12.5 ίππους και τέλος το Peugeot με 12.2.

Πιο προσιτό το New Tweet με τιμή στα 2.700 ευρώ.

Με όλο και περισσότερους καινούριους «παίκτες» να μπαίνουν στην αγορά, βλέπουμε να υπάρχει έντονος ανταγωνισμός στο τελικό κόστος αγοράς που διαμορφώνεται για τον καταναλωτή. Οι μικρότερες εταιρίες προσπαθούν να εδραιώσουν την παρουσία τους  και ταυτόχρονα οι μεγαλύτερες να μη χάσουν μερίδια αγοράς. Σε αυτή την περίπτωση ,υπάρχουν δύο επιλογές κάτω από τα 3.000 ευρώ, με τη χαμηλότερη τιμή να έχει το New Tweet της Peugeot  με κόστος στα 2.700 ευρώ. Πολύ κοντά του, στα 2.795 ευρώ βρίσκουμε το Symphony ST 200. Σκαρφαλώνοντας πάνω από τις 3.000, έχουμε τα δύο μοντέλα της Piaggio, Medley 150 και 200, στα 3.450 και 3.600 αντίστοιχα. Η ψηλότερη τιμή ανήκει στο  Honda SH 150 και είναι 4.150 ευρώ.