LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

A1 μοτοσυκλέτες με ABS και το καλύτερο φρενάρισμα

Διαβάστηκε από 2.581 αναγνώστες (28/11/2025)
Η κατηγορία  Α1  έχει ένα διπλό χαρακτήρα αφού μπορεί να είναι ταυτόχρονα  η εισαγωγή για ένα νέο αναβάτη στον κόσμο της μοτοσυκλέτας καθώς και η λύση για ένα απλό και οικονομικό όχημα καθημερινής μετ

Η κατηγορία  Α1  έχει ένα διπλό χαρακτήρα αφού μπορεί να είναι ταυτόχρονα  η εισαγωγή για ένα νέο αναβάτη στον κόσμο της μοτοσυκλέτας καθώς και η λύση για ένα απλό και οικονομικό όχημα καθημερινής μετακίνησης  από  νέους αλλά και έμπειρους οδηγούς.

Το XSR «δαγκώνει» πιο δυνατά με ακινητοποίηση στα 28.6m.
Χαμηλότερη κατανάλωση για το ΜΤ 125 με 2.4l/100χλμ.
Η πιο προσιτή τιμή στα 2.845 ευρώ για το Voge R 125.
Οδήγησε μοτοσυκλέτα στα 125 κυβικά με δίπλωμα αυτοκινήτου.

mototriti Team

Το XSR «δαγκώνει» πιο δυνατά με ακινητοποίηση στα 28.6m.

Η κατηγορία  Α1  έχει ένα διπλό χαρακτήρα αφού μπορεί να είναι ταυτόχρονα  η εισαγωγή για ένα νέο αναβάτη στον κόσμο της μοτοσυκλέτας καθώς και η λύση για ένα απλό και οικονομικό όχημα καθημερινής μετακίνησης  από  νέους αλλά και έμπειρους οδηγούς. Ο παράγοντας της ασφάλειας αποτελεί  πάντοτε ένα από τα σημαντικότερα  χαρακτηριστικά βάσει των οποίων οι αναβάτες κάνουν την επιλογή τους. ΓιΆ αυτό και εμείς σε αυτό το συγκριτικό, επιλέγουμε τέσσερις μοτοσυκλέτες με ABS στα 125κ.εκ με την καλύτερη απόδοση στα φρένα από  80 σε 0χλμ/ω. Στην κορυφή της λίστας σκαρφαλώνει το XSR 125 της Yamaha με πλήρη ακινητοποίηση στα 28.6m, το μόνο που βρίσκεται κάτω από τα 30m. Στη συνέχεια έχουμε το MT 125, πάλι της Yamaha, να μετριέται στα 30.5m ενώ μαζί βρίσκονται Voge R125 και KTM 125 DUKE ABS με μέτρηση στα 32.3m.

Μάρκα Μοντέλο Τιμή 80 - 0 Km/h (Μέτρα) Μέση Κατανάλωση Φρένα
VOGE R125   32,3 2,8 ABS
YAMAHA XSR 125   28,6 2,5 ABS
YAMAHA MT 125   30,5 2,4 ABS
KTM 125 DUKE ABS   32,3 2,8 ABS

Χαμηλότερη κατανάλωση για το ΜΤ 125 με 2.4l/100χλμ.

Η κατανάλωση στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι από τα χαρακτηριστικά που παίζουν το βασικότερο ρόλο, αφού για τους αναβάτες οι χαμηλοί αριθμοί στον τομέα αυτό είναι δεδομένοι και πολλές φορές, είναι  ακριβώς ο λόγος για τον οποίο στρέφουν την προσοχή τους σε αυτά τα κυβικά. Η μέτρηση που πραγματοποιήσαμε δικαιώνει τις απαιτήσεις τον ενδιαφερόμενων αφού η μεγαλύτερη κατανάλωση δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα 2.8l. Στην πρώτη θέση βρίσκεται το Yamaha MT 125 με μόλις 2.4l/100χλμ και πολύ κοντά του ακολουθεί το XSR 125, πάλι της Yamaha στα 2.5l/100χλμ. Με μικρή διαφορά ακολουθούν μαζί τα Voge R125 και KTM 125 DUKE ABS με κατανάλωση στα 2,8l/100χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η πιο προσιτή τιμή στα 2.845 ευρώ για το Voge R 125.

Τόσο για ένα νέο οδηγό, όσο και για κάποιον πιο έμπειρο, το κόστος απόκτησης μιας μοτοσυκλέτας πρέπει πρώτα να «μιλήσει» στην τσέπη του. Πόσο μάλλον σε αυτή την περίπτωση, που το χαμηλό κόστος αποτελεί  και ένα από τα βασικά κριτήρια επιλογής. Σε αυτή τη  λίστα καλύπτεται ένα σημαντικό φάσμα τιμών, αφού ξεκινάμε αρκετά χαμηλά, από τα 2.845 ευρώ, για το Voge R125. Στη συνέχεια γίνεται ένα μικρό «άλμα» στα 4.900 ευρώ για το XSR 125, και με πολύ μικρή διαφορά ακολουθούν Yamaha MT 125 και KTM 125 DUKE ABS στα 5.250 ευρώ και 5.550 ευρώ αντίστοιχα.

Οδήγησε μοτοσυκλέτα στα 125 κυβικά με δίπλωμα αυτοκινήτου.

Βάσει του νόμου που ψηφίστηκε το 2021, οι κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτου μπορούν υπο προϋποθέσεις να οδηγήσουν νόμιμα μοτοσυκλέτες 125 κυβικών. Ένα ακόμη  βασικό χαρακτηριστικό  της μικρής  κατηγορίας – πέρα από αυτά που μελετήσαμε παραπάνω- είναι το γεγονός ότι αποτελούν εξαιρετικά φιλικές επιλογές για κάποιον που δεν έχει εμπειρία στην οδήγηση μοτοσυκλέτας. Συνεπώς,  ίσως να είναι μια ιδανική λύση για όσους θέλουν να εξετάσουν μια διαφορετική επιλογή μετακίνησης πέρα από το αυτοκίνητο, κάτι που θα  έχει οφέλη τόσο για τους ίδιους, όσο και για τους υπόλοιπους οδηγούς που συνωστίζονται καθημερινά στα αστικά κέντρα.

ANORAK
BEST BUY