Η οδηγική απόλαυση που μπορεί να προσφέρει με την ανάλαφρη αίσθηση και τις σπιρτόζικες επιδόσεις του, δημιουργούν ένα σύνολο ιδανικό για commuting και όχι μόνο
Το MT-03 όπως είπαμε, απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό, τόσο σε νέους αναβάτες όσο και σε έμπειρους. Η οδηγική απόλαυση που μπορεί να προσφέρει με την ανάλαφρη αίσθηση και τις σπιρτόζικες επιδόσεις του, δημιουργούν ένα σύνολο ιδανικό για commuting και όχι μόνο. Η γεωμετρία του, με την σχετικά οξεία γωνία κάστερ σε συνδυασμό με το μεταξόνιο 1.380χλστ χάρη στο μακρύ αλουμινένιο ψαλίδι, του προσδίδουν εξαιρετική ευελιξία στις μανούβρες αλλά και σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Το τιμόνι θα θέλαμε να κόβει λίγο περισσότερο, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που θα χρειαστείς ουσιαστικά στην οδήγηση, παρά μόνο σε μανούβρες στάθμευσης. Η όρθια θέση οδήγησης δεν κουράζει ακόμα και σε πολύωρες διαδρομές, ενώ ακόμα και ο συνεπιβάτης κάθεται με σχετική άνεση για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Η όρθια θέση οδήγησης δεν κουράζει ακόμα και σε πολύωρες διαδρομές
Η γλυκιά λειτουργία του κινητήρα δεν θα σου μεταδώσει ιδιαίτερους κραδασμούς παρά μόνο στις πολύ υψηλές στροφές, που είναι απολύτως λογικό και ο ψεκασμός του είναι άψογος. Η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση και μεταφέρεται στις πεταλούδες με ντίζα και η ισχύς αποδίδεται γραμμικά μέχρι τα κόκκινα, με τον ήχο της εξάτμισης να είναι ίσως ο καλύτερος της κατηγορίας, λόγω των δύο κυλίνδρων και του 270άρη στροφάλου. Η εξόπλιση του μοντέλου με TractionControl θα του έδινε ένα επιπλέον "μαξιλαράκι" ασφαλείας για τους άπειρους αναβάτες, αλλά δεν αποτελεί μεγάλη απώλεια, αφού δεν υπάρχουν "ξεσπάσματα" στην απόδοση ισχύος. Η τελική του μπορεί να ξεπεράσει τα 170χλμ/ω, ένα υψηλό νούμερο που οφείλεται στα 42 του άλογα, ενώ ταξιδεύει με άνεση στον αυτοκινητόδρομο στα 130χλμ/ω. Θα μπορέσεις κάλλιστα λοιπόν να ταξιδέψεις μαζί του, ενώ εφόσον ζεστάνεις επαρκώς τα ελαστικά, θα σου προσφέρει γερές δόσεις αδρεναλίνης σε διαδρομές με στροφιλίκια. Από πολλούς λογίζεται ως "δάσκαλος" για την σπορ οδήγηση και στέκεται αξιοπρεπέστατα στις απαιτήσεις ενός Track-Day εάν το αποφασίσεις. Ειδικά για την πίστα των Μεγάρων που είναι σχετικά μικρή είναι ιδανικό, καθώς θα σου επιτρέψει να εκμεταλλευτείς ολόκληρη την ισχύ του, κάνοντας πολλές αλλαγές σχέσεων. Οι επιδόσεις του στα φρένα μάλιστα είναι εξαιρετικές για την κατηγορία, αφού στις μετρήσεις μας χρειάστηκε μόλις 42,5 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100χλμ/ω, με το αρχικό δάγκωμά τους να μην τρομάζει.
Η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση και μεταφέρεται στις πεταλούδες με ντίζα και η ισχύς αποδίδεται γραμμικά μέχρι τα κόκκινα