Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Στην πέδηση το MT-03 αποκτά εμπρός έναν δίσκο 298χλστ με διπίστονη δαγκάνα της Nissin και έναν δίσκο 220χλστ πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα

Στην πέδηση το MT-03 αποκτά εμπρός έναν δίσκο 298χλστ με διπίστονη δαγκάνα της Nissin και έναν δίσκο 220χλστ πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα

Το ελαφρύ, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι του MT-03, χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του ώστε να επιτευχθεί η κατάλληλη ακαμψία. Στις αναρτήσεις θα βρεις εμπρός ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37χλστ της KYB με διαδρομή 130χλστ, ενώ πίσω υπάρχει ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 125χλστ. Το ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι συνδέεται χωρίς μοχλικό με το πλαίσιο και είναι στα 573χλστ.

Περνώντας στην πέδηση το MT-03 αποκτά εμπρός έναν δίσκο 298χλστ με διπίστονη δαγκάνα της Nissin και έναν δίσκο 220χλστ πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα, ενώ φυσικά βρίσκονται υπό την εποπτεία δικάναλης μονάδας ABS. Οι τροχοί 17 ιντσών ντύνονται με τα Dunlop Sportmax σε διαστάσεις 110/70-17 εμπρός και 140/70-17 πίσω και το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας με όλα της τα υγρά είναι στα μόλις 167 κιλά.  
 

Σελίδα 1Yamaha MT-03 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Yamaha
PROION