Ο κινητήρας-διαμάντι του MT-03, έχει κάνει το μοντέλο να ξεχωρίζει στην κατηγορία του καθώς του δίνει την πιο "πυκνή" ισχύ, τα περισσότερα άλογα/κυβικά εκατοστά δηλαδή. Είναι το μοναδικό Naked στην αγορά αυτή τη στιγμή με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα σε αυτά τα κυβικά και μάλιστα με διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο. Το χαρακτηριστικό αυτό προσδίδει στον κινητήρα μία πολύ απαλή λειτουργία με ελάχιστους κραδασμούς, σε αντίθεση με άλλα δικύλινδρα με κλασικούς στροφάλους 180° που έχουν αρκετές υψίσυχνες δονήσεις. Ο κυβισμός του παραμένει στα 321cc, ενώ πληροί πλέον τις Euro5+ προδιαγραφές, διατηρώντας την ίδια ισχύ στα 42PS στις 10.750σαλ και την ίδια ροπή στα 3kgm στις 9.000σαλ. Όπως και στην προηγούμενη γενιά, οι αλουμινένιοι κύλινδροι με επίστρωση DiASil, προσδίδουν στον κινητήρα βελτιωμένες ιδιότητες μεταφοράς και απαγωγής θερμότητας, μειώνοντας έτσι τις απώλειες ισχύος. Το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων συνεργάζεται άψογα με τον κινητήρα, ενώ ένας νέος συμπλέκτης ολίσθησης κάνει πιο απαλή την αίσθησή του στο αριστερό χέρι και περιορίζει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα εξυπηρετώντας την ασφάλεια. Στις μετρήσεις μας χρειάστηκε 5,7 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100χλμ/ω από στάση και 7,8 δευτερόλεπτα για το 60-120χλμ/ω με 4η, πολύ καλά νούμερα για την κατηγορία, ενώ η κατανάλωσή του σε μικτές συνθήκες κυμάνθηκε στα μόλις 3,8λ/100χλμ. Μετρήσαμε και κατανάλωση ταξιδιού στα 4λ/100χλμ, με το ρεζερβουάρ 14 λίτρων να του προσδίδει αυτονομία 340-370 χιλιομέτρων.
Ο κυβισμός του παραμένει στα 321cc, ενώ πληροί πλέον τις Euro5+ προδιαγραφές