Aνεση - Εργονομία

Η εργονομία του έχει ραφιναριστεί ελαφρώς ώστε να εξυπηρετεί την άνεση και τοποθετεί τον αναβάτη σε μία αρκετά ουδέτερη στάση
2 Φωτογραφίες »

Η εργονομία του έχει ραφιναριστεί ελαφρώς ώστε να εξυπηρετεί την άνεση και τοποθετεί τον αναβάτη σε μία αρκετά ουδέτερη στάση

Παρά το γεγονός ότι η Naked κατηγορία επιτάσσει κάποιους συμβιβασμούς στον τομέα της άνεσης, το MT-03 αποδείχθηκε ανέλπιστα φιλικό τόσο στις καθημερινές μετακινήσεις όσο και σε κοντινές εξορμήσεις. Η εργονομία του έχει ραφιναριστεί ελαφρώς ώστε να εξυπηρετεί την άνεση και τοποθετεί τον αναβάτη σε μία αρκετά ουδέτερη στάση. Έτσι δεν ασκείται μεγάλη πίεση στους καρπούς του και τα γόνατα έρχονται σε μία σχετικά αμβλεία γωνία, ενώ η σέλα παρότι λίγο σκληρή, είναι καλοσχηματισμένη και θα επιτρέψει σε αναβάτες μετριότερου αναστήματος να έχουν ένα καλό πάτημα στο έδαφος. Παράλληλα θα "χωρέσουν" και ψηλότεροι αναβάτες με ευκολία στην μοτοσυκλέτα, ενώ η νέα σέλα του συνεπιβάτη είναι αισθητά πιο άνετη και ευρύχωρη, τοποθετώντας τον αρκετά ψηλότερα από τον αναβάτη. Το εργονομικό τρίγωνο λοιπόν έχει "καθημερινούς τρόπους" και δεν είναι τόσο ετοιμοπόλεμο, όταν όμως οι ρυθμοί ανέβουν σε μία επαρχιακή στριφτερή διαδρομή τοποθετείσαι απολύτως φυσικά στην σκυφτή θέση ρίχνοντας περισσότερο βάρος στον εμπρός τροχό.


Νέα LCD οθόνη που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με περισσότερη ευκρίνεια και αποκτά μία ελαφρώς αλλαγμένη διάταξη, τοποθετώντας την ένδειξη ταχύτητας στο κέντρο

Νέα LCD οθόνη που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με περισσότερη ευκρίνεια και αποκτά μία ελαφρώς αλλαγμένη διάταξη, τοποθετώντας την ένδειξη ταχύτητας στο κέντρο

Κοιτώντας στον πίνακα οργάνων, θα βρεις μία νέα LCD οθόνη που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με περισσότερη ευκρίνεια και αποκτά μία ελαφρώς αλλαγμένη διάταξη, τοποθετώντας την ένδειξη ταχύτητας στο κέντρο. Μία νέα λειτουργία της είναι η δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone μέσω της εφαρμογής MyRide ώστε να μπορείς να απαντάς σε εισερχόμενες κλήσεις και μηνύματα. Θα προτιμούσαμε βέβαια, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις να έχει αναβαθμιστεί σε TFT, αλλά αυτό είναι κάτι που μπορεί να συνεπαγόταν και ένα αχρείαστο πρόσθετο κόστος.
 

Σελίδα 1Yamaha MT-03 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά
VITALIOTIS
TRENT