H Yamaha GTS 1000 «Italian Resilience»

H Yamaha GTS 1000 «Italian Resilience»

H Yamaha GTS 1000 «Italian Resilience»

H Yamaha GTS 1000 «Italian Resilience»

H Yamaha GTS 1000 «Italian Resilience»

H Yamaha GTS 1000 «Italian Resilience»

Yamaha GTS 1000 «Italian Resilience»

Μία custom δημιουργία από έναν Ιταλό τεχνίτη, που δημιουργήθηκε σε καιρό καραντίνας και αποτελεί φόρο τιμής στην ψυχική δύναμη της Ιταλίας. Δείτε το.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Η αγγλική λέξη «Resilience», που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον ψυχίατρο Boris Cyrulnik, σημαίνει προσαρμοστικότητα και ανθεκτικότητα. Χρησιμοποιείται από τον κλάδο για να περιγράψει την ικανότητα του ανθρώπου να ξεπερνά τις κρίσεις και τις δύσκολες περιόδους. Ο Ιταλός customizer Lorenzo Frugaroli από την Ανκόνα δεν έχασε την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την κατάσταση καραντίνας της Ιταλίας, με δημιουργικό τρόπο. Το αποτέλεσμα των κόπων του είναι αυτή η μοτοσυκλέτα, η οποία φέρει την επιγραφή: Italian Resilience, δηλαδή η Ιταλική Ανθεκτικότητα.
 
Βάση της μοτοσυκλέτας είναι μια Yamaha GTS 1000: Μία πολύ πρωτοποριακή τουριστική μοτοσυκλέτα για την εποχή που παρουσιάστηκε, τις αρχές της δεκαετίας του 1990. Η Yamaha τότε πειραματίστηκε με ένα εναλλακτικό μπροστινό σύστημα, που έφερε μονόμπρατσο ψαλίδι μπροστά και σύστημα hub steering. Ο Frugaroli «έγδυσε» την Yamaha GTS 1000 από τα πλαστικά της και την μεταμόρφωσε σε μια naked με πολύ δυναμικά στοιχεία. Όλο το bodywork της μοτοσυκλέτας είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο στο χέρι, αγκαλιάζοντας το ιδιαίτερο πλαίσιο τύπου Ωμέγα, του GTS 1000.
 
Στην μοτοσυκλέτα τοποθετήθηκε το ψαλίδι και ο πίσω τροχός από ένα Honda VFR, που συνεργάζονται με ένα αμορτισέρ από την Buell, ενώ στο μπροστινό μέρος το αμορτισέρ προέρχεται από μία Yamaha R6 και ο τροχός από μία Honda NSR 180SP. Μηχανολογικά, ο Frugaroli αντικατέστησε τον ψεκασμό καυσίμου με μια τετράδα καρμπυρατέρ, από τα οποία τα δύο φαίνονται στον αναβάτη, μέσα από ένα Plexiglas «παράθυρο» στο «τεπόζιτο» (το πραγματικό ρεζερβουάρ βρίσκεται κάτω από την σέλα). Η εξάτμιση με την διπλή απόληξη, είναι της Akrapovic. Η κύρια απόχρωση της μοτοσυκλέτας είναι το μαύρο, με κόκκινο στα ψαλίδια και το μοναδικό πλαίσιο.
 
Ο Frugaroli ολοκλήρωσε την μοτοσυκλέτα με στόχο να συμμετέχει στον παγκόσμιο διαγωνισμό AMD και όπως παραδέχεται ο ίδιος, το αποτέλεσμα είναι «πολύ καλύτερο από ότι περίμενε». Πως σας φαίνεται;