Wuyang-Honda WH8000D: Το νέο ηλεκτρικό E-VO με cafe racer στυλ και απόδοση 11 hp
|

Honda WH8000D
Πλήρες φαίρινγκ που θα κρύβει κινητήρα και μπαταρίες και στυλ cafe-racer
Κινητήρας 11 hp με επιδόσεις αντίστοιχες 125cc και δύο εκδόσεις βάρους
Πλαίσιο με δισκόφρενα, ABS και διαστάσεις μεταξύ Grom και πλήρους μεγέθους
Πιθανή χρήση Mobile Power Pack και συμβατότητα με σταθμούς ανταλλαγής
HONDA: Transalp Urban Pack με όφελος ως 1.240ε!
Πλήρες φαίρινγκ που θα κρύβει κινητήρα και μπαταρίες και στυλ cafe-racer
Η Honda ετοιμάζεται να επεκτείνει τη γκάμα της στα ηλεκτρικά δίκυκλα με το νέο Wuyang-Honda WH8000D, την πιο ενδιαφέρουσα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα παραγωγής της μέχρι σήμερα. Το μοντέλο σχεδιάστηκε από την κινεζική κοινοπραξία Wuyang-Honda, αποτελώντας το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της εταιρείας που πλησιάζει περισσότερο μια μοτοσυκλέτα και όχι ένα ηλεκτρικό scooter. Η κωδική ονομασία WH8000D φαίνεται πως θα συνοδεύεται εμπορικά από το όνομα “E-VO”, υποδηλώνοντας μια πιο πιασάρικη ταυτότητα στην αγορά. Με cafe racer στυλ και πλήρες φαίρινγκ που κρύβει τον κινητήρα και τις μπαταρίες, το E-VO διαφοροποιείται αισθητικά από τα προηγούμενα ηλεκτρικά μοντέλα της Honda.
Κινητήρας 11 hp με επιδόσεις αντίστοιχες 125cc και δύο εκδόσεις βάρους
Το Wuyang-Honda WH8000D εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα 8kW (11 hp), με την ονομασία να παραπέμπει ακριβώς στην ισχύ του. Παρά την αρχικά φαινομενικά χαμηλή ισχύ, η απόδοση το φέρνει σε επίπεδο μοτοσυκλέτας 125cc ή 150cc εσωτερικής καύσης. Έχουν εγκριθεί δύο εκδόσεις: η ελαφρύτερη (142.88 κιλά) με τελική ταχύτητα 68 km/h και η βαρύτερη (156.49 κιλά) με τελική ταχύτητα 75 km/h. Το μοντέλο χρησιμοποιεί μοτοσυκλετιστική διάταξη για τον κινητήρα, αντί για τις πιο συνηθισμένες λύσεις τύπου scooter, ενισχύοντας την αίσθηση μοτοσυκλέτας.
Πλαίσιο με δισκόφρενα, ABS και διαστάσεις μεταξύ Grom και πλήρους μεγέθους
Η E-VO έχει πλαίσιο μικρότερο από μοτοσυκλέτα πλήρους μεγέθους αλλά μεγαλύτερο από Honda Grom, με μεταξόνιο 54,3 ιντσών, μπροστινό τροχό 16 ιντσών και πίσω τροχό 14 ιντσών. Τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 110/70 μπροστά και 140/70 πίσω, εξασφαλίζοντας επαρκή πρόσφυση. Στον τομέα της ασφάλειας, διαθέτει δισκόφρενα εμπρός και πίσω, με το μπροστινό να συνοδεύεται από τετραπίστονη ακτινικής τοποθέτησης δαγκάνα και σύστημα ABS στάνταρ, ενισχύοντας το φρενάρισμα και την ασφάλεια στην πόλη.
Πιθανή χρήση Mobile Power Pack και συμβατότητα με σταθμούς ανταλλαγής
Παρόλο που τα έγγραφα έγκρισης δεν αποκαλύπτουν στοιχεία για τη χωρητικότητα ή τη χημεία της μπαταρίας, θεωρείται πιθανό το Wuyang-Honda WH8000D να χρησιμοποιεί το Honda Mobile Power Pack e, το αφαιρούμενο σύστημα μπαταριών της εταιρείας. Αυτό θα επιτρέπει στους αναβάτες να αφαιρούν τις μπαταρίες για φόρτιση στο σπίτι ή να τις ανταλλάσσουν στους σταθμούς Power Pack Exchanger e, οι οποίοι έχουν ήδη εγκατασταθεί σε χώρες όπως Ιαπωνία, Ινδία, Ταϊλάνδη, Ινδονησία και πρόσφατα ξεκίνησαν δοκιμές στη Σουηδία. Η συμβατότητα αυτή θα διευκολύνει τη φόρτιση και την αυτονομία του μοντέλου, ενισχύοντας την πρακτικότητά του για καθημερινή χρήση.