Voge SR3: Ποιο είναι το νέο Scooter που φέρνει η Voge;
|
-GT Scooter με μεγάλους χώρους και άνετη σέλα.
-Αποδίδει σαν 300άρι, με κινητήρα 244,3cc.
-Διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, Traction Control και φουλ LED φωτισμός.
-Πιθανόν δύο εκδόσεις, με τη μια να «ανεβάζει το επίπεδο» στον εξοπλισμό.
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
GT Scooter με μεγάλους χώρους και άνετη σέλα
Μετά το SR1 στα 125cc και το SR4, τη «ναυαρχίδα» των σκούτερ της, η Voge φέρνει στην Ελλάδα και το SR3, γεφυρώνοντας αυτό το χάσμα. Σχεδιαστικά ακολουθεί τις γραμμές που έχει το μεγαλύτερο αδερφάκι του, αναφερόμαστε λοιπόν σε ένα GT Scooter το οποίο με το μεγάλο χώρο για τα πόδια, την άνετη σέλα και το ψηλότερα τοποθετημένο τιμόνι θα βολέψει όλους τους αναβάτες. Το μεταξόνιο αγγίζει τα 1.525mm, μόλις 250mm μικρότερο από το SR4, οπότε γίνεται εμφανές ότι οι χώροι είναι επαρκέστατοι για δύο άτομα. Η σέλα είναι δύο επιπέδων και αρκετά φαρδιά στο μερίδιο του αναβάτη, ενώ και ο συνεπιβάτης – πέρα από το γενναίο μερίδιο σέλας που απολαμβάνει – μπορεί να υπολογίζει και στις χειρολαβές. Κάτω από τη σέλα φαίνεται να υπάρχει άφθονος χώρος, κάτι που θα διαπιστώσουμε και από κοντά όταν πάρουμε το SR3 για δοκιμή και το μετρήσουμε. Το ύψος της σέλας είναι στο φιλικό για όλους ύψος των 770mm, ενώ το πάτωμα χωρίζεται στα δύο από τούνελ, όπου συναντάμε και την τάπα του ρεζερβουάρ των 14 λίτρων.
Αποδίδει σαν 300άρι, με κινητήρα 244,3cc
Ο κινητήρας που τροφοδοτεί το SR3 αποτελεί μια νέα προσθήκη στο «οπλοστάσιο» της Voge και πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 244,3cc που λειτουργεί με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, ενώ συνεργάζεται με CVT κιβώτιο ταχυτήτων και η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα. Η απόδοσή του φτάνει τους 25,5 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και τα 23 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., ενώ σύμφωνα με την Voge η τελική του αγγίζει τα 125 χλμ./ώρα και θα κάνει το 0-60 σε 4,3”.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, Traction Control και φουλ LED φωτισμός
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 34mm μπροστά και διπλά αμορτισέρ πίσω, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης, ενώ οι διαδρομές τους είναι δυνατές για την κατηγορία, καθώς φαίνεται ότι το πιρούνι θα έχει διαδρομή 112mm και τα αμορτισέρ 127mm. To σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους (260mm και 240mm) των οποίων η λειτουργία εποπτεύεται από δικάναλο ABS, ενώ παρόν είναι και το Traction Control, που λογικά θα έχει δυνατότητα απενεργοποίησης (όπως στα SR1 και SR4). Οι τροχοί του SR3 έχουν διαστάσεις 14” και 13” εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ οι ζάντες είναι από κράμα αλουμινίου που τις κάνει 5% ελαφρύτερες. Αυτό είναι ένα από τα στοιχεία που επιτρέπουν στο σκούτερ της Voge να κρατάει το βάρος σχετικά χαμηλά, στα 165 κιλά. Σε άλλα στοιχεία εξοπλισμού, βρίσκουμε Keyless σύστημα εκκίνησης, Full Led φωτισμό, οθόνη με δυνατότητα συνδεσιμότητας και θύρα USB.
Πιθανόν δύο εκδόσεις, με τη μια να «ανεβάζει το επίπεδο» στον εξοπλισμό
H Voge πρόσφατα παρουσίασε την έκδοση MAX Smart για το SR4, μια έκδοση που ήρθε να προσθέσει περισσότερα στον ήδη πλούσιο εξοπλισμό της «ναυαρχίδας». Όπως όλα δείχνουν, η ίδια λογική θα ακολουθηθεί και στο SR3, με μια δεύτερη έκδοση η οποία θα προσθέτει στον ήδη πλούσιο εξοπλισμό. Φαίνεται ότι η δεύτερη έκδοση θα έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θερμαινόμενα γκριπ και πιθανά θερμαινόμενη σέλα. Οι τιμές για αυτές τις εκδόσεις δεν είναι ακόμα γνωστές, αλλά μέσα στον επόμενο καιρό θα μάθουμε αρκετά περισσότερες λεπτομέρειες, καθώς γνωρίζουμε ότι το SR3 θα βρίσκεται στην έκθεση μοτοσυκλέτας, στις 10-14 Απριλίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan.