Vespa Primavera: Κινητήρας Euro5+ και με 30 άτοκες δόσεις

Κινητήρας i-get, Euro5+, σε κυβισμούς 50cc, 125cc και 150cc
Χρηματοδοτικό πρόγραμμα DreamRide με 30 άτοκες δόσεις
12άρης τροχός με ABS, ευέλικτη και με καλά φρένα
Έντονοι χρωματισμοί και έκδοση Tech
Κινητήρας i-get, Euro5+, σε κυβισμούς 50cc, 125cc και 150cc
Primavera, για όσους δεν το γνωρίζετε, σημαίνει Aνοιξη στα ιταλικά, και η Vespa δεν θα μπορούσε να δώσει ένα πιο ταιριαστό όνομα για το μοντέλο αυτό το οποίο χρονολογείται από το 1967. Από τότε μέχρι σήμερα η Primavera δεν έχει σταματήσει την παρουσία της στον κόσμο των δύο τροχών με την Piaggio, που είναι η θυγατρική εταιρεία, να την κρατάει στο προσκήνιο όλα αυτά τα χρόνια. Με κινητήρα i-get Euro5+ προδιαγραφών, στα 50cc, 125cc και 150cc, και αρκετές συλλεκτικές εκδόσεις, η Primavera είναι πιο σύγχρονη από ποτέ με την ομορφιά, την ευελιξία και την “προσωπικότητα” της να είναι τα δυνατά της χαρακτηριστικά.
Χρηματοδοτικό πρόγραμμα DreamRide με 30 άτοκες δόσεις
Μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2025 η Vespa προσφέρει την Primavera, στα 125 και 150 κυβικά, με 30 άτοκες δόσεις με το πρόγραμμα DreamRide διευκολύνοντας τους αναβάτες να αποκτήσουν τη δική τους Vespa. Η Primavera, όπως και όλα τα μοντέλα Vespa, είναι σαν καμβάς για πολλούς λάτρεις του custom, διαθέτοντας μια μακρά λίστα αξεσουάρ όπου επιτρέπουν στον αναβάτη να την προσαρμόσει στα γούστα και το στυλ του. Η τιμή της ξεκινάει από τα 3.750 ευρώ για την έκδοση των 50cc, 4.350 ευρώ για την έκδοση 125cc και 4.450 ευρώ για την έκδοση 150cc. Η έκδοση Tech κοστίζει 4.850 ευρώ στα 125 κυβικά και 4.950 ευρώ στα 150 κυβικά.
12άρης τροχός με ABS, ευέλικτη και με καλά φρένα
Η μετακίνηση στην πόλη είναι το φυσικό της περιβάλλον με τους τροχούς 12 ιντσών και το μεγάλο κόψιμο τιμονιού να της προσδίδουν ευελιξία στα στενά περάσματα και στην πυκνή κίνηση. Στα φρένα συναντάμε ένα υδραυλικό δισκόφρενο από ανοξείδωτο ατσάλι διαμέτρου 200χλστ εμπρός το οποίο λειτουργεί υπό την επίβλεψη ABS ενώ στον πίσω τροχό υπάρχει ένα μηχανικά ρυθμιζόμενο ταμπούρο 140χλστ. Η δοκιμή μας στο Moto Τρίτη έδειξε ότι παρά τις μικρές ρόδες, η Primavera ακινητοποιείται από τα 80χλμ/ω σε 31,3 μέτρα, μια αρκετά καλή επίδοση για την κατηγορία της, αυξάνοντας το αίσθημα ασφάλειας. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε το κλασικό μονόμπρατσο σύστημα της Vespa στον μπροστινό τροχό ενώ πίσω υπάρχει ένα monoshock αμορτισέρ, με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ως προς 4 επίπεδα τα οποία αποσβένουν τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος των πόλεων.
Έντονοι χρωματισμοί και έκδοση Tech
H Vespa είναι από τις μάρκες μοτοσικλετών που δεν περνάει απαρατήρητη στο δρόμο, συγκεντρώνοντας κομπλιμέντα και βλέμματα από οδηγούς και πεζούς. Όπως σε όλα της τα μοντέλα έτσι και στην Primavera η παλέτα χρωμάτων είναι πλούσια με την βασική έκδοση να έρχεται σε 6 χρώματα: Arancio Impulsivo, Bianco Innocente, Blu Energico Glossy, Verde Amabile και Nero Convinto. Η πιο σπορ έκδοση της Primavera, Primavera S, διατίθεται σε άλλα τρία πιο “σπορ” χρώματα: Giallo Curioso, ένα έντονο κίτρινο με μπλε γραφικά, Beige Avvolgente και Nero Convinto Matt. Για τους αναβάτες που θέλουν περισσότερη τεχνολογία, υπάρχει η έκδοση Primavera Tech με έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών και συνδεσιμότητα με την εφαρμογή Vespa MIA για διαχείριση κλήσεων και μουσικής καθώς και αρκετών άλλων πληροφοριών από το κινητό του αναβάτη κατευθείαν στην οθόνη της.


