Αυτή είναι η μορφή του Piaggio 1

To εμπρός μέρος χρησιμοποιεί στοιχεία που εμφανίζονται και σε άλλα scooters της εταιρείας όπως το look «γραβάτας».

Ο διακόπτης τύπου keyless στην ποδιά.

Το μοντέλο χρησιμοποιεί την χαρακτηριστική ανάρτηση υστερούντα βραχίονα στο εμπρός μέρος.

Η πίσω ανάρτηση και ο ηλεκτροκινητήρας στον τροχό.

To Piaggio 1 έτοιμο για δυναμική είσοδο στα ηλεκτρικά scooters

Με λύσεις που λείπουν από την κατηγορία και 3 διαφορετικές εκδόσεις, το Piaggio 1 θέλει να κάνει ισχυρή εντύπωση στα ηλεκτρικά scooters. Πιστεύετε ότι μπορεί να πετύχει;

Λίγους μήνες μετά την πρώτη ματιά στο νέο μοντέλο, η Piaggio ανακοίνωσε και επίσημα το ολοκαίνουργιο Piaggio 1, το οποίο είναι και έναρξη μιας νέας προσέγγισης της κατηγορίας από την εταιρεία. Έχοντας παρουσιάσει πριν λίγα χρόνια την πρώτη Vespa Elettrica, η Piaggio εισάκουσε τις «προσευχές» των αναβατών και των οδηγών για πιο προσιτά ηλεκτρικά scooters, με την κινητικότητα και την ευχρηστία σε πρώτο πλάνο.


Αυτή είναι η μορφή του Piaggio 1

Αυτή είναι η μορφή του Piaggio 1

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Το Piaggio 1 θα συνδυάζει, σύμφωνα με την εταιρεία, την ευελιξία και το μικρό βάρος των σύγχρονων ηλεκτρικών scooters, με την αξιοπιστία και την ποιότητα των Piaggio scooters. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί, στα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας όπως η σχεδίαση πλαισίου και η ανάρτηση, αλλά και σε παράγοντες όπως η υψηλού επιπέδου οδηγησιμότητα και άνεση. Παράλληλα, το Piaggio 1 θα είναι το μόνο ηλεκτρικό scooter της κατηγορίας του, με χώρο κάτω από την σέλα αρκετό για την φιλοξενία full-jet κράνους.

To εμπρός μέρος χρησιμοποιεί στοιχεία που εμφανίζονται και σε άλλα scooters της εταιρείας όπως το look «γραβάτας».

To εμπρός μέρος χρησιμοποιεί στοιχεία που εμφανίζονται και σε άλλα scooters της εταιρείας όπως το look «γραβάτας».

 
Το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις, οι οποίες θα είναι ως εξής:

Ο διακόπτης τύπου keyless στην ποδιά.

Ο διακόπτης τύπου keyless στην ποδιά.

  • Η Piaggio 1, με μέγιστη ταχύτητα 45 χλμ/ώρα και αυτονομία 55 χιλιομέτρων στην ρύθμιση SPORT,

  • Το μοντέλο χρησιμοποιεί την χαρακτηριστική ανάρτηση υστερούντα βραχίονα στο εμπρός μέρος.

    Το μοντέλο χρησιμοποιεί την χαρακτηριστική ανάρτηση υστερούντα βραχίονα στο εμπρός μέρος.

  • Η Piaggio 1+, me ίδια μέγιστη ταχύτητα αλλά αυτονομία στα 100 χιλιόμετρα, επίσης στην ρύθμιση Sport
  • Η Piaggio 1 Active, με μέγιστη ταχύτητα 60 χλμ/ώρα και αυτονομία 85 χιλιόμετρα, στην ρύθμιση Sport.

  • Η πίσω ανάρτηση και ο ηλεκτροκινητήρας στον τροχό.

    Η πίσω ανάρτηση και ο ηλεκτροκινητήρας στον τροχό.

Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε, όλες οι εκδόσεις του μοντέλου θα μπορούν να οδηγηθούν και με δίπλωμα αυτοκινήτου, χωρίς την υποχρέωση κατοχής διπλώματος μοτοσυκλέτας.
 
Η μπαταρία του μοντέλου είναι αφαιρούμενη και μπορεί να φορτιστεί οπουδήποτε. Δύο μπαταρίες θα γίνουν διαθέσιμες: Χωρητικότητας 1,4 kWh (έκδοση 1) και 2,3 kWh (εκδόσεις 1+ και Active). To βάρος τους ανακοινώνεται στα 10 και 15 κιλά, αντίστοιχα. Ο ηλεκτροκινητήρας θα έχει ισχύ 1,6 ίππους (Piaggio 1) ή 2,7 ίππων (Piaggio 1+, 1 Active), ενώ κατά την επιβράδυνση, θα λειτουργεί σαν γεννήτρια επιστρέφοντας ηλεκτρική ενέργεια στην μπαταρία. Η Piaggio ανακοινώνει χρόνους επαναφόρτισης της τάξης των 6 ωρών (μέσω οικιακής πρίζας) ενώ οι μπαταρίες μπορούν να κάνουν 800 κύκλους επαναφόρτισης μέχρι να φτάσουν στο 70% της χωρητικότητας τους.
 
Η εργονομική μελέτη στο Piaggio 1 επιτρέπει την επίτευξη θέσης οδήγησης, παρόμοια με αυτή των μεγάλων scooters της εταιρείας, χωρίς «θυσίες». Το πάτωμα του μοντέλου είναι επίπεδο, ενώ ο αναβάτης επωφελείται από την ύπαρξη οθόνης LCD 5,5 ιντσών, για τις ενδείξεις. Το μοντέλο θα ενεργοποιείται μέσω Keyless συστήματος. Παράλληλα, θα υπάρχει και θύρα παροχής ρεύματος USB.
 
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε διαθέσιμες, το μοντέλο αναμένεται να γίνει διαθέσιμο εντός του φθινοπώρου.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »