«Στόχος μας να έχουμε περισσότερες μοτοσυκλέτες στο μέλλον»

Συνέντευξη με τον Allen Ko, πρόεδρο της Kymco

Δεν είναι εύκολο να συνομιλήσεις με ένα υψηλά ιστάμενο πρόσωπο μιας εταιρείας, πόσο μάλλον με τον ίδιο τον πρόεδρο. Εμείς σε συνεργασία με την Ελληνική αντιπροσωπεία της Kymco στη χώρα μας εξασφαλίσαμε συνέντευξη με τον πρόεδρο της εταιρείας, Allen Ko, ο οποίος μας μίλησε για τα μελλοντικά του σχέδια και φυσικά την ηλεκτροκίνηση.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Ο κύριος Κο ανέλαβε τα ηνία της Kymco το 2014, όταν η εταιρεία γιόρταζε τα 50 της χρόνια. Το πάθος του για της μοτοσυκλέτες και τα μηχανοκίνητα σπορ φάνηκε σε μικρή ηλικία και σπούδασε μηχανικός μοτοσυκλετών, ενώ ασχολήθηκε και με τους αγώνες. Η ενασχόλησή του αυτή του έδωσε πολύτιμη εμπειρία και τον βοήθησε ώστε να κατανοεί τις ανάγκες των πελατών του.
Στην Kymco ξεκίνησε να εργάζεται από το τμήμα Υπολογιστών και ανέπτυξε τις υποδομές για όλο το δίκτυο πωλήσεων της Ταιβάν, ενώ αργότερα πήγε στο Τμήμα Στρατηγικού κι Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και δημιούργησε συνεργασίες και επενδυτικές ευκαιρίες ταξιδεύοντας σε όλο τον κόσμο. Αξιοποιώντας κάθε διαθέσιμη τεχνολογία και δημιουργώντας καινοτόμα μοντέλα έχει καταφέρει σήμερα να ισχυροποιήσει την Kymco, η οποία πλέον εξάγει scooter, μοτοσυκλέτες, ηλεκτρικά ποδήλατα, ΑΤVs και side-by-sides σε 100 χώρες.



Ας δούμε τι μας είπε:      
  • Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μεγάλα βήματα προόδου στα scooter της Kymco. Τα Xciting-S 400 και ΑΚ550 θεωρούνται και στην Ελλάδα κορυφαία.  Έχει το εργοστάσιο αντίστοιχα σχέδια και για τις μικρότερες κατηγορίες;
Πράγματι τα Xciting-S 400 και ΑΚ550 είναι δυο από τα κορυφαία scooter της εταιρείας σε επίπεδο σχεδιασμού, τεχνολογίας και επιδόσεων. Εστιάσαμε αρχικά στα scooter μεγάλου κυβισμού για να δείξουμε τις δυνατότητές μας, όμως στο άμεσο μέλλον θα παρουσιάσουμε ολοκαίνουργιες προτάσεις, όχι μόνο στα scooter μικρού κυβισμού, αλλά και στις μοτοσυκλέτες.     
  • Το SuperNEX ήταν ένα από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα της περσινής EICMA. Φέτος, είδαμε το RevoΝΕΧ. Τι να περιμένουμε τα επόμενα χρόνια από την Kymco στις μοτοσυκλέτες;
Στην Kymco βαδίζουμε σύμφωνα με τις προσδοκίες και τις ανάγκες των πελατών μας και θέλουμε να τους προσφέρουμε νέες εμπειρίες. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που πλέον έχουμε μοτοσυκλέτα στην γκάμα μας και στόχος είναι να έχουμε περισσότερες στο μέλλον. Είναι πολύ σημαντικό που καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα όπως το RevoNEX και ελπίζω και το SuperNEX να γίνει πραγματικότητα. Θέλουμε να διευθύνουμε ακόμα περισσότερο τη γκάμα των προϊόντων μας.   
  • Το επόμενο βήμα, ειδικά στα scooter, είναι η ηλεκτροκίνηση. Η Kymco δείχνει έτοιμη να εισέλθει στην παγκόσμια αγορά. Τι θα γίνει με την αυτονομία και πώς θα συνδυαστεί με τις επιδόσεις, που είναι σημείο αναφοράς για τους αναβάτες;
Πιστεύω πως μπορούμε να έχουμε καλές επιδόσεις σε ηλεκτρικά οχήματα είτε μιλάμε για scooters, είτε για μοτοσυκλέτες. Η πρόκληση και η δυσκολία που υπάρχει σχετίζεται άμεσα με τις μπαταρίες. Ευτυχώς, σήμερα η τεχνολογία των μπαταριών έχει εξελιχθεί σε σημαντικό βαθμό και αν ρυθμίσεις προσεκτικά όλο το ηλεκτρικό σύστημα, μπορείς να αυξήσεις την αυτονομία. Εμείς προσπαθούμε να βρούμε το ιδανικό σημείο ισορροπίας μεταξύ επιδόσεων και αυτονομίας, ώστε να προσφέρουμε προϊόντα που θα προσφέρουν όσα ζητούν οι πελάτες.
  • Το project iONEX είναι μια επαναστατική ιδέα που μπορεί να αλλάξει ριζικά την αστική μετακίνηση. Έχουν οι κυβερνήσεις «αγκαλιάσει» αυτή την ιδέα ή φέρνουν εμπόδια στην υλοποίησή της;
Το πρόγραμμα iONEX άρεσε στις κυβερνήσεις γιατί πρόκειται για μια ολοκληρωμένη λύση για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Είτε πρόκειται για μεγάλη πόλη, είτε για μικρή ή ακόμα και κάποιο οικοδομικό τετράγωνο, το iONEX παρέχει πολλές διαφορετικές λύσεις. Αυτή τη στιγμή έχουμε κάνει μεγάλη πρόοδο, ιδιαίτερα σε επίπεδο εταιρειών (Buiseness-to-Buisness) και σύντομα θα δείτε περισσότερες εξελίξεις.   
  • Το μεγάλο πρόβλημα παγκοσμίως είναι ο μεγάλος μέσος όρος ηλικίας των αναβατών. Ποια είναι τα σχέδιά σας για να προσελκύσετε τους νέους;
Το σημείο κλειδί πιστεύω ότι είναι το να κατανοήσεις τις πραγματικές ανάγκες των αναβατών. Όσοι οδηγούν μοτοσυκλέτα είναι συνηθισμένοι σε συγκεκριμένα πράγματα, όπως η δύναμη, το πλαίσιο και η αρχιτεκτονική μιας «παραδοσιακής» μοτοσυκλέτας. Πλέον, η τεχνολογία έχει κάνει άλματα. Χρησιμοποιώντας λοιπόν αυτή τη μοντέρνα τεχνολογία πρέπει να δημιουργήσουμε κάτι που να είναι ανώτερο από την «παραδοσιακή» μοτοσυκλέτα. Έτσι πιστεύω θα καταφέρουμε να προσελκύσουμε καινούργιους αναβάτες και κυρίως τη νέα γενιά.    
  • Η Ευρωπαϊκή αγορά και ειδικά χώρες με κυκλοφοριακό πρόβλημα όπως η Ελλάδα, η Ιταλία και η Ισπανία, είναι ιδανικές για scooter. Ποια τα σχέδιά σας για την Ευρώπη τα επόμενα χρόνια. 
Η Ευρώπη είναι μια πολύ σημαντική αγορά για εμάς. Πάντα εξελίσσουμε τα προϊόντα μας με γνώμονα την Ευρωπαϊκή αγορά. Βασικός στόχος μας είναι να χρησιμοποιήσουμε τις καινοτομίες και την τεχνολογία μας για να συνεχίσουμε να δημιουργούμε καλά προϊόντα και να διεισδύσουμε βαθύτερα σε αυτή την αγορά.   
  • Ειδικότερα για την Ελληνική αγορά, βλέπουμε ότι οι πωλήσεις παπιών κατέχουν σημαντικό μερίδιο αγοράς. Πολλοί κατασκευαστές προσφέρουν συνεχώς αναβαθμισμένα μοντέλα σε αυτή την κατηγορία. Υπάρχουν κάποια σχέδια και από την Kymco;
Πιστεύω ότι τα ηλεκτρικά scooters θα αντικαταστήσουν τα παπιά. Ένα scooter έχει σημαντικά πλεονεκτήματα, πόσο μάλλον όταν είναι ηλεκτρικό. Οπότε δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μας να επενδύσουμε σε αυτή την κατηγορία.