Σύγχρονος δικύλινδρος 648cc απόδοσης 47 ίππων Ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με το Classic 350 για το Classic 650 Ίδιο πλαίσιο, διαφορετική εργονομία με το Interceptor 650 για το Scrambler 650
Ύστερα από την παρουσίαση της Shotgun650 φαίνεται πως η RoyalEnfield θέλει να ολοκληρώσει την σειρά 650 προσφέροντας δύονέα μοντέλα, ονόματι Classic650 και Scram650, τα οποία φαίνονται σε κατασκοπικές φωτογραφίες των συναδέλφων μας από το περιοδικό ινδικό RushLane. Η πλατφόρμα 650 της RoyalEnfield είναι βασισμένη στον σύγχρονο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 648cc που αποδίδει μέγιστη ισχύ 47 ίππων στις 7.250 σαλ και ροπή 52,3 Nm στις 5.650 σαλ. Το ατσάλινοσωληνωτό πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως παράγοντα ενίσχυσης της ακαμψίας του και συνδυάζεται με ένα παραδοσιακό ατσάλινοψαλίδι.
Ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με το Classic 350 για το Classic 650
Όσον αφορά τις σχεδιαστικέςγραμμές του Classic650, φαίνεται να τις δανείζεται από το μικρό του αδερφάκι, το Classic350 αφού αποκτούν το ίδιο DNA, ενώ δίνει μία διαφορετική προσωπικότητα στο Design αυτό με τις μεγαλύτερεςδιαστάσεις του και την κλασσικό του χαρακτήρα. Το ατσάλινοσωληνωτό πλαίσιό της φαίνεται να προέρχεται αυτούσιο από την SuperMeteor650 και την Shotgun 650 ενώ το ανεστραμμένοπιρούνι εμπρός φαίνεται επίσης απαράλλακτο.
Ίδιο πλαίσιο, διαφορετική εργονομία με το Interceptor 650 για το Scrambler 650
Αντιθέτως με το Classic650 το Scrambler που βλέπουμε στις φωτογραφίες που δεν θα είναι άλλο από το Scram650, αποκτά το πλαίσιο του Interceptor650 κάτι που σημαίνει ότι έχει διαφορετικήγεωμετρία αλλά και εργονομία. Το στυλ του προέρχεται από το μικρότερο Scram450 με ψηλότεροτιμόνι και ελαφρώς τρακτερωτά λάστιχα για τις χωμάτινεςδιαβάσεις στις περιπέτειες που θα το πάρει μαζί του ο αναβάτης. Δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθουν τα μοντέλα αυτά στην ελληνική αγορά αλλά τα αναμένουμε σύντομα αφού φαίνεται να βρίσκονται στα τελικάστάδιαανάπτυξής τους.