Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Η ραχοκοκαλιά του «Ιγκουάνα» αποτελείται από ένα δομημένο, ατσάλινο, στρόγγυλης διατομής πλαίσιο με ξεχωριστό κομμάτι υποπλαισίου, παίρνοντας την μορφή που χρειάζεται αναλόγως των οδηγικών μας διαθέσεων, μιας και είναι μέτριας ακαμψίας, όπως και μύες του συμπαθέστατου ερπετού, που έχουν ανοιχτό χρώμα, λόγω του υψηλού ποσοστού μυϊκών ινών τύπου Α. Η κορμοστασιά της είναι μεγαλεπήβολη, φέροντας 235 κιλά πλήρες υγρών, που όμως δεν θα δυσκολέψουν καθόλου σε επιτόπιες μανούβρες και θα πατήσει δυναμικά, σταθερά και με γόητρο όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν σε τριψήφια νούμερα. Μπροστά είναι εξοπλισμένη με ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi 43 χιλιοστών με διαδρομή 140 χιλιοστών και με μοναδική ρύθμιση την προφόρτιση ελατηρίου. Στα μετόπισθεν έχει τοποθετηθεί ένα Monoshock αμορτισέρ χωρίς μοχλικό, όπου καταλήγει στο μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι με μια αλουμινένια τσαχπινιά εκΆ αριστερών. Τα «Ιγκουάνα», εκεί που κάθονται παγωμένα, ξαφνικά κάνουν μια κίνηση και βρίσκονται σε άλλη θέση, έτσι και με την SRT, μία που θα πατήσουμε τα φρένα των ακτινικών τετραπίστονων δαγκάνων της Brembo και μία που θα πατήσουν τα έμβολα πάνω στα τακάκια στους δίσκους των 320 χιλιοστών μπροστά και πίσω στον δίσκο των 265 χιλιοστών μονοπίστονη δαγκάνας, επίσης της Brembo. Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκε η σίγουρη λύση των Pirelli Angel GT, με διαστάσεις 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω, σε 17 ιντσών τροχούς από χυτό αλουμίνιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1QJMOTOR SRT 700 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά