Μια Ducati 750 SS του 1974 πουλήθηκε πάνω από 120.000 ευρώ

Μια από τις πιο σπάνιες και θρυλικές μοτοσυκλέτες της ιταλικής εταιρείας, η Ducati 750 SS του 1974, άλλαξε χέρια για το αστρονομικό ποσό των περίπου 120.000 ευρώ στη δημοπρασία του The Classic Motorcycle Mechanics Show στο Stafford.
Μια κλασική Ducati πουλήθηκε σε δημοπρασία σε τιμή-ρεκόρ.
Έγινε διάσημη μετά τη νίκη του Paul Smart το 1972.
Η έκδοση του 1974 φορούσε πιρούνι με κεντρικό άξοκα και Brembo.
Πουλήθηκε με 28.904 χιλιόμετρα ανακατασκευασμένη πλήρως.
Μια κλασική Ducati πουλήθηκε σε δημοπρασία σε τιμή-ρεκόρ
Μια από τις πιο σπάνιες και θρυλικές μοτοσυκλέτες της ιταλικής εταιρείας, η Ducati 750 SS του 1974, άλλαξε χέρια για το αστρονομικό ποσό των περίπου 120.000 ευρώ στη δημοπρασία του The Classic Motorcycle Mechanics Show στο Stafford. Η δημοπρασία πραγματοποιήθηκε από τον οίκο Bonhams και η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ήταν μία από τις ελάχιστες που ξεπέρασαν το φράγμα των 100.000 ευρώ, αποδεικνύοντας πως οι συλλέκτες εξακολουθούν να τιμούν τα αυθεντικά δείγματα της χρυσής εποχής της Ducati.
Έγινε διάσημη μετά τη νίκη του Paul Smart το 1972
Η 750 SS έγινε διάσημη μετά τη νίκη του Paul Smart στον αγώνα Imola 200 του 1972, όπου η Ducati κατέκτησε την κορυφή απέναντι σε ισχυρούς αντιπάλους όπως τα Triumph Trident των Percy Tait, John Cooper και Ray Pickrell, αλλά και την εργοστασιακή MV Agusta του Giacomo Agostini. Η επιτυχία αυτή αποτέλεσε το θεμέλιο για τη δημιουργία του μύθου γύρω από τις αγωνιστικές V-Twin Ducati, οι οποίες συνέχισαν να ξεχωρίζουν σε διοργανώσεις όπως το AMA Battle of the Twins και άλλους σημαντικούς αγώνες των δεκαετιών που ακολούθησαν.
Η έκδοση του 1974 φορούσε πιρούνι με κεντρικό άξοκα και Brembo
Σε σχέση με τα πρωτότυπα του Imola 72, η έκδοση του 1974 παρουσίαζε κάποιες διακριτικές αλλά σημαντικές αλλαγές. Ανάμεσά τους το νέο πιρούνι με κεντρικό άξονα, τα εμπρός φρένα Brembo και η χρήση ζαντών Borrani WM3/2.15x18 από κράμα αλουμινίου. Το συγκεκριμένο δείγμα που δημοπρατήθηκε διατηρεί ακόμα τα αρχικά φρένα Scarab, τα οποία, σύμφωνα με τον κατάλογο της Bonhams, «χρειάζονται ανακατασκευή». Φέρει επίσης καρμπιρατέρ DellΆOrto, όπως στις αγωνιστικές εκδόσεις της εποχής, διατηρώντας την αυθεντική ταυτότητα και τη μηχανική φιλοσοφία της δεκαετίας του 70.
Πουλήθηκε με 28.904 χιλιόμετρα ανακατασκευασμένη πλήρως
Κατά τη στιγμή της πώλησης στις 12 Οκτωβρίου 2025, το κοντέρ της 750 SS έδειχνε 28.904 χιλιόμετρα, ενώ η ιστορία της ξεκινά το 1984, όταν εισήχθη στη Μεγάλη Βρετανία από τον Robert Gibbs του Nuneaton. Από το 1985 και μετά είχε μόλις τρεις ιδιοκτήτες, ώσπου πρόσφατα ανακατασκευάστηκε πλήρως από την εταιρεία Made in Italy Motorcycles, η οποία την επανέφερε στην αρχική της δόξα. Η πώληση αυτή δεν αποτελεί απλώς μια εμπορική επιτυχία αλλά μια επιβεβαίωση του διαχρονικού μεγαλείου της Ducati 750 SS – μιας μοτοσυκλέτας που ενσάρκωσε την ιταλική τελειότητα και παραμένει, πέντε δεκαετίες μετά, σύμβολο πάθους και μηχανολογικής τέχνης.


