Κινητήρες Monster για παπιά: Δύναμη και αξιοπιστία

Με 140 και 150 κυβικά, οι κινητήρες Monster είναι ιδανική επιλογή για όσους θέλουν επιδόσεις χωρίς αμφιβόλου αξιοπιστίας μετατροπές.

Τα πιο γνωστά παπιά της αγοράς πχ HONDA C50, ASTREA GRAND, SUPRA, DAYTONA DY, SPRINTER και πολλά άλλα, φοράνε τον γνωστό κινητήρα τύπου Honda που δένεται στο πλαίσιο με 2 βίδες. Όσοι χρησιμοποιούν το όχημα τους για δουλειές, courier κτλ και τους ενδιαφέρει κυρίως η αξιοπιστία σε περίπτωση που δεν επισκευάζεται πλέον ο εργοστασιακός κινητήρας, επιλέγουν τα γνωστά μοτέρ LIFAN 110 είτε με μίζα είτε όχι, τα οποία έχουν αποδείξει πολλάκις την αξιοπιστία τους. Αυτά συνιστά και το Μototrade όταν πρόκειται για τέτοια χρήση.

Kοινοποίησε το »

 
Υπάρχουν όμως και άλλοι αναβάτες που ενδιαφέρονται περισσότερο για την ιπποδύναμη και όταν δεν θέλουν να "πειράξουν" το γνήσιο κινητήρα τους, επιλέγουν τη λύση του καινούργιου μεγαλύτερου μοτέρ. Καθώς ο τύπος του μοτέρ αυτού παγκοσμίως είναι πολύ διαδεδομένος, υπάρχουν πολλές λύσεις πλέον στην αγορά.
Στο Μototrade εδώ και πολλά χρόνια προτείνουν τους κινητήρες της Monster στα 140 και 150 κυβικά με 2 βαλβίδες για πολλούς λόγους.

Πιο συγκεκριμένα, τα 4V είναι αρκετά ακριβότερα και έχουν ακριβότερα και πιο δυσεύρετα ανταλλακτικά, οπότε αυτό τα καθιστά ασύμφορα. Επίσης γενικά η αυξημένη τιμή τους δεν συμβαδίζει απόλυτα με την δύναμη, δηλαδή δεν είναι αρκετά ισχυρότερα.

Τα 140cc είναι μία πολύ καλή περίπτωση γιατί είναι φτιαγμένα απλά σαν μεγαλύτερα 125, δηλαδή με CDI κεφαλή 27/23 βαλβίδων, 56mm διαμέτρου πιστονιού και με κάρτερ που μοιάζει περισσότερο στα κλασσικά παπιά. Όμως, καθώς είναι φτιαγμένα εξ`αρχής ως 56mm, δίνεται η δυνατότητα σχετικά εύκολα να μεγαλώσουν περισσότερο, χωρίς προβλήματα με σκασμένες φλάντζες κτλ όπως συμβαίνει στα απλά μοτέρ. Επίσης, είναι εφοδιασμένα με συμπλέκτη και μεγαλύτερο καρμπυρατέρ παρέχοντας έτσι καλή λειτουργία χωρίς πειραματισμούς. Η τιμή τους επίσης είναι εξαιρετικά χαμηλή σε σχέση με την απόδοση τους.



Τα 150cc είναι επίσης εξαιρετική επιλογή. Η κεφαλή τους μοιάζει με τύπου KSR αλλά δεν είναι ίδια, καθώς η κλίση της εξαγωγής έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να ταιριάζει η εξάτμιση που είχατε από πριν (τα Kawasaki έχουν διαφορετική κλίση και σχεδίαση). Ειναι 60mm διαμέτρου πιστονιού με προδιαγραφές για να μπορούν να γίνουν πολύ μεγαλύτερα. Επίσης, εκτός από συμπλέκτη, διαθέτουν και φίλτρο λαδιού, για μεγαλύτερη μακροζωία.

Και τα δύο έχουν κάποια κοινά ανταλλακτικά αλλά σε γενικές γραμμές το 150 είναι σχεδιασμένο για πολλά περισσότερα. Στην αγορά θα βρείτε τέτοιους κινητήρες με πολλά ονόματα. Κάποιοι εύκολα θα σκεφτούν ότι η διαφορά είναι μόνο το όνομα, οπότε το επόμενο κριτήριο τους είναι η τιμή. Σας διαβεβαιώνουμε ότι δεν είναι έτσι. Πολλά από τα ανταλλακτικά τους ταιριάζουν όμως και πολλά είναι διαφορετικά όπως πχ το κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης, όλα τους τα κομμάτια είναι ανώτερης ποιότητας. Για παράδειγμα, τα κάρτερ (όσοι έχουν ανοίξει πιθανόν θα έχουν ήδη προσέξει) δεν έχουν την ίδια εργοστασιακή στάμπα με τις άλλες μάρκες.

Στο Μototrade εισάγουν και διαθέτουν τέτοιους κινητήρες εδώ και πολλά χρόνια και γνωρίζουν τα προβλήματα αξιοπιστίας που είχαν κάποτε. Έχουν παρατηρήσει τις βελτιώσεις που έχει κάνει ο κατασκευαστής μέχρι να φτάσουν στη σημερινή τους μορφή (πλέον έχουν πιο χοντρό άξονα μανιβέλας, διαφορετικά γρανάζια εκκίνησης και άλλα) και μπορούν να πουν με σιγουριά ότι είναι τα πιο αξιόπιστα σε αυτούς του κυβισμούς. Το Μototrade διαθέτει πλήρη γκάμα ανταλλακτικά για αυτούς τους κινητήρες, ώστε να μπορείτε να τους διατηρήσετε πάντα λειτουργικούς και σε καλή κατάσταση.

Οι κινητήρες Monster διατίθενται για χονδρική και λιανική πώληση όμως όπως σε ΟΛΟΥΣ τους κινητήρες που πωλούνται στην αγορά, δεν υπάρχει εργοστασιακή εγγύηση, καθώς δεν είναι δυνατόν ο κατασκευαστής να γνωρίζει αν χρησιμοποιήθηκαν για αγωνιστική χρήση ή τις συνθήκες στις οποίες δούλεψαν.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Κατσιμίδου 10, Λαγκαδάς Θεσσαλονίκης
Τηλ.: 2310 500991
www.mototrade.gr

Ωράριο λειτουργίας:
Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 - 17:30

Kοινοποίησε το »