Honda ST125 Dax: Πλήρης παρουσίαση και τιμή
Η εμβληματική μοτοσυκλέτα της Honda επιστρέφει με ρετρό εμφάνιση, αλλά σύγχρονη τεχνολογία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Εισαγωγή
Για το 23YM μία νέα μοτοσυκλέτα έρχεται να πλαισιώσει την ομάδα. Το ST125 Dax διαθέτει τη γνήσια αυθεντικότητα του πρώτου μοντέλου του 1969 αλλά με χαρακτηριστικά απόδοσης του 21ου αιώνα σε επίπεδο πλαισίου, κινητήρα και εργονομίας. Η προηγούμενη έκδοση του Dax κατασκευάστηκε από το 1995 μέχρι το 2003 για την Ιαπωνική αγορά. Η πρόσφατη Ευρωπαϊκή επιτυχία των αδελφών μοντέλων επιτάχυνετην επιστροφή του, ενώ η σκανδαλιστική γοητεία και ο ευκολοδήγητος χαρακτήρας του καθιστούν το ST125 Dax ακόμα πιο επιθυμητό.
Ασφαλώς, η νοσταλγία θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην απήχηση του Dax σε αναβάτες που βρίσκονται τώρα στη μέση ηλικία – εκείνους που μπορεί να είχαν ένα Dax στα νιάτα τους και χαίρονται με την επιστροφή του. Από την άλλη, η «retro» γοητεία είναι εξίσου σημαντική για τους νεότερους ιδιοκτήτες. Ένα πραγματικό και όχι ψεύτικο ρετρό στυλ. Υπάρχει ένα συγκεκριμένο στιλ που κάνει κάποιες μοτοσυκλέτες να ξεχωρίζουν και το Dax το διαθέτει σε αφθονία χάρη στο εμβληματικό του πλαίσιο σχήματος T. Είναι αυτό στο οποίο η μοτοσυκλέτα οφείλει το όνομά της: καθώς εκτείνεται από την κάτω πλευρά της σέλας μέχρι το τιμόνι, και ΅κάθεταιΆ πάνω σε μικρούς τροχούς 12”, η εμφάνισή του θυμίζει τον λατρεμένο ανά τον κόσμο σκύλο Dachshund, κοινώς ΅ΛουκάνικοΆ όπως είναι ευρέως γνωστός…
Μοναδικό, εύκολο, εύχρηστο και πολύ διασκεδαστικό. Αυτό είναι το νέο Honda Dax. Ένας πιστός φίλος που έρχεται από τα παλιά.

Επισκόπηση Μοντέλου
Όπως αρμόζει στο χαρακτήρα του, το Dax διατηρεί την απλότητα που το έκανε αγαπητό στο κοινό. Ένα ατσάλινο πλαίσιο προσφέρει αντοχή και φιλοξενεί το ρεζερβουάρ καυσίμου ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι (USD) των 31mm, τα πίσω διπλά αμορτισέρ και οι τροχοί των 12 ιντσών με τα κοντά και παχιά ελαστικά προσφέρουν ευελιξία και υποδειγματική απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν υδραυλικοί δίσκοι μπροστά και πίσω με έλεγχο ABS.
Ο 2-βάλβιδος κινητήρας SOHC 124κ.εκ. είναι στιβαρός και οικονομικός σε κατανάλωση. Η ισχύς του αποδίδεται γραμμικά με ομαλή καμπύλη ροπής. Ένας φυγοκεντρικός συμπλέκτης διαχειρίζεται τις αλλαγές μεταξύ των τεσσάρων σχέσεων του κιβωτίου, καταργώντας την ύπαρξη της σχετικής μανέτας στο τιμόνι. Απλά ανοίγεις το γκάζι και ξεκινάς (twist-and-go), αλλάζοντας με παραδοσιακό τρόπο τις σχέσεις από το λεβιέ ταχυτήτων στο αριστερό πόδι.
Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και μία στρογγυλή οθόνη LCD παρουσιάζει τις απαραίτητες για τον αναβάτη πληροφορίες. Για το συνεπιβάτη διατίθεται μία χρωμιωμένη χειρολαβή.
Το 23YM Dax θα διατίθεται με τις εξής χρωματικές επιλογές:
Pearl Nebula Red
Pearl Cadet Grey
Η λιανική τιμή έχει οριστεί στις 4.350 ευρώ και η άφιξη του μοντέλου στην Ελλάδα αναμένεται τις αμέσως επόμενες ημέρες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »








