Εδώ και χρόνια, βλέπουμε προτάσεις από κατασκευαστές όπως η KTM, για τις χωμάτινες ορέξεις των αναβατών, όμως αυτό που θα δούμε εδώ είναι κάτι ελαφρώς διαφορετικό. Ιδού, η νέα CRF-E2, μια συνεργασία της Honda Αμερικής και της Greenger Motorsports.
Η μοτοσυκλέτα ενός παιδιού, εννοείται ότι πρέπει να θυμίζει εμφανισιακά, αυτή του… μπαμπά! Αυτό συμβαίνει και με την CRF-E2, η οποία πρακτικά είναι ένα εμφανισιακό αντίγραφο των full-size μοτοσυκλετών της Honda. Αξίζει να σημειώσουμε εδώ, ότι το μοντέλο δεν είναι επίσημο Honda, αλλά κατασκευάζεται από την Greenger Motorsports και διατίθεται από το δίκτυο της Honda για της ΗΠΑ. Η τιμή του, έχει ανακοινωθεί στα 2.950 δολάρια ή περίπου 2.700 ευρώ –το αν είναι καλή ή όχι, για μια παιδική μοτοσυκλέτα, το αφήνουμε προς δικό σας σχολιασμό.
Ισχύς έως και 3,4 ίππους, αφαιρούμενες μπαταρίες
Ο ηλεκτροκινητήρας του μοντέλου, αποδίδει 1,6 ίππους σε συνεχόμενη λειτουργία, ενώ μπορεί να φτάσει ως και τους 3,4 ίππους στο «peak power». Η ροπή του μοτέρ μπορεί να φτάσει τα 2,5 kgm, ενώ η τροφοδοσία του με ρεύμα γίνεται από αφαιρούμενη μπαταρία 960 Wh. Ζυγίζοντας μόλις 6 κιλά, η άδεια μπαταρία μπορεί να αντικατασταθεί σε λίγα δευτερόλεπτα, με μία φορτισμένη. Ο μικρός αναβάτης της CRF-E2, έχει στην διάθεση του 2 χαρτογραφήσεις ισχύος.
Αναρτήσεις εμπρός και πίσω και τροχοί 12 ιντσών
Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με ακτινωτές ζάντες εμπρός και πίσω, ενώ τα φρένα είναι υδραυλικά δισκόφρενα. Στις αναρτήσεις, χρησιμοποιείται ένα πιρούνι 33 χιλιοστών εμπρός και ένα αμορτισέρ DNM στο πίσω μέρος, με τις διαδρομές να φτάνουν τα 99 χλστ. εμπρός και τα 211 πίσω (!). Τα ελαστικά είναι της Kenda, ενώ το μοντέλο έχει πρόβλεψη για ρύθμιση του ύψους της σέλας, από τα 630 στα 648 χιλιοστά, για την πιο άνετη χρήση από ένα παιδί που μεγαλώνει και ψηλώνει. Εσείς θα αγοράζατε κάτι τέτοιο για το παιδί σας;