Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ

To Honda CB 1000 Hornet εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα, ο οποίος προέρχεται από το supersport μοντέλο CBR 1000RR του 2017
Τετρακύλινδρος κινητήρας 999cc που αποδίδει 152 ίππους.
Πλαίσιο τύπου διαμάντι και ρυθμιζόμενο πιρούνι Showa εμπρός.
3 riding modes στον στάνταρ εξοπλισμό, Traction Control και φρένα Nissin.
SP έκδοση με 155 ίππους και μαύρο χρώμα με χρυσούς τροχούς.
mototriti Team
Τετρακύλινδρος κινητήρας 999cc που αποδίδει 152 ίππους
To Honda CB 1000 Hornet εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα, ο οποίος προέρχεται από το supersport μοντέλο CBR 1000RR του 2017, στα 999 κυβικά εκατοστά με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους με 76 χιλιοστά διαδρομή και 55,1 χιλιοστά διάμετρο εμβόλων. Δίνει προτεραιότητα στην ροπή και την ελαστικότητα, πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές Euro5+ και η λειτουργία του είναι πιο πολιτισμένη, χωρίς όμως να νιώσεις ότι λείπει δύναμη. Αποδίδει 152 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. και 104 Nm ροπής στις 9.000 σ.α.λ.Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η μοτοσυκλέτα (απλή έκδοση) χρειάστηκε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλμ / ώρα από στάση. Τέλος αξίζει να αναφερθεί πως η μοτοσυκλέτα είναι Made in Japan, όπως επιβεβαιώθηκε επίσημα από τη Honda κατά την παρουσίασή της στις ΗΠΑ, αλλά και από τον αριθμό πλαισίου. Για να διαβάσεις την πλήρη δοκιμή μας, πάτησε εδώ.
Πλαίσιο τύπου διαμάντι και ρυθμιζόμενο πιρούνι Showa εμπρός
To CB 1000 Hornet εφοδιάζεται με ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι το οποίο αναπτύχθηκε αποκλειστικά για την εν λόγω μοτοσυκλέτα, προσφέρει εξαιρετική ακαμψία και συνεργάζεται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Showa εμπρός με διαδρομή 118 χιλιοστά και ένα monoshock αμορτισέρ, της ίδιας εταιρείας πίσω με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου και διαδρομή 132 χιλιοστά. Το πλήρες βάρος της μοτοσυκλέτας με γεμάτο το ρεζερβουάρ 17 λίτρων ανέρχεται στα 211 κιλά.
3 riding modes στον στάνταρ εξοπλισμό, Traction Control και φρένα Nissin
Στον βασικό εξοπλισμό του Honda CB 1000 Hornet περιλαμβάνεται Traction Control, με δυνατότητα απενεργοποίησης και 4 επίπεδα ρύθμισης της επεμβατικότητας του, 3 για την ρύθμιση φρένου του κινητήρα και 3 για την απόδοση ισχύος. ΚατΆ επέκταση διαθέτει throttle-by-wire και 5 προγράμματα από τα οποία τα 3 είναι στάνταρ: Sport, Standard & Rain και τα άλλα δύο (User 1 και 2) είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα, έτσι ώστε να βάλεις την δική σου προσωπική πινελιά και προτίμηση στο τρόπο που θες να οδηγήσεις το «κεντρί». Στα φρένα η Honda τοποθέτησε 2 δίσκους 310 χιλιοστών εμπρός με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Nissin και ένα δίσκο 240 χιλιοστά πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα και όλο το σύστημα εποπτεύεται από δικάναλο ABS.
SP έκδοση με 155 ίππους και μαύρο χρώμα με χρυσούς τροχούς
Το μοντέλο της Iαπωνικής εταιρείας διατίθεται και σε SP έκδοση με πιο αγωνιστικό DNA και με εξοπλισμό που ενισχύει αυτήν τη προσέγγιση. Συγκεκριμένα ο κινητήρας αποδίδει 155 ίππους έναντι των 152 της «απλής» έκδοσης, η ανάρτηση Showa πίσω αντικαθιστάται από Ohlins TTX36, πλήρως ρυθμιζόμενη, ενώ και τα φρένα της Nissin μπροστά δίνουν την θέση τους στην Brembo Stylema, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό της SP είναι και το quickshifter. Η απλή έκδοση διατίθεται σε τρία χρώματα: Grand Prix Red, Mat Iridium Grey Metallic, Pearl Glare White και η SP έρχεται μόνο σε μαύρο ματ με χρυσές ζάντες (Mat Ballistic Black Metallic).