Τέλος στα διόδια όπως τα ξέρουμε, αν τα σχέδια ριζικών αλλαγών σε αυτά πραγματοποιηθούν.

Έρχεται νέο σύστημα πληρωμής διοδίων

Μετά από αμέτρητα χρόνια χρήσης των διοδίων με την διαδικασία που ξέρουμε έως και σήμερα, ήρθε η ώρα να αλλάξει. Δείτε περισσότερα...

Τα διόδια έχουν πολύ βαθιά ιστορία στην χώρα μας που ξεκινά πίσω στο μακρινό 1837, όταν επί κυβερνήσεως Όθωνα, θεσπίστηκε το μέτρο για τους αμαξάδες. Μέχρι και σήμερα ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει, κι αυτά στις ιδιωτικές οδούς.

Μετά λοιπόν από αμέτρητα χρόνια, ήρθε η ώρα να αλλάξει εκ βάθρων το σύστημα πληρωμής των διοδίων στην Ελλάδα. Πλέον τα διόδια θα είναι ηλεκτρονικά, με αποτέλεσμα να καταργούνται οι στάσεις για την πληρωμή τους, αφού αυτό θα πληρώνεται στον τελευταίο σταθμό.

Το σύστημα είναι πολύ απλό ουσιαστικά, αφού ο οδηγός θα εφοδιάζεται με ένα ειδικό εισιτήριο, το οποίο θα διατηρεί στη κατοχή του, έως το τέλος της διαδρομής, που έχει σκοπό να διανύσει. Στο τέλος της διαδρομής του, θα γίνεται υπολογισμός της απόστασης μεταξύ του πρώτου και του τελευταίου σταθμού διοδίων και θα πληρώνουμε το ανάλογο αντίτιμο. Το συγκεκριμένο σύστημα, είναι πλήρης αντιγραφή του συστήματος που εφαρμόζεται στην Ιταλία τα τελευταία τουλάχιστον 15 χρόνια, με απόλυτη επιτυχία και ελάχιστους χρόνους αναμονής στις ουρές.

  • Jimakos

    Οι εθνικοί δρόμοι πραγματικά έχουν αντισυνταγματικά εμπόδια/οδοφράγματα που ζητούν πληρωμή από τους διερχόμενους οδηγούς , αλλά πραγματικά αυτό σήμερα δεν έχει τόσο πρωταρχικό ρόλο.Μετά από 4 μνημόνια ποιος έχει λεφτά να πάει μέχρι την Χαλκίδα έστω;; Στον Καναδά για παράδειγμα κάνεις 10.000 χιλιόμετρα χωρίς να πληρώσεις πουθενά και οι δρόμοι παρά το δριμύ ψύχος είναι εξαιρετικοί σε σχέση ακόμα και με αυτούς της Αττικής Οδού. Αρά μην πετάξει κανένας νεοραγιάς την φράση "και πως θα συντηρούνται οι δρόμοι;;;" Τα διόδια είναι μία σειρά μέτρων που έχουν σαν στόχο σαφώς τον πλουτισμό κάποιων αλλά και έτερο και βασικότερο στόχο την εκπαίδευση και συνήθεια στην ανελευθερία.

      7
  • Κωστας

    Και τα 690 ευρώ τέλη κυκλοφορίας γιατί τα πληρώνω για να κυκλοφορώ που μόνο στην πόλη,που μόλις βγω στην Εθνική πληρώνω διόδια;Την απαλλοτρίωση των δρόμων την πλήρωσε ο Ελληνικός λαός και τα κόμματα τα χάρισαν στα φιλαράκια τους τα διόδια. έναν όρο την συντήρηση.Εάν θέλουν τα φιλαράκια τους να έχουν δρόμους να πληρώσουν την απαλλοτρίωση και μετά να βάλουν διόδια.Αλήθεια τι έγινε ρε παιδιά οι δεν πληρώνω;;;Μήπως υπουργοί;

      13
  • StathisP

    Προφανώς ο Γιάννης που τα θέλει όλα δωρεάν είναι πρόθυμος να δουλεύει δωρεάν και αυτός...

      2
  • Αλέκος

    Το 1990 που επισκέφτηκα πρώτη φορά την Ιταλία αυτό ακριβώς ίσχυε. Οπότε 30 τουλάχιστον χρόνια όχι 15. Έτσι για να δείτε πόσο πίσω είμαστε

      5
  • Γιαννης

    Και τι αλλαζει? Στον τελευταιο σταθμο η ουρα θα ειναι 10 χιλιομετρα. Βλακειες ειναι ολα. Φου τα χουμε ξεπληρωσει τοσα χρονια,. Να σταματησουμε να πληρωνουμε. Οπως σε μερικα κρατη!! Δωρεαν παροχη του κρατους για το πολιτη. Οχι να τα παιρνουνε απο το πολιτη !!! Ενφια,τελη, κ.λ.π...δασμοι,φοροι κληρονομιας, γονικης παροχης, αγορας , ασφαλειες , ρευμα νερο ,τηλ/νο,κινητο, Τ.V κ.α .....Ντοπη ! Κρατος -Ακρατος !!!!

      30