Ducati Multistrada V2: Πιο ελαφριά και με νέο V2 κινητήρα 890cc, 115 ίππων

Ducati Multistrada V2
4 Φωτογραφίες »

Ducati Multistrada V2

Ο ελαφρύτερος δικύλινδρος που έφτιαξε ποτέ η Ducati αποδίδει 115 ίππους
Τέλος στο χωροδικτύωμα, ναι στο ελαφρύτερο monocoque πλαίσιο
Brembo φρένα, βασικός εξοπλισμός με Cornering ABS και 5 riding modes
DNA Multistrada αλλά πιο αιχμηρή και με full LED φωτισμό

Ο ελαφρύτερος δικύλινδρος που έφτιαξε ποτέ η Ducati αποδίδει 115 ίππους

Η Ducati επανασχεδιάζει τη βάση της σειράς Multistrada με μια φρέσκια πρόταση που έρχεται να καλύψει το κενό ανάμεσα στην καθημερινή πρακτικότητα και τη sport-touring περιπέτεια. Η νέα Multistrada V2, με πιο ελαφριά κατασκευή, νέα αρχιτεκτονική πλαισίου και αναβαθμισμένο εξοπλισμό, στοχεύει να προσφέρει περισσότερη ευελιξία, χωρίς να θυσιάζει την επιβλητική της ταυτότητα. Στην κάρδια του νέου μοντέλου βρίσκεται ένας ανασχεδιασμένος δικύλινδρος κινητήρας V2 με χωρητικότητα 890 κυβικών εκατοστών, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 8.250 σ.α.λ., συνδυάζοντας επιδόσεις με ευχρηστία σε καθημερινές και ταξιδιωτικές διαδρομές. Χάρη στη σημαντική μείωση βάρους του κινητήρα – τον πιο ελαφρύ δικύλινδρο που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ducati – το σύνολο γίνεται πιο ευκίνητο, πιο πρόθυμο στην απόκριση και πιο αποδοτικό στην καθημερινή χρήση.  
 

Τέλος στο χωροδικτύωμα, ναι στο ελαφρύτερο monocoque πλαίσιο

Ένα από τα πιο σημαντικά δομικά στοιχεία που αλλάζουν είναι το πλαίσιο. Η Ιταλική εταιρεία αλλάζει φιλοσοφία, εγκαταλείπει το παραδοσιακό ατσάλινο χωροδικτύωμα υπέρ ενός ενιαίου, αλουμινένιου monocoque σχεδιασμού. Ο κινητήρας πλέον λειτουργεί ως ενεργό στοιχείο στο σύνολο, κατεβάζοντας πέρα από το συνολικό βάρος (σύμφωνα με την εταιρεία ζυγίζει 199 κιλά, άνευ υγρών) και το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας, με αποτέλεσμα βελτιωμένη διαχείριση στις χαμηλές ταχύτητες, ενώ ο συνδυασμός με το σωληνωτό υποπλαίσιο διατηρεί τη στιβαρότητα στις πιο απαιτητικές συνθήκες οδήγησης. Αναφορικά με τις αναρτήσεις, στο μπροστά μέρος συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι της KYB, 45 χιλιοστών με 170 χιλιοστά διαδρομής και δυνατότητα ρύθμισης σε προφόρτιση, επαναφορά και συμπίεση. Πίσω, η μοτοσυκλέτα διαθέτει μονό αμορτισέρ, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο, συνεπώς ο αναβάτης μπορεί να προσαρμόσει την Multistrada V2 σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
 

Brembo φρένα, βασικός εξοπλισμός με Cornering ABS και 5 riding modes

Στον τομέα του στάνταρ εξοπλισμού, η νέα V2 διαθέτει Cornering ABS, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control), Ducati Wheelie Control καθώς και πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης για κάθε είδους διαδρομή: Sport, Touring, Urban, Enduro και Wet. Επιπλέον, η πληροφόρηση του αναβάτη με όλες τις απαιτούμενες ενδείξεις γίνεται μέσω μιας έγχρωμης TFT οθόνης 5 ιντσών. Στα φρένα, στο εμπρός μέρος το μοντέλο εξοπλίζεται με διπλούς δίσκους 320mm με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω υπάρχει μονός δίσκος 245mm με πλωτή δαγκάνα. Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφερθεί πως φέρει και λειτουργία Minimum Preload, όπου ουσιαστικά ο οδηγός μπορεί να «χαμηλώσει» τη μοτοσυκλέτα όταν βρίσκεται σε στάση ή κινείται με χαμηλή ταχύτητα, με την προφόρτιση να μειώνεται στο ελάχιστο, διευκολύνοντας την επαφή των ποδιών με το έδαφος.
 

DNA Multistrada αλλά πιο αιχμηρή και με full LED φωτισμό

Η σχεδίαση της Mutlistrada V2 παραμένει πιστή στη χαρακτηριστική αισθητική της οικογένειας, διατηρώντας το επιθετικό εμπρός μέρος με το «ράμφος» και τις δυναμικές γραμμές. Παράλληλα, το σύνολο ανανεώνεται με πιο κομψό και «σφιχτό» πίσω τμήμα, το οποίο δίνει έμφαση στον σπορτίφ χαρακτήρα του μοντέλου. Ο φωτισμός είναι full LED – με το μπροστινό φωτιστικό σώμα να προσαρμόζει και τεχνολογία DRL, ενώ σχεδιαστικά είναι εμπνευσμένο από τη V4 και τη νέα Panigale. Το μοντέλο, στην απλή έκδοση, διατίθεται στο κλασσικό κόκκινο χρώμα και η τιμή της είναι 17.300 ευρώ.
 

LIFAN
ESF