Στο δρόμο

Ελαστικό στις μεσαίες στροφές, ευκολοδήγητο γενικότερα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Βλέποντας τον όγκο του και ακούγοντας το βάρος του, θεωρείς ότι το Maverick θα είναι ένα δύσκολοδηγητο μηχανάκι. Λάθος! Ειναι ακριβώς το αντίθετο.  Το σωστά κατανεμημένο βάρος, το μεγάλο τιμόνι και η χαμηλή σέλα κάνουν την οδήγηση του Maverick ιδιαίτερα εύκολη χωρίς να χρειάζεσαι μπράτσα ή εξεζητημένες τεχνικές. Βέβαια ο αναβάτης θα χρειαστεί να συνηθίσει τη θέση που τον βάζει η μοτοσυκλέτα, με το τιμόνι να έρχεται αρκετά ψηλά προς το στήθος. Ο κινητήρας λατρεύει να δουλεύει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, βγάζοντας όλη τη δύναμη του και κάνοντας τις προσπεράσεις παιχνίδι και μαζί με το καλοκουρδισμένο και με σωστή κλιμάκωση κιβώτιο ταχυτήτων, θα συγχωρέσει το λάθος της μιας (θα τολμούσαμε να πούμε και δυο) ταχύτητα πάνω.  Στις μετρήσεις μας το Maverick έγραψε 6,3 δευτερόλεπτα για το 0-100χλμ/ώρα και  μόλις 5,9 δευτερόλεπτα από τα 50 στα 100χλμ/ώρα με 4η, αποδεικνύοντας τη δύναμη του στις μεσαίες στροφές.  Παρατηρήσαμε κάποιους  ανεπαίσθητους κραδασμούς από τον κινητήρα, οι οποίοι όμως δεν γίνονται κουραστικοί και οφείλονται στη στιβαρή σύνδεση της μηχανής με το πλαίσιο, που λειτουργεί υπέρ του Maverick  επηρεάζοντας θετικά την τέλεια οδηγική συμπεριφορά του και την ποιότητα κύλισης του. Μόλις ο οδηγός «συνειδητοποιήσει» τον όγκο της, θα ενθουσιαστεί με την ευελιξία και την άνεση που προσφέρει στην καθημερινή μετακίνηση μέσα στη πόλη.

Θα πας όπου θέλεις, θα περάσεις καλά!

Σε ανοιχτούς δρόμους το μοντέλο της Daytona ταξιδεύει ακούραστα και άνετα, με τις χούφτες και τη ζελατίνα να προστατεύουν τον αναβάτη κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά.  Σε γρήγορες «φιδίσιες»  διαδρομές, τη διαφορά κάνουν τα κορυφαία περιφερειακά με τις αναρτήσεις να μένουν ακούραστες και τα φρένα να δηλώνουν πάντα δυναμικό παρών όταν ο οδηγός τα χρειαστεί. Εκτός δρόμου ο αναβάτης θα διαπιστώσει τις εκπληκτικές δυνατότητες της μοτοσυκλέτας, οπού μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια και γρήγορα ακόμα και σε απάτητα κομμάτια. Το ψηλό τιμόνι γίνεται πλεονέκτημα, αν ο οδηγός σηκωθεί όρθιος στα μαρσπιέ, δείγμα ότι οι σχεδιαστές έχουν λάβει σοβαρά υπ όψιν τους ακόμα, τις πιο κακοτράχαλες διαδρομές. Από την άλλη η χαμηλή σέλα ίσως να δυσκολέψει λίγο τους πιο ψηλούς αναβάτες, μιας κι η απόσταση από τα μαρσπιέ είναι μικρή, με αποτέλεσμα τα γόνατα να μπαίνουν σε μια σχετικά άβολη γωνία, η οποία όμως συνηθίζεται αρκετά γρήγορα. Όπως προαναφέραμε τα φρένα είναι ικανοποιητικά, με τις μετρήσεις να δείχνουν  ότι το μοντέλο της Daytona χρειάζεται μόλις 43 μέτρα για να σταματήσει από τα 100 χλμ/ώρα. Το διπλό σταντ του Maverick είναι αρκετά στιβαρό με πλατιά πατήματα και προσφέρει σωστή και ασφαλή στήριξη στη μοτοσυκλέτα, ακόμα και στα πιο κακοτράχαλα σημεία.
 

Σελίδα 1Daytona Maverick 500 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση- Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA